Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-29@01:39:03 GMT

معرفی 6 مدل از بهترین های جک پارکینگی

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۴۳۱۱

معرفی 6 مدل از بهترین های جک پارکینگی

پس از ورود جک پارکینگی اتوماتیک خارجی به بازار ایران، شاهد هوشمند شدن درب پارکینگ ساختمان شدیم که تنها معایب آن قیمت بالا و قابل خرید نبودن برای تمامی افراد که به این سری محصولات نیاز داشتند بود.



پس از گذشت ورود جک درب پارکینگ خارجی، شرکت های ایرانی با به کارگیری بخش تحقیق و توسعه و انجام م مهندسی بر روی این محصولات، جک درب اتوماتیک تمام ایرانی با قیمت مناسب و حتی کیفیت بالا به بازار های ایران و خاورمیانه معرفی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مطلب قصد داریم شما را با 6 مدل از بهترین جک پارکینگی ایرانی آشنا کنیم، با ما همراه باشید.

جک پارکینگی یال مدل X2

درب اتوماتیک یال مدل X1 از کورس جک 40 سانتی متر بهره می برد که مناسب درب هایی با عرض بیشتر و سنگین تر می باشد.

جک X1 از موتور 300 واتی استفاده تا به راحتی قادر به جا به جایی این مدل درب ها باشد. شفت 40 سانتی متری به کار رفته در جک پارکینگی یال مدل X1، مناسب درب های تک لنگه می باشد و قادر است تا زاویه 120 درجه در کمتر از 21 ثانیه باز و یا بسته گردد.

جک پارکینگی Yaal مدلی مناسب  برای استفاده در ساختمانهای مسکونی و اداری با تردد 10 بار در ساعت می باشد.

طراحی ظاهری زیبا جک ایکس وان یال یک نمونه مهندسی معکوس موفق، از جک اتوماتیک Ace پروتکو می باشد، که این شرکت بر خلاف برخی کمپانی های داخلی و چینی، نام جک خود را مشابه و یا شبیه به ای سی ای پروتکو نگذاشته تا با نمونه اصلی اشتباه گرفته شود.

جک درب اتوماتیک Yaal مدل X2

جک پارکینگی ایرانی X2 دارای کورس 30 سانتیمتری می باشد که مناسب درب هایی با عرض هر لنگه 3 متر می باشد و قادر است تا 120 درجه درب را ظرف 25 ثانیه باز و یا بسته نماید.

جک پارکینگی X2 مدلی مناسب برای استفاده در ساختمان های مسکونی و اداری با تردد 10 بار در ساعت می باشد.

این مدل جک به نسبت برادر بزرگتر خود بسیار پر کاربرد تر می باشد و به دلیل قیمت مناسب و اندازه استاندارد کارایی بیشتری دارد. البته می توان این انتقاد را از محصولات یال داشت که چرا از شفت 40 سانتیمتری در جک برقی X2 و شفت 50 سانتیمتری در جک بازویی X1 استفاده نکرد.

اندازه 40 و 50 سانتیمتر در بیشتر جک های کنترلی مرسوم بوده و در درهای بلند تر اندازه 50 سانتیمتر بسیار بهتر می باشد.

جک درب پارکینگ میلان مدل Mohest400

جک پارکینگی میلان مدل Mohest در سه ولتاژ 110 ولت، 230 ولت و 12 ولت قابلیت کارکرد را دارد. در مورد کارکرد با ولتاژ 12 ولت، ذکر این نکته که جک درب پارکینگ از طریق پنل خورشیدی پشتیبانی شده و توسط یک باتری پشتیبان تامین می شود، ضروری بنظر می رسد.

موتور درب اتوماتیک میلان با مکانیزم الکترو‌مکانیکی کار می کند که قادر است درب هایی به وزن هر لنگه تا 350 کیلوگرم و عرض هر لنگه تا 3.5 متر را به حرکت درآورد.

از دیگر خصوصیات جک Mohest400 می توان به، توان موتور 280 وات، زاویه باز شدن تا 110 درجه، حداکثر زمان باز شدن درب پارکینگ تا 27 ثانیه، جریان مصرفی 1.2 تا 1.7 آمپر، قابلیت تردد 480 بار در روز، قابلیت ترمز گیری و توقف در برابر موانع را اشاره داشت.

جک درب اتوماتیک فراز 4V

جک پارکینگی بازویی فراز V را می توان مناسب درب های دو لنگه دانست که قابلیت جابجایی درب هایی تا عرض هر لنگه 2.75 متر با وزن 380 کیلوگرم را دارد.

خوشبختانه این مدل جک پارکینگی Simaran نیز به جدید و هوشمند ترین مدار فرمان جک که Q70 نام دارد تجهیز شده تا خیال مصرف کننده را از بابت کارکرد نرم افزاری این محصول راحت سازد.

در اینجا باید گفت که این مدار همانی است که در گرانترین جک پارکینگی سیماران یعنی فراز پی نیز قرار دارد. در واقع قیمت جک فراز سیماران مدل V نسبت به مشخصات فنی این محصول منطقی و اقتصادی به نظر می رسد.

از جالب توجه ترین ویژگی های جک پارکینگی Faraz V می توان، گزینه هایی همچون، عدم نیاز به قفل برقی، مناسب درب های دو لنگه با عرض 2.75 متر  و وزن 380 کیلو گرم برای هر لنگه، بازو های مقاوم در برابر باد، سرما و گرما، قابلیت دو زمانه و حرکت نرم و انعطاف پذیر را نام برد.

جک پارکینگی فراز S4

درب اتوماتیک فراز سیماران S4 دارای موتوری با قدرت 280w است. عملکرد جک سیماران با برق 230 ولت DC است.

این جک قادر است درب هایی به طول 2.5 متر و 300 کیلوگرم را به حرکت در آورد. جک S4 سیماران دارای بازوی قفل شونده مقاوم در برابر فشار مخالف و بدون نیاز به قفل برقی نیز هست.

این جک قادر است درب ها را تا 110 درجه حرکت دهد. نکته دیگر این که جک برقی سیماران فراز دارای دو سرعت اولیه و ثانویه است، به این معنی که در هنگام باز یا بسته شدن با کاهش سرعتی مواجه خواهید شد که از برخورد شدید درب با دیواره ها جلوگیری می کند.

گفتنی است حرکات این درب بسیار نرم و بی صدا صورت می گیرد. جک درب اتوماتیک فراز اس 6 سیماران به واسطه استفاده از موتور 230 ولت امکان تردد بالا را فراهم می آورد و قابل استفاده برای اکثر ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری می باشد.

جک بازویی سوپر لایف 400

جک پارکینگی ایرانی Super Life از چرخ دنده های برنجی که با مرغوب ترین و بهترین آلیاژ ها تهیه شده اند بهره می برد که بیش تر سهم آن ها را فلز نیکل تشکیل می دهد. جک پارکینگی 400 سوپر لایف مناسب درب های دو لنگه طراحی شده است و قادر به جا به جا کردن هر لنگه درب پارکینگ تا 350 کیلوگرم می باشد، که این محصول را قادر ساخته تا بر روی درب هایی با عرض هر لنگه 2.5 متر نصب گردد.

گفتنی است که از مزیت های بزرگ این محصول می توان به حرکت کند شونده در هنگام باز و بسته شدن بازو ها اشاره داشت.

از در مزایا جک درب 400 می توان گزینه هایی همچون، عدم نیاز به سرویس فصلی، ضد آب بودن محصول، سیستم خلاص کن در زمان قطع برق، تنظیم هوشمند قدرت دستگاه، جابجایی درب هایی با وزن نسبتا بالا، گارانتی 24 ماهه را نام برد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد جک درب پارکینگ و مقایسه فنی و قیمتی این محصولات از فروشگاه دی سی ای کالا دیدن فرمایید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: جک پارکینگی جک درب اتوماتیک جک درب پارکینگ جک درب اتوماتیک جک درب پارکینگ مناسب درب جک پارکینگی درب هایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۴۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب سهم مناسب از بازار با کار گروهی در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، همایش ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۳ با حضور ابوالفضل نجارزاده مدیرعامل بانک ملی، اعضای هیأت مدیره، هیأت عامل، معاونان، رؤسای ادارات کل، ادارات امور شعب استان‌ها و شعب مستقل بانک برگزار شد.

ابوالفضل نجارزاده در این همایش ضمن ارزیابی مثبت عملکرد بانک ملی در سال ۱۴۰۲، مهم‌ترین سیاست‌ها و اولویت‌های جدید پیش‌روی بانک در سال جدید را تبیین کرد و گفت: از مهمترین رویکردها و سیاست‌های بانک ملی در سال جدید بازگشت به جایگاه گذشته و تثبیت آن، حفظ موقعیت کنونی بانک، ورود به طرح‌های توسعه‌ای صنعت نفت و حضور در بازارسرمایه است.

وی با تأکید براینکه با تکیه بر کارِ گروهی و توان همکاران در تمامی ارکان بانک، توانستیم در سال ۱۴۰۲ سهم خوبی از بازار کسب کنیم، افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی‌های به‌عمل آمده، امسال می‌توانیم با اقدامات و فعالیت‌های مؤثر و مهم، سهم بیشتری از بازار بدست آوریم.

نجار زاده با اشاره به شعار"جهش تولید، با مشارکت مردم" تأکید کرد: با طراحی و تولید محصولات مناسب، استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، برنامه‌ریزی منسجم و دقیق و حضور فعال در تمامی عرصه‌ها تلاش می‌کنیم در تحقق شعار سال ۱۴۰۳ نقشی مؤثر داشته باشد.

به گفته مدیر عامل بانک ملی ایران افزایش سرمایه ۲۵ همتی، کسب سهم از بازار، رشد منابع، فروش ۳۶ همتی دارایی‌های بانک، انتقال مؤسسه نور، توسعه زیرساخت‌های فناوری، ارائه طرح مهربانی ملی، ارائه ارز اربعین و ارائه خدمات بانک کارگشایی را بخشی از مهمترین اقدامات بانک در سال گذشته برشمرد و اظهار امیدواری کرد که امسال نیز با اجرای اقدامات مناسب دستاوردها و تحولات خوبی رقم زده شود.

نجار زاده با بیان اینکه بانک ملی بعد از سال‌ها توانست با برنامه‌ریزی‌های منسجم در ابتدای سال سهم بازار را حفظ کند، افزود: ما در ۱۷ استان کشور بانک نخست هستیم و با این رویکرد اگر تمام استان‌ها با کارِ گروهی، هم‌افزایی و تلاش مضاعف از سایر بانک‌ها پیشی بگیرند بانک را در رفع ناترازی کمک خواهند کرد.

وی به قیمت تمام شده پول و نرخ مؤثر تسهیلات در سال جاری اشاره کرد و یادآورد شد: امسال باید برای ارائه تسهیلات خرد به آحاد جامعه محصولات ویژه‌ای را طراحی و تولید کنیم.

مدیر عامل بانک ملی ایران بزرگترین ویژگی این بانک را وجود شعب و نیروهای توانمند و خلاق دانست و ادامه داد: نقشه راه تمام واحدهای بانک در سال جاری مشخص است و همه باید با کارِ گروهی و هم‌افزایی به سمت دستیابی به آن اهداف حرکت کنیم.

نجارزاده با تأکید بر این که ارتباط مستقیم با بنگاه‌های بزرگ باید تسهیل شود، گفت: برای ارتباط و ارائه خدمات مالی به بنگاه‌های بزرگ، باید به سرعت تصمیم‌گیری شود.

وی همچنین سهم نیروی انسانی باتجربه و متخصص را در موفقیت بانک مؤثر دانست و افزود: مسائل معیشتی کارکنان نیز مورد توجه مدیران ارشد بانک قرار دارد و تا حد امکان با توجه به ظرفیت‌های قانونی به آن رسیدگی می‌شود.

وی با اشاره به ادغام مؤسسه نور به‌عنوان یک اقدام بزرگ و بی‌نظیر در بانک ملی، گفت: با این اقدام جایگاه بانک در شبکه بانکی به‌عنوان بانکی پیش‌رو اثبات شد.

نجارزاده با تأکید بر اینکه لازمه انتصابات شایستگی کارکنان است، ادامه داد: آموزش کارکنان در بانک ملی اقدامی لازم و ضروری در راستای توسعه و کسب بازارهای جدید است.

وی با تشکر از همکاران برگزار کننده این همایش گفت: در این دو روز فرصتی شد تا ضمن مرور فعالیت‌ها و اقدامات بانک، نقاط ضعف و قوت بانک را بیشتر و بهتر بشناسیم تا با تکیه بر تحلیل‌های موجود بر اصلاح امور اقدام کنیم.

مدیر عامل بانک ملی ایران در ادامه این همایش ضمن تبیین اهداف و راهبردهای بانک، در مورد موضوعات و سوالات مطرح شده از سوی مدیران با آن‌ها تبادل نظر و گفت‌وگو کرد و در تبیین برنامه‌های پیشِ‌روی بانک در سال ۱۴۰۳ گفت: انتصابات در بانک براساس شایسته‌سالاری و شفافیت در امور انجام می‌شود.

گفتنی‌ست؛ توسعه شرکت تابام، افزایش رفاه همکاران، افزایش محصولات حوزه بانکداری جامع، راه‌اندازی سامانه جامع تسهیلات، توسعه زیرساخت‌های فناوری، نظارت جدی‌تر بر مصارف و رشد وصول مطالبات از دیگر محورهای سخنان مدیرعامل بانک ملی ایران در این همایش بود.

همچنین در این همایش مدیرعامل، اعضای هیأت مدیره و مدیران ارشد بانک با حضور در کارگروه تخصصی ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ و تبیین اهداف سال ۱۴۰۴ به تشریح، بیان مسائل، طرح دیدگاه‌ها، بررسی موضوعات مربوطه و ارائه نظرات خود پیرامون امور بانکی و صف و ستاد پرداختند و در ادامه در این کارگروه ضمن پاسخگویی به سوالات حاضران، مهمترین سیاست‌ها و برنامه‌های کاری پیش‌روی بانک مورد بحث و بررسی قرار گرفت و با ارائه پیشنهاداتی، راهکارهایی برای عملیاتی کردن هر چه بهتر برنامه‌های بانک مطرح شد.

در این کارگروه بر حضور بیشتر در بازار سرمایه، کاهش مطالبات، مدیریت و جذب منابع، افزایش سهم بازار، ارائه ابزارهای تعهدی، بهبود تراز نقدینگی، لزوم داشتن محصولات برتر، توجه به نیاز مشتری، توسعه زیرساخت‌های فناوری، شایسته سالاری، ساماندهی داده‌ها، رفع ناترازی، کمک به معیشت همکاران، اصلاح کسری کادر شعب، تقویت جانشین‌پروری، تقویت بازاریابی و لزوم داشتن محصولات برتر تأکید شد.

در ادامه این همایش نیز گزارشی از شاخص‌های عملکردی بانک در سرفصل‌ها و بخش‌های مختلف سال ۱۴۰۲ توسط مسئولان اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک ارائه و به سوالات حاضران پاسخ داده شد. همچینین رؤسای ادارات امور استان‌ها و شعب مستقل دیدگاه‌ها و پیشنهادهای خود درباره موضوعات و امور بانکی را بیان کردند.

این همایش در روز دوم با معرفی و تقدیر از رؤسای واحدهای برتر بانک که عملکرد مناسبی در سال گذشته داشتند به پایان رسید.

کد خبر 6089610

دیگر خبرها

  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • پنجره دوجداره upvc چی بخرم؟ معرفی بهترین برند پنجره دوجداره upvc
  • معرفی 5 مدل پالت پرفروش و محبوب حتما بخوانید!
  • آیا می توان چراغ خطی را در کف نصب کرد؟
  • معرفی بهترین مرکز کاشت ابروی طبیعی در تهران
  • کسب سهم مناسب از بازار با کار گروهی در سال ۱۴۰۲
  • آموزش نصب کولر صنعتی آبی
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • هشدار: شرایط پسماند در استان ایلام مناسب نیست
  • ببینید | لحظه منفجر شدن سربازان روسی هنگام خنثی کردن مین؛ حاوی تصاویری که برای کودکان مناسب نیست