Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:23:24 GMT

مدیرروستا: چه کسی پاسخگوی دو پنالتی سوخته ما است؟

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۳۹۷۶

مدیرروستا: چه کسی پاسخگوی دو پنالتی سوخته ما است؟

مدیر پیکان تهران نسبت به داوری دیدارهای آینده تیمش ابراز نگرانی کرد.

علی اصغر مدیرروستا در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط تیم پیکان قبل از دیدار با استقلال در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی بیان کرد: شرایط فنی تیم ما خوب است. متاسفانه در مسابقه با شهرخودرو از نظر اشتباهات داوری بسیار ضربه خوردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی ای که می توانستیم با برد از آن خارج شویم، با اشتباهات داور و به خصوص داور پشت دروازه واگذار کردیم. البته کادرفنی تلاش زیادی کرده تا از نظر روحی تیم را برگرداند و مشکل خاصی برای حضور مقابل استقلال نداریم.


وی با اشاره به اشتباهات داوری مسابقه پیکان و شهرخودرو تاکیدکرد: خوشبختانه شب گذشته در برنامه فوتبال برتر همه متوجه شدند که چقدر از داوری ضرر کردیم. علاوه بر پنالتی که داور وسط در دقیقه 36 گرفت و داور پشت دروازه به اشتباه نظر او را برگرداند، طبق اعلام کارشناسان داوری یک پنالتی دیگر روی سامان فلاح در دقیقه 3 گرفته نشده است. پنالتی که بازی خطرناک به همراه داشت و باید کارت قرمز برای بازیکن حریف در نظر گرفته می شد. شما فرض کنید تیم شهرخودرو در دقیقه 3 ده نفره می شد و از طرفی برای ما نیز پنالتی می گرفتند. یا وقتی یک بر صفر عقب بودیم، آن پنالتی از سوی داور پشت دروازه برگردانده نمی شد. آن وقت چه اتفاقی می افتاد؟ تیم ما در بازی گذشته هرگز شایسته باخت نبود، اما متاسفانه این اتفاق رخ داد. الان دو پنالتی تیم ما نادیده گرفته شده، آیا کسی پاسخگو است؟


مدیر تیم پیکان ضمن ابراز نگرانی بابت تکرار اشتباهات داوری در بازی های آینده تیمش گفت: من از کمیته داوران می خواهم حدالامکان از داوران باتجربه برای مسابقات استفاده کنند. حضور داوران جوان خوب است اما نباید به گونه ای باشد که تیم ها متضرر شوند. در بازی گذشته زحمات یک گروه 40 نفره در پیکان روی اشتباهات هدر رفت و امیدوارم در بازی های آینده اشتباهات به حداقل برسد و عدالت در بین تیم ها رعایت شود.


مدیرروستا درباره شانس پیروزی تیمش در جام حذفی تاکید کرد: با اینکه هدفگذاری تیم ما روی مسابقات لیگ برتر است اما به هر حال در جام حذفی هم انگیزه داریم. بی تردید بازیکنان ما در بازی با استقلال به دنبال نشان دادن حداکثر توانایی هایشان هستند و امیدوارم بازی خوبی را شاهد باشیم.

علی اصغر مدیر روستا پیکان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علی اصغر مدیر روستا پیکان اشتباهات داور تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۳۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی یک دیدار امروز برگزار شد که در این بازی تیم های مس رفسنجان و پیکان از ساعت 17:45 امروز در رفسنجان به مصاف هم رفتند و در نهایت تیم مس رفسنجان توانست در ضربات پنالتی پیکان را با نتیجه 5 بر 4 شکست دهد. 

این بازی در وقت قانونی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. 

گل های این بازی را  جلال‌الدین علی‌محمدی(32) برای مس رفسنجان و ابوالفضل زمانی(48) برای پیکان به ثمر رساندند. 

داوری این بازی به عهده مهدی اجاقی بود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • داور را دو روز قبل از مسابقه عزل کردند!‏
  • چهارمین شلیک جلال به قلب دروازه پیکان
  • عنایتی: از دستاوردم در پیکان خوشحالم
  • عنایتی: از دستاوردم برای باشگاه پیکان خیلی خوشحالم
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • یک هشتم نهایی جام حذفی| صعود مس رفسنجان در ضیافت پنالتی ها
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان