Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - جانشین سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران از برگزاری نخستین جشنواره استانی دانشگاهیان تاریخ‌ساز در مازندران خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  ساری ، محمد تقی زاده ظهر امروز در نشست خبری این جشنواره، اظهار داشت: در واقع هشت سال دفاع مقدس نماد هویت، استقامت، ایثار، غیرت مردم این سرزمین بوده و راهیان نور نسخه شفابخش مدل مدیریتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راه برون رفت مشکلات کشور ما مدیریت جهادی است مدیریتی که همانند هشت سال دفاع مقدس مرد و زن پای کار آمدند و از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند. طبق فرمایش  مقام معظم رهبری در دفاع مقدس خرمشهرهایی آزاد شد که در اشغال دشمن خارجی بود اکنون باید خرمشهرهایی آزاد شود که در اشغال یک تفکر وابسته است.

نقی زاده بیان کرد: برگزاری راهیان نور نگاه کردن به مدل مدیریت جهادی و استقامت کردن در زمینه‌های مختلف است امسال به دلیل شرایط کرونایی سه کلیپ ضبط  و تهیه می‌شود و اعزام راهیان نور جنگل با حفظ مسائل بهداشتی برگزار می‌شود.

این‌مسئول بسیجی با بیان اینکه کادر سازی حوزه دانشجویی، توانمند شدن دانشجویان در حوزه مدیریتی از اهداف سازمان است، گفت: شناسایی زنان رزمنده در دفاع مقدس و ترویج سبک زندگی، خدمت به خانواده شهدا توسط دانشجویان، برگزاری اردوی سه تا پنج نفره روایتگری در گلزار شهدا و باغ موزه بخشی از فعالیت‌های سازمان بسیج دانشجویی در این ایام است.

آغاز به کار جشنواره دانشجویی حرکت در دانشگاه الزهرا(ع)ارسال بیش از 7 هزار اثر به جشنواره دانشجویی ققنوسآثار تئاتر صحنه ای و محیطی نهمین جشنواره دانشجویی و مردمی تئاتر ثمر اعلام شد

وی افزود: محورهای موضوعی جشنواره ترویج فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت، شهدای دانشجو، راهیان نور و بازتاب جهانی، بازشناسی مفاهیم هتری با مضمون جنگ تحمیلی و دفاع مقدس، نقش خانواده شهدای دانشجو در دوران دفاع مقدس، بازآفرینی هنری وصایای شهدای دانشجو، جبهه بین المللی مقاومت  دانشگاه، رسالت‌های استانی در بازشناسی و بازآفرینی  نقش شهدای دانشجو، سیره شهدا و دانشگاه، انقلاب اسلامی  در دوران جنگ تحمیلی و دانشگاه بسیج دانشجویی و نقش آن در دوران دفاع مقدس محورهای جشنواره است.

جانشین سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلای مازندران گفت: از هر بخش پنج اثر استانی انتخاب و به جشنواره ملی که خرداد سال آینده برگزار ارسال می‌شود و متخبین به جشنواره ملی راه می یابند.

جواد بی نیاز، معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی مازندران نیز گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی توانیم در کربلای ایران زمین راهیان نور برگزار کنیم.هر کسی در مسیر شهدا گام بردارد برکت آن را در زندگی خواهد دید امیدواریم رسانه‌ها انعکاس خوبی از این جشنواره داشته باشند.

شهاب شادمند دبیر جشنواره نیز گفت: هنرهای تجسمی، تئاتر و نمایش، فیلم کوتاه، ادبیات داستانی، موسیقی، شعر و عکس بخش‌های این جشنواره است.

وی افزود: آخرین‌مهلت ارسال آثار تا دهم اردیبهشت 1400، آئین اختتامیه استانی یکم تا 13 خرداد و آئین رونمایی فراخوان ملی جشنواره نیز در بهار 1400 خواهد بود.

شادمند بیان کرد:  علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در ساری  میدان خزر خیابان لاله یک، ساختمان سازمان بسیج دانشجویی استان معاونت فرهنگ سازی ناحیه دانشجویی و یا به نشانی الکترونیکی ghoghnos_maz  ارسال کنند.

انتهای پیام/ 682/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان بسیج دانشجویی شهدای دانشجو راهیان نور دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۴۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان در جمع دانشجویان علیرغم قول و هماهنگی‌های قبلی، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان در خصوص عدم حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان علیرغم قول و هماهنگی‌های قبلی در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان کرمان، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن کامل بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

همه باید به مسئولیت خودشان توجه داشته باشند و خود را در مقابل این مسئولیت‌ها پاسخگو بدانند؛ این وظیفه همه‌ی ماست. 
 مقام معظم رهبری ۱۳۸۳/۰۸/۰۶

با توجه به ضرورت پاسخگویی و حضور مسئولین در جمع قشر نخبگانی و تاکیدات مقام معظم رهبری جهت استفاده از نخبگان در مسیر پیشبرد سیاست‌ها و مسائل اجرایی کشور، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان در راستای این امر جلسه‌ای با آقای دکتر رحمان جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان در تاریخ ۱۴۰۲/۰۲/۰۶ ساعت ۹:۳۰ تنظیم کرده و علیرغم هماهنگی‌های چند باره با دفتر ایشان و اعلام آمادگی وی جهت حضور، ایشان در جلسه مذکور حضور نیافتند و تماس‌های مکرر با دفتر و شخص آقای جلالی بی پاسخ ماند.

شایان ذکر است اعضای شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان‌های استان کرمان از سراسر استان جهت شرکت در این جلسه حضور بهم رساندند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کرمان خواستار پاسخگویی و شفاف سازی معاون محترم استاندار کرمان، جناب آقای دکتر رحمان جلالی در خصوص علت عدم حضور می‌باشد.

والسلام علیکم ورحمت الله وبرکاته

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان کرمان

 

شایان ذکر دانشجویان سراسر استان کرمان علیرغم بارندگی‌ها و شرایط جوی نامناسب و لغزنده بودن جاده‌ها، خود را از شهرستان‌های مختلف جهت شرکت در این جلسه به شهر کرمان رسانده بودند، که عدم حضور معاون استاندار در این نشست ، موجب گلایه مندی آن‌ها شد.

دیگر خبرها

  • ­کتاب تاریخ شفاهی دفاع مقدس منتشر شد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد
  • آموزش مهارت تیراندازی به ۱۰ هزار دانش آموز قزوینی
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • جشنواره ملی نهج البلاغه دانشگاهیان در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • ️جابجایی درختان طرح تقاطع غیرهمسطح دفاع مقدس - نسیم شمال - اقبالیه