Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-05@11:16:15 GMT

طرز تهیه شکلات داغ

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۴۳۶۸

طرز تهیه شکلات داغ

شکلات داغ خانگی یا همان هات چاکلت یکی از نوشیدنی‌های پرطرفدار است که اگر بتوانید آن را به در خانه تهیه کنید، دیگر از نمونه‌های کارخانه‌ای که پر از شکر و مواد افزودنی هستند استفاده نمی‌کنید.

در این مقاله ما طرز تهیه هات چاکلت داغ خانگی و خوشمزه را بهتان آموزش دادیم. به علاوه اینکه به جز شکلات طعم دهنده‌هایی مثل دارچین و وانیل هم به شما پیشنهاد دادیم که طعم هات چاکلت را متفاوت‌تر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم برای تهیه شکلات داغ خانگی ساده و خوشمزه

شیر کم‌چرب ۲۵۰ میلی لیتر
پودر کاکائو یک قاشق غذاخوری
شکر قهوه‌ای دو قاشق غذاخوری
شکلات رنده شده ۲۵ گرم
خامه فرم گرفته یک قاشق غذاخوری

طرز تهیه شکلات داغ خانگی

شکلات داغ نوشیدنی خوشمزه‌ای است که به بهبود عملکرد مغز کمک می‌کند و خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی را کاهش می‌دهد. این طرز تهیه یک نوشیدنی گرم برای روز‌های سرد است که به راحتی می‌توانید در خانه آن را تهیه کنید.

برای تهیه این نوشیدنی ابتدا باید شیر کم‌چرب، شکر قهوه‌ای و پودر کاکائو را داخل یک قابلمه کوچک روی حرارت متوسط قرار دهید تا شکلات ذوب شده و داخل شیر حل شود.

محتوای داخل قابلمه را درون یک لیوان ریخته و روی آن خامه فرم گرفته بزنید. کمی شکلات روی خامه رنده کرده و هات چاکلت را تا سرد نشده سرو کنید. نوش جان!

فوت و فن‌های طرز تهیه هات چاکلت خانگی

اگر مایل باشید می‌توانید از شکلات‌های طعم دار برای تهیه هات چاکلت استفاده کنید.

اگر شکلات مورد نظرتان به اندازه کافی شیرین است، لازم نیست از شکر استفاده کنید. اما اگر از شکلات تلخ استفاده می‌کنید، شکر اضافه کنید.

برای طعم دهی بیشتر می‌توانید مقداری وانیل یا دارچین یا جوز هندی به هات چاکلت اضافه کنید.

می‌توانید به جای پودر کاکائو از شکلات تخته‌ای استفاده کنید.

اندازه شیر و شکلات بسته به ذائقه‌تان دارد. اگر احساس می‌کنید غلظت هات چاکلت شما کم بوده یا اینکه کمرنگ است از مقدار پودر شکلات بیشتری استفاده کنید.

منبع: کتاب کاله

بیشتر بخوانید: طرز تهیه سه تنقلات خوشمزه در منزل! طرز تهیه سس شکلاتی لینک کوتاه: asriran.com/003FV9

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استفاده کنید شکلات داغ داغ خانگی هات چاکلت طرز تهیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۴۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرز تهیه سوپ گوشت و هویج؛ یک سوپ متفاوت و مقوی (فیلم)

 

 

 

مواد لازم برای تهیه سوپ گوشت و هویج:   ۶ عدد هویج   ۱ عدد پیاز   ۲ عدد فلفل دلمه ای قرمز   ۶ حبه سیر   ۱۵۰ گرم گوشت چرخ شده   ۲ عدد نان تست   ۱و نیم الی ۲ لیوان شیر   ۳ قاشق غذاخوری روغن زیتون   روغن به مقدار لازم   نمک و فلفل به مقدار لازم ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه چیز کیک نسکافه، خوشمزه و دلپذیر (فیلم) طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم) طرز تهیه نان پیده ترکی، یک نان خوشمزه برای صبحانه (فیلم)

دیگر خبرها

  • قرارداد سرگروهی «تگزاس ۳» و «عطرآلود» ثبت شد
  • طرز تهیه پنیر محلی با ۴۰ کیلو شیر گاو (فیلم)
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • طرز تهیه سوپ گوشت و هویج؛ یک سوپ متفاوت و مقوی (فیلم)
  • طرز تهیه سوپ شیر؛ پرطرفدارترین پیش غذای مجلسی (فیلم)
  • طرز تهیه چیز کیک نسکافه، خوشمزه و دلپذیر (فیلم)
  • برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • آموزش روز دوم، طرز تهیه مرغ خیارشوری