Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@02:21:15 GMT

تشخیص باغ بودن اگر راحت بود در قانون مشخص می‌شد

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۴۲۷۸

تشخیص باغ بودن اگر راحت بود در قانون مشخص می‌شد

رئیس شورای شهر تهران گفت: تشخیص باغ و غیر باغ همیشه با ضد و نقیض‌هایی همراه است و اگر اینگونه نبود قانون خودش مشخص می‌کرد و اگر آنقدر راحت بود که به ما سپرده نمی‌شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در پایان جلسه امروز (سه شنبه) شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به جزئیات مصوبات صحن اظهار کرد: امروز اولین دستور جلسه مربوط به اعتراض فرمانداری به عنوان مصوبه قبلی ما درباره سازمان بحران بود که اعضای شورا بر رأی پیشین اصرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سپس لایحه اصلاحیه بودجه شهرداری تهران بررسی و به تصویب رسید.

وی در پاسخ به این سوال که دستورالعمل خاصی در شورا برای بررسی پرونده باغات وجود ندارد گفت: مسئله تشخیص باغ بودن و نبودن مشکل است و به همین دلیل پس از تصویب قانون در مجلس و رفتن آن به مجمع تشخیص، اعلام شده که تشخیص نهایی درباره موارد دارای اختلاف مبنی بر باغ بودن یا نبودن به عهده اعضای شورای شهر است زیرا برای تشخیص ابهاماتی وجود داشته است و گفتند اعضای شورا به نظرات گوش دهند و تکلیف پرونده را روشن کنند.

رئیس شورای شهر تهران افزود: در نتیجه تشخیص باغ و غیر باغ همیشه با ضد و نقیض‌هایی همراه است و اگر اینگونه نبود قانون خودش مشخص می‌کرد و اگر آنقدر راحت بود که به ما سپرده نمی‌شد.

هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست اعلام کرده که تصمیمات مربوط به باغات قبلاً در جای دیگر گرفته می‌شود، به شوخی گفت: لطفاً حاشیه نسازید.

کد خبر 480261

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محسن هاشمی رفسنجانی شوراي شهر تهران رئیس شورای شهر تهران باغات شهر پلاک ثبتی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای شهر تشخیص باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۴۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات تیم ملی والیبال کشورمان از نیمه فروردین ماه سال جاری با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی-فرانسوی کشورمان از پنجم اردیبهشت ماه با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال کشورمان نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال کشورمان نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • قانون تامین مالی تولید و زیرساخت‌ها ابلاغ شد
  • شورای ملی تامین مالی به ریاست وزیر اقتصاد تشکیل شد
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • قانون شورا‌ها باید اصلاح شود
  • اعتبار هزار میلیاردی برای طرح‌های عمرانی روستاها
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟