Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@17:02:02 GMT

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۹‌اسفند ۹۹ +جدول

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۵۲۶۹

ارزش سهام عدالت و دارایکم در ۱۹‌اسفند ۹۹ +جدول

اکثر نمادهای سبد سهام عدالت امروز با روند مثبت چهارمین روز معاملاتی هفته را به پایان رساندند و حدود ۹۲ هزار تومان نسبت به دیروز افزایش داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، روند صعودی بورس که از ابتدای هفته آغاز شده بود، امروز هم ادامه داشت و بازار سرمایه سبزپوش بود و از ساعات ابتدایی شاهد افزایش قیمت سهام شرکت‌های بزرگ و به تبع آن رشد شاخص کل بورس بودیم به طوری که شاخص مجددا به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد بازگشت و در نهایت با رشد ۱۰ هزار و ۲۶۳ واحدی به ارتفاع یک میلیون و ۲۱۰ هزار و ۱۵۲ واحد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاخص کل ۰.۸۶ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۰۷ درصد رشد کردند که نشان می‌دهد شرایط برای شرکت‌های بزرگ بهتر است. نمادهای شپنا، فولاد، شبندر، شتران، نوری، فارس، مبین از جمله نمادهای مهم و تاثیر گذار بورس امروز بودند و نمادهای اپال، برکت، شپنا، بوعلی، خساپا و شستا پرتراکنش‌های امروز بودند.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۱۹اسفند ۹۹ در بورس ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۸ میلیون و ۷۵ هزار و ۸۲۸ تومان رسید که نسبت به دیروز ۱.۱ درصد معادل ۹۲ هزار و ۲۲۸ تومان افزایش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۸۴۵ هزار و ۴۹۶ تومان رسیده است.

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با افزایش ۰.۸۷ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۴ هزار و ۸۰۹ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۹۶۱ هزار و ۸۰۰ تومان افزایش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۳.۰۴ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۴ هزار و ۲۳۵ تومان معامله شد.

منبع:نبض بورس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا بورس بازار بورس شاخص بورس بورس تهران فرابورس اخبار بورس بازار بازار سرمایه بازار سهام سهام سهام عدالت دارا یکم سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت

بدقولی هشت شرکت در واریز سود سهام عدالت در موعد مقرر باعث شد تا عده‌ای از سهامداران از دریافت سود سهام عدالت خود جا بمانند.

به گزارش تجارت‌نیوز، شرکت‌های «صنایع سیمان دشتستان، گروه مپنا و فجر انرژی خلیج فارس» هیچ اقدام مشخصی در راستای واریز سود سهام عدالت، در هیچ یک از دو مرحله انجام ندادند. از سمت دیگر، شرکت‌های «پارس سوئیچ، ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس» نیز وجوه مرحله دوم خود را به حساب‌های شرکت سپرده‌گذاری مرکزی واریز نکردند.

دیگر خبرها

  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • افت ۳ هزار و ۹۰۲ واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • رای دادگاه تجدیدنظر به محکومیت کقزوی!
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس +نقشه
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • افت ۴ هزار واحدی شاخص بورس در روز پایانی هفته
  • نظارت ها بر شرکت های بورسی برای واریز به موقع سود سهام عدالت چگونه است؟
  • افت نزدیک به ۳۰۰۰ واحدی شاخص در معاملات صبحگاهی بورس
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها