Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@21:17:41 GMT

پاپی و قربانخانی به پیکان پیوستند

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۳۹۵۱

دو بازیکن جدید به تیم فوتبال پیکان پیوستند. خبرگزاری میزان - محمد پاپی بازیکن سابق تیم فوتبال سپاهان امروز با حضور در باشگاه پیکان و مذاکره با مدیرعامل به صورت قرضی تا آخر فصل جاری با پیکان به توافق رسید.   پاپی که سابقه حضور به صورت قرضی در تیم‌های ذوب آهن، تراکتور و نفت مسجد سلیمان را دارد تا آخر فصل ۹۹ - ۱۴۰۰ برای پیکان توپ خواهد زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن ۲۲ ساله در نقش هافبک وسط برای پیکان به میدان خواهد رفت.

همچنین علی قربانخانی هافبک پیشین تیم گل‌گهر سیرجان با عقد قراردادی راهی پیکان تهران شد. قربانخانی که سابقه حضور در تیم‌های پایه پرسپولیس و تیم بزرگسالان سایپا را هم در کارنامه دارد، امروز بعد از دیدار با مدیرعامل باشگاه قراردادش را تا پایان فصل جاری به امضا رساند. بیشتر بخوانید: مدافع سابق استقلال به نساجی پیوست انتهای پیام/ برچسب ها: سپاهان پیکان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سپاهان پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۳۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ

به گزارش قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در هفته آخر رقابت‌های لیگ برتر باید در ورزشگاه دستگردی به مصاف پیکان برود که با توجه به موقعیت مکانی مجوز حضور تماشاگران را نخواهند داشت.

آبی پوشان تهرانی در صدر جدول رده بندی لیگ برتر قرار داشته و یکی از شانس‌های مسلم قهرمانی این فصل رقابت‌های لیگ هستند و دوست دارند در صورت مسجل شدن قهرمانی‌شان بازی آخرشان با حضور تماشاگران برگزار شود؛ اتفاقی که باید سازمان لیگ برای آن راه حلی پیدا کند.

طبق قانون، در صورتی که باشگاه پیکان با تغییر مکان بازی موافقت کند باید ورزشگاه جدید را معرفی کند که با توجه به بازی‌های هفته آخر شاید این بازی به شهر قزوین منتقل شود.

در هفته آخر شمس آذر قزوین در اصفهان میهمان سپاهان است و این اتفاق می‌تواند باعث شود که بازی استقلال و پیکان در این شهر برگزار شود. در بازی رفت پرسپولیس و پیکان هم به دلیل زیر کشت رفتن چمن ورزشگاه دستگردی، این بازی در قزوین برگزار شد و شاید حالا یک بار دیگر این اتفاق برای استقلال تکرار شود.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و طبق قانون ۱۰ درصد این ظرفیت به هواداران استقلال تعلق خواهد گرفت که البته تجربه نشان داده در صورت با تماشاگر شدن بازی، تعداد هوادارانی که در ورزشگاه حضور خواهند یافت، بسیار بیشتر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حضور مربیان تیم ملی در بازی شمس آذر - پیکان
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • نریمان جهان به دنبال تکرار یک لحظه خاص (ویدئو)
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • استقبال متفاوت و جذاب تیم شمس آذر از بازی با پیکان
  • خبر خوش به گوش جواد نکونام رسید/ هافبک استقلال فیزیوتراپی را شروع کرد
  • شایعه جدید برای آخرین بازی استقلال و پرسپولیس
  • توصیه بازیکن باتجربه پیکان به هم‌بازیان جوانش
  • منتظر محمد مصدوم شد