Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان اعلام کرد که رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ آخرین تورنمنتی است که او در آن هدایت ژرمن‌ها را برعهده خواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یواخیم لو در گفت‌و‌گو با سایت اتحادیه فوتبال آلمان اعلام کرد که پس از رقابت‌های یورو 2020 که تابستان سال آینده برگزار می‌شود به کار خود به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان پایان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لو که تا جام جهانی 2022 قطر با اتحادیه فوتبال آلمان قرارداد داشت، از مسئولان این سازمان خواسته که با فسخ قراردادش در فاصله یک سال مانده به پایان آن موافقت کنند و گویا درخواست او هم مورد پذیرش واقع شده است.

لو درباره تصمیمش گفت: من این تصمیم را کاملاً آگاهانه، سرشار از حس افتخار و غرور و با قدردانی بی‌پایان از همه آنهایی که حامی‌ام بوده‌اند اتخاذ کرده‌ام اما این تصمیم سبب نمی‌شود که ذره‌ای از انگیزه‌ من برای کسب بهترین نتایج با تیمم در یورو کاسته شود. به دوران کاری‌ام در تیم ملی آلمان افتخار می‌کنم چون یک تجربه بسیار خاص بود. مربیگری در تیم ملی کشور، یک افتخار بزرگ است ضمن اینکه من در این تیم نزدیک به 17 سال با بهترین فوتبالیست‌های کشور کار کرده‌ام و از آنها در تمام مراحل پیشرفت‌شان حمایت کردم. من با آنها هم پیروزی‌های فوق‌العاده و شیرین داشتم هم شکست‌هایی دردناک را تجربه کردم اما لحظات خارق‌العاده و جادویی کارم در کنارشان بیشتر بوده و این هم تنها محدود به قهرمانی‌مان درجام جهانی 2014 برزیل نمی‌شود. من قدردان اتحادیه فوتبال آلمان بوده و همواره خواهم بود چرا که همیشه از من حمایت کردند و بهترین شرایط را برای کار و تمرین تیمم فراهم کردند.

سرمربی 61 ساله ژرمن‌ها دوران کاری خود در تیم ملی آلمان را از سال 2004 به عنوان دستیار یورگن کلینزمن آغاز کرد و پس از جام جهانی 2006 خودش هدایت این تیم را عهده‌دار شد.

او در پایان تأکید کرد: من هنوز هم در خودم انگیزه‌ و انرژی بی‌‌انتها برای کسب موفقیت در مسابقات یورو می‌بینم. تا آن زمان تمام تلاشم را انجام می‌دهم که حاصل کارمان باعث خوشحالی هواداران در پایان آن تورنمنت باشد، ضمن اینکه می‌‌دانم این احساس و این انگیزه در مورد تمامی بازیکنانم هم صدق می‌کند.

کلوپ علاقه‌مند به سرمربیگری تیم ملی آلمان است

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی آلمان یواخیم لوو تیم ملی آلمان یواخیم لوو تیم ملی آلمان فوتبال آلمان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۴۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت

پس از گل دوم بایرلورکوزن درگیری ای بین بازیکنان دو تیم رخ داد که در این ویدیو مشاهده می کنید.

دانلود (6.9MB)

دیگر خبرها

  • جهش ۴۶ درصدی صادرات آلمان به ایران در فوریه ۲۰۲۴
  • چهره اولین سرمربی زن در فوتبال مردان آلمان
  • رئال مادرید، بارسلونا را از کورس خرید پدیده جدید فوتبال آرژانتین خارج کرد
  • درگیری بین بازیکنان رم و بایرلورکوزن که با وساطت سردار آزمون و سایر بازیکنان ذخیره رم خاتمه یافت
  • قرارداد یکی از بدترین خریدهای تاریخ میلان در انتهای فصل به پایان می‌رسد
  • صعود پارما به سری آ ایتالیا/ جمع ۷ خواهران دوباره جمع شد
  • غرامت سنگین بایرن برای همکاری با جانشین توخل
  • جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • خلاصه بازی ذوب آهن و نساجی + فیلم
  • هوادار 2-1 نفت آبادان؛ لیگ برتر با مسعود شجاعی زیبا است!