Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،حجت الاسلام حسن هنرمند مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه به مناسبت ۲۲ اسفندماه که به نام روز شهید مزین شده است در سراسر کشور ۲۲ هزار برنامه پیش بینی شده و در استان قم ۲۲ برنامه در نظر گرفته شده است که از روز شنبه این برنامه‌ها در حال اجرا است، گفت: تجلیل از بانوان ایثارگر و زنان شهیده که در مسجد جمکران و در سطح ملی با عنوان کنگره فرشتگان تاریخ ساز در روز شهید، کاشت ۵۰۰ نهال به نام شهدا با حضور خانواده شهدا در مجموعه هتل شاهد همزمان با سراسر کشور با عنوان طرح نهال ایثار، حضور نماینده، ولی فقیه در استان و دیدار و تکریم شش خانواده شهید و جانباز استان و اعطای حوزه نمایندگی، ولی فقیه به مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم، اجرای طرح اهدای خون توسط کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و تجدید میثاق با شهدا و دیدار با خانواده معظم شهدا از دیگر برنامه‌های این ایام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه تجلیل از دانشجویان فداکار و مدافعان سلامت از دیگر برنامه‌های روز شهید است، افزود: شهدای مدافع حرم و شهدای مدافع سلامت از همین نسل امروز هستند جوانانی که با همان فرهنگ ایثار و شهادت بزرگ شدند و اهمیت زنده نگه داشتن این فرهنگ به حدی است که مقام معظم رهبری می‌فرماید کمتر از شهادت نیست.

حجت الاسلام هنرمند با تاکید بر اینکه در طول یکسال اخیر در حوزه اشتغال و مسکن اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته که عمده آن تفاهم نامه مسکن و اشتغال بین ریاست عالی بنیاد و استاندار قم بود که در این راستا ۳ هزار و ۵۵۰ واحد مسکونی و تأمین ۶۷۰ شغل برای ایثارگران استان مرتفع می‌شود، ادامه داد: این در حالی است که از سال ۱۳۸۴، یک هزار و ۱۳۲ مورد واگذاری در حوزه مسکن به ایثارگران صورت گرفته و در واقع از سال ۱۳۸۶ به بعد هیچ گونه اقدامی برای واگذاری انجام نشده است و با برنامه ریزی و هماهنگی‌های صورت گرفته با مراجع ذی ربط، تا پایان سال ۱۴۰۰ نسبت به تأمین زمین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ ایثارگر واجد شرایط از محل پروژه شهرک قدس اقدام خواهد شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه از دیگر اقدامات در حوزه مسکن تخصیص سهمیه وام مسکن به استان ۹۶۵ مورد در سال جاری بوده است، گفت: در حوزه اشتغال تسهیلات پرداخت شده از منابع مختلف برای ۱۵۳ نفر رقم ۳۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جهت اشتغال زایی بوده است که استخدام در دستگاه‌های دولتی بر اساس آزمون در ۱۴ دستگاه برای ۳۱۸ نفر و در حوزه اتفاق افتاده است.

حجت الاسلام هنرمند با تاکید بر اینکه در زمینه آموزش خانواده شاهد و ایثارگر به دو صورت حضوری و غیر حضوری ۴ هزار و ۹۰۰ مورد بوده است، ادامه داد: ارائه خدمات مشاوره به بیش از یک هزار نفر نیز از دیگر خدمات بنیاد شهید به این قشر بوده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اینکه در این مدت ملاقات با جامعه هدف در دفتر و مناطق یک هزار و ۵۱۱ مورد به ثبت رسیده و در دیدار‌های غیر حضوری که به صورت تماس تلفنی با جامعه هدف بوده است، افزود: یازده هزار و ۶۵۵ تماس تلفنی نیز با جامعه ایثارگران صورت گرفته است.

حجت الاسلام هنرمند با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان اقدامات صورت گرفته در ایام شیوع ویروس کرونا با تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با بحران، توزیع ۱۵ هزار بسته بهداشتی بین جامعه ایثارگر بوده است، گفت: تأمین مایحتاج تعدادی از خانواده‌ها، ارسال پیامک، انجام تماس تلفنی و پیگیری وضعیت سلامت ایشان و… عدم توقف خدمات و تبدیل بخشی از آن به خدمات غیر حضوری دیگر خدمات به جامعه ایثارگر بوده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شیوع ویروس کرونا شهید شهدای مدافع حرم بنیاد شهید و امور ایثارگران حجت الاسلام روز شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۳۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۸ حوزه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت الکترونیکی برگزار خواهد شد که مراحل آن به شرح زیر است:

۱. فرد با هر یک از مدارک هویتی پنجگانه اعم از کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه، گواهینامه و کارت پایان خدمت به صورت الکترونیکی احراز هویت می‌شود و در صورت تأیید، کارت تعرفه دریافت می‌کند.

۲. رأی‌دهنده کارت را در صندوق ثبت رأی الکترونیک وارد می‌کند و گزینه رأی دادن فعال می‌شود.

۳. لیست اسامی و کد و تصاویر داوطلبان در اختیار فرد رای دهنده قرار می‌گیرد.

۴. رأی‌دهنده کد انتخاباتی نامزد مورد نظر را به صورت دستی وارد کرده و عکس و مشخصات فرد به نمایش درآمده و امکان رأی دادن فراهم می‌شود.

۵. بعد از اینکه رأی‌دهنده رأی خود را ثبت کرد، کارت تعرفه را برمی‌گرداند و مدرک شناسایی خود را پس می‌گیرد.

به گزارش آنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان نامزد‌های حاضر در عرصه رقابت، ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

طبق اعلام وزارت کشور تعداد رأی صحیح مأخوذه در حوزه انتخابیه تهران یک میلیون و ۵۶۹ هزار و ۸۵۷ رأی بود و از بین نامزد‌ها ۱۴ نفر به طور مستقیم وارد مجلس شدند و ۳۲ نفر دیگر نیز به مرحله دوم انتخابات راه یافتند که برای تصدی ۱۶ کرسی باقی مانده بهارستان در ۲۱ اردیبهشت به رقابت خواهند پرداخت.

حوزه‌های انتخابیه تبریز، شبستان، میانه، پارس‌آباد، سمیرم، لنجان، کرج، تهران، ورامین، بیرجند، مشهد، آبادان، رامهرمز، خدابنده، زنجان، شیراز، مرودشت، خرم‌آباد، قائمشهر، ملایر، کرمانشاه و گنبدکاووس، ۲۲ حوزه انتخابیه‌ای هستند که انتخابات در آنها به دور دوم کشیده شده است.

انتخابات در مرحله دوم نیز در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

در تهران برای هر شعبه ۴ صندوق الکترونیکی و در باقی حوزه‌های انتخابیه برای هر شعبه، ۳ صندوق الکترونیکی در نظر گرفته شده است تا ازدحامی در شعب شکل نگیرد و رأی‌دهندگان به راحتی و سهولت رأی خود را به صندوق بیاندازند.

آخرین جلسه مجلس یازدهم ۲ خرداد تشکیل و مراسم افتتاحیه مجلس شورای اسلامی در دوره دوازدهم، ۷ خرداد ماه با حضور مسئولان کشوری و لشکری و با پیام مقام معظم رهبری برگزار می‌شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟+ فیلم
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟