Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-29@19:16:41 GMT

گلزنی انصاری فرد و آزمون در فوتبال باشگاهی اروپا

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۴۸۸۰

پیروزی اینتر و چلسی و گلزنی انصاری فرد و آزمون، مهم‌ترین اتفاقات دیشب فوتبال باشگاهی در اروپا بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در آخرین بازی هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا، تیم اینتر با یک گل از سد میهمانش آتالانتا گذشت. تک گل این بازی را، میلان اِشکِرینیار در دقیقه ۵۴ به ثمر رساند و نوزدهمین بردِ این تیم تحت هدایت آنتونیو کونته را در این فصل رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینتر با این پیروزی ۶۲ امتیازی شد و حاشیه امنیتِ شش امتیازی اش را با رقیبِ همشهری یعنی میلان حفظ کرد، آتالانتا هم با قبول پنجمین باختش در این فصل با ۴۹ امتیاز در جایگاه پنجم جدول باقی ماند.

هفته بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس هم با برگزاری دو بازی خاتمه یافت که چلسی با دو گل اورتون را شکست داد و با ۵۰ امتیاز در مکان چهارم جدول قرار گرفت. جورجینیو و گادفری - بازیکن حریف - برای چلسی در این بازی گلزنی کردند.

در دیگر بازی دیشب، وستهام با دو گل لیدز را مغلوب کرد. جسی لینگارد و کرِیگ داوسِن برای وستهام در این بازی گل زدند.
 
در آخرین دیدار هفته بیست و ششم لیگای اسپانیا، بتیس ۳ به ۲ ازسد آلاوس گذشت و با ۴۲ امتیاز در مکان ششم جدول ایستاد. بورخا ایگلسیاس دوبار و خوآکین یک بار برای بتیس در این بازی گلزنی کردند، خوسِلو و ادگار مندز هم گل‌های آلاوس را به ثمر رساندند.

در هفته بیست و پنجم سوپرلیگ یونان، تیم آاِک آتن با گلزنی مهاجم ایرانی خود، دو به صفر آپولون را شکست داد و با ۴۸ امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد. گل‌های آاِک را کریم انصاری‌فرد در دقایق ۷ و ۲۵ به ثمررساند.
****
و ... در هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت ۱ به ۲ مغلوب میزبانش روبین کازان شد که تک گل زنیت را سردار آزمون مهاجم ایرانی این تیم وارد دروازه حریف کرد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: انصاری فرد ، سردار آزمون ، گلزنی ، فوتبال اروپا

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: انصاری فرد سردار آزمون گلزنی فوتبال اروپا هفته بیست انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد

به گزارش "ورزش سه"، هاکان چالهان اوغلو آنچه را قبل از پنالتی مقابل تورینو به لائوتارو مارتینز گفته بود، فاش کرد و همچنین تایید کرد که هرگز در جشن قهرمانی اینتر به میلان بی‌احترامی نخواهد کرد.

اینتر دوشنبه هفته گذشته با پیروزی 2-1 مقابل رقبای میلان، عنوان قهرمانی را به دست آورد، بنابراین برای بازی امروز جشن بزرگی در سن سیرو حاکم بود.

چالهان اوغلو در حالی که فرزندانش در کنارش با پیراهن‌های اینتر در کنارش بودند و با زبان ترکی روی پیراهنشان واژه "پدر" ثبت شده بود به دازن گفت: "فرزندانم مدام می‌پرسند چه زمانی می‌توانند وارد زمین شوند و امروز روز فوق العاده‌ای برای من و آن‌ها بود. خوشحالم که در یک استادیوم مملو از تماشاگر بازی می‌کنم و از فوتبالم بسیار لذت می‌برم.

گلزنی در بازی امروز؟

این به تمرکز مربوط می‌شود، همیشه متمرکز بوده‌ام، چون نمی‌خواهم اشتباه کنم، می‌خواهم به گلزنی ادامه دهم و توپ را در دروازه قرار دهم. رازم این است که سخت کار کنم و باور داشته باشم.

در جریان بازی به نظر می‌رسید چالهان اوغلو به سمت لائوتارو مارتینز رفت و از او سوال کرد که اگر تمایل دارد روی نقطه پنالتی گل بزند و به طلسم عدم گلزنی از ماه فوریه پایان دهد.

صحبت با لائوتارو مارتینز؟

می‌خواستم او از روی نقطه پنالتی گل بزند، زیرا دیدن او به عنوان بهترین گلزن برایم لذت بخش خواهد بود، اما او به من گفت که خودم این پنالتی را بزنم. ما گروه بزرگی در داخل و خارج از زمین داریم، زمان زیادی را با هم می‌گذرانیم و از این صمیمیت لذت می‌بریم.

جشن قهرمانی و احتمال کنایه به میلان؟

قبلا توضیح داده‌ام، امروز، روز فوق العاده‌ای است و نمی‌خواهم در مورد میلان صحبت کنم. می‌خواهم از امروز لذت ببرم. نه، من مشکلی ایجاد نمی کنم. با تمام احترامی که برای دیگران قائلم، این کاری نیست که من انجام می‌دهم.

اینتر برای تو نشانگر چیست؟

اینتر برای من نشان دهنده همه چیز است. آن‌ها ارزش من را بالا بردند، آنچه را در درونم داشتم از من بیرون آوردند و من همه این‌ها را مدیون اینتر هستم.

دیگر خبرها

  • دو بازی حساس هفته۲۵ لیگ با داوری دو برادر!
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • استقلال یک امتیاز بیشتر گرفته، اما یک پله سقوط کرد
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!