Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هيأت مديره اين بانك اظهار داشت: نظام برنامه ريزي و استراتژي بانك صنعت و معدن برای سال آتی بر افزايش جذب منابع، شفافيت تر شدن صورتهای مالی و بهبود كفايت سرمايه تأكيد دارد.

به گزارش پايگاه اطلاع رسانی بانك صنعت و معدن، وي در همايش سراسري مديران اين بانك اظهار داشت: يكي از اصلي ترين سياست هاي اعتباري بانك موضوع بانكداري ديجيتال و محصولات ديجيتالي است كه حركت به سمت تحقق آن در فضاي رقابتي امروز يك ضرورت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: در برنامه راهبردي پنج ساله بانك كه از ابتداي سال 1400 تا پايان 1404 تدوين شده است به موضوعات مهمي همچون تحول ديجيتال، تأمين منابع از مسيرهاي جديد مانند سهامداري شركت هاي تأمين سرمايه و بانكداري شركتي توجه ويژه اي شده است.
دكتر خورسنديان عنوان داشت: با رونمايي از محصولات و خدمات نوين اين بانك در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات در سال جاري، تجربه ديجيتال مشتريان در زمينه خدمات بانكی افزايش يافته و درصدد هستيم با ايجاد زيرساخت های لازم و نيازسنجي مناسب و معرفي و ارائه محصولات و خدمات بيشتر در راستاي تحقق كامل بانكداري ديجيتال گام برداريم.
وي همچنين از اهميت توجه به اعتباردهي خرد سخن گفت و عنوان داشت: افزون بر ارائه تسهيلات سرمايه در گردش به واحدهاي توليدي براي افزايش توليد و ميزان اشتغال از طريق اعتباردهی خرد به مشتريان شركت ها و تحريك بخش تقاضا مي توان از شركت هاي توليدي حمايت كرد تا ميزان فروش و سودآوري خود را افزايش دهند.
عضو هيأت مديره اين بانك گفت: در چارت سازماني بانك تمامي نيازهاي شعب و ستاد بانك در نظر گرفته شده و اين چارت به صورت رسمي در سامانه امور اداري و استخدامي ثبت مي شود.
وي همچنين بر لزوم رعايت اصل شفافيت تأكيد كرد و افزود: از همه همكاران درخواست مي كنم در زمينه بودجه و صرف هزينه از سرفصل هاي مربوطه و بهبود وضعيت تراز سود و زيان بانك انضباط و دقت فراواني داشته باشند.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۴۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حمیدرضا فلاح در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی بیان کرد: خوزستان برخلاف دیگر نقاط کشور سه اتاق بازرگانی مستقل دارد و ظرفیت بسیار خوبی در حوزه صادراتی ایجاد کرده است که امیدواریم این هم‌افزایی موجب تحقق شعار و اهداف برنامه‌ریزی دولت شود.

وی به ارتباطات خوب در حوزه اصناف خوزستان اشاره و اظهارکرد: استان خوزستان با حدود ۶ میلیارد دلار، رتبه دوم کشور در حوزه صادرات را کسب کرد.

فلاح بیان کرد: برنامه‌ریزی وزارت صمت برای خوزستان رسیدن به هفت میلیارد دلار صادرات است ولی هدف صنعت، معدن و تجارت خوزستان رسیدن به ۷.۵ میلیارد دلار صادرات است که امیدواریم تحقق یابد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان بر ضرورت تمرکز مبتنی بر صادرات تاکید کرد و گفت: میزان صادرات خوزستان از محل تولیدات صمت ۲.۵ میلیارد دلار بوده که یکی از اقدامات خوب بود؛ مابقی آن نیز تولیدات صادراتی است که توسط بازرگانان انجام شده است.

وی تصریح کرد: میزان صادرات تولیدات محصولات درون استان بیش از پنج میلیارد دلار بوده که صادرات به کشور‌های همسایه هدفگذاری شده است.

فلاح بیان کرد: صادرات محصولات خوزستان به اوراسیا و روسیه یکی دیگر از اهداف است که تلاش می‌شود در چارچوب سیاست‌های دولت سیزدهم اجرا شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان اظهارکرد: خوزستان ۵۰ رایزن اقتصادی را برای اولین بار در سراسر کشور توزیع و ماموریت جدید محول می‌کند؛ سه نفر از همکاران در صمت خوزستان به عنوان رایزنان اقتصادی انتخاب شدند که می‌توانند ظرفیت خوبی برای توسعه مبادلات تجاری استان ایجاد کنند.

خوزستان با حدود ۱۷۰ هزار واحد صنفی رتبه سوم کشور را در این حوزه دارد که موجب اشتغالزایی برای حدود ۵۰۰ هزار نفر شده است.

دیگر خبرها

  • آغاز نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور ایرانسل
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" با طراحی و تولید محصولات جدید
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • هدف‌گذاری برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان
  • تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم با طراحی و تولید محصولات جدید
  • سفته الکترونیکی بانک کشاورزی، نسل جدید خدمات بانکی
  • کسب سهم مناسب از بازار با کارِ گروهی در سال ۱۴۰۲/ تحقق شعار “جهش تولید با مشارکت مردم” با طراحی و تولید محصولات جدید
  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • اقتصاد آلمان شگفتی آفرید