Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@03:03:48 GMT

نیمار بازی برگشت مقابل بارسلونا را از دست داد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۴۲۵۹

نیمار در بازی مقابل بارسلونا که در پاریس برگزار می شود، غایب خواهد بود

نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن پیش از بازی رفت مقابل بارسلونا در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، مصدوم شد و نتوانست به نیوکمپ برگردد اما به زودی به میادین بازخواهد گشت.

به گزارش وب سایت پاری سن ژرمن، این تیم برای مصاف چهارشنبه شب مقابل بارسلونا در چارچوب دور برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نیمار، خوان برنات و مویزه کین را در دسترس نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمار به تازگی به صورت انفرادی تمریناتش را آغاز کرده و در تلاش است آمادگی بدنی خود را باز یابد. طی روزهای آتی، وضعیت نیمار برای بازگشت به تمرینات گروهی بررسی می شود. خوان برنات در حال ریکاوری و کارهای انفرادی است و مویزه کین به خاطر ابتلا به کرونا و حضور در قرنطینه، در این بازی غایب خواهد بود. پاری سن ژرمن در بازی رفت، توانست در نیوکمپ 4-1 پیروز شود و شانس بسیار بالایی برای صعود به یک چهارم نهایی دارد. 

اخبار داغ 

کنفرانس مطبوعاتی مهدی طارمی پیش از بازی با یوونتوس با زیرنویس فارسی خداحافظی وریا غفوری با پست دفاع راست دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت خوان لاپورتا: به کامبک مقابل پاری سن ژرمن باور دارم؛ فکر می کنم مسی می خواهد بماند مینو رایولا مانعی در انتقال احتمالی ارلینگ هالند به منچسترسیتی محسوب نمی شود 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: مقابل بارسلونا پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۴۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور

به گزارش "ورزش سه"، جواد نکونام سرمربی محبوب آبی‌ها تاکنون با سه تیم مختلف مقابل تراکتور مربیگری کرده است و موفق به کسب چهار برد نیز شده است.

سرمربی ۴۴ ساله استقلال نخستین بار تیم نساجی را مقابل تراکتور در لیگ هجدهم هدایت کرد که آن دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

نکونام سپس به فولاد پیوست و در بازی رفت لیگ نوزدهم مقابل تراکتور با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. شکستی که در بازی برگشت با همان نتیجه یک هیچ جبران شد تا اولین برد نکونام مقابل تراکتور رقم بخورد.

فولاد و تراکتور در لیگ بیستم در هر دو بازی رفت و برگشت به تساوی رضایت دادند. در لیگ بیست و یکم نیز بازی رفت دو تیم با تساوی به پایان رسید اما در بازی برگشت شاگردان نکونام با نتیجه دو بر یک از سد تراکتور گذشتند تا دومین برد نکو مقابل تی‌تی‌ها رقم بخورد‌.

در لیگ بیست و دوم بود که یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های نکونام در تیم فولاد با برتری ۳ بر ۲ برابر تراکتور در اهواز رقم خورد. سرانجام در بازی رفت امسال استقلال و تراکتور، جواد نکونام و تیمش با نتیجه ۲ بر ۰ از سد تراکتور گذشتند تا نکونام برنده هر سه تقابل اخیرش مقابل تراکتور باشد و به دنبال کسب چهارمین برد پیاپی باشد.

دیگر خبرها

  • نکونام به دنبال چهارمین برد پیاپی مقابل تراکتور
  • ادین ترزیچ: برای موفقیت مقابل پاری سن ژرمن، باید نمایشی بهتر نسبت به رویارویی قبلی‌مان داشته باشیم
  • پیش بازی دورتموند - پاری سن ژرمن؛ نبردی برای غرور
  • نگاهی به تمام تقابل های بایرن مونیخ و رئال مادرید
  • یک اشتباه بزرگ دیگر: آرائوخو درس نمی‌گیرد! (عکس)
  • پیام رئیس PSG بعد از دوازدهمین قهرمانی
  • پیام تبریک ناصر الخلیفی به مناسبت دوازدهمین قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ فرانسه
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • با شکست موناکو مقابل لیون؛ پاری سن ژرمن قهرمان لیگ فرانسه شد
  • رسمی؛ پاری سن ژرمن قهرمان فصل 24-2023 لیگ فرانسه شد