Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-30@14:04:48 GMT

آزادشهر آماده برگزاری انتخابات پرشور

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۵۳۶۱

آزادشهر آماده برگزاری انتخابات پرشور

حسینی گفت: تمهیدات و مقدمات لازم برای ثبت نام از داوطبان انتخابات شورای شهر و روستا و همچنین برگزاری انتخابات پرشور در آزادشهر اندیشیده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سید رسول حسینی» عصر امروز (سه شنبه 19 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: به تناسب وظیفه ای که فرمانداری ها برای برگزاری انتخابات برعهده  دارند از هفته های قبل برای برگزاری انتخابات پرشور برنامه ریزی لازم صورت گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار آزادشهر ادامه داد: براساس زمان بندی اعلام شده ثبت‌نام از داوطلبان شورای اسلامی شهر و روستا از 20 اسفند آغاز می شود.

 

حسینی بیان کرد: هیئت اجرایی انتخابات شهرستان احکام خود را دریافت کردند و آموزش های لازم دیده شده و کمیته های زیر مجموعه این هیئت اجرایی نیز فعال شده است.

 

وی افزود: با دستگاه نظارتی شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی جلساتی برگزار کرده و آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات شورای شهر و ثبت‌نام از داوطلبان  را از فردا صبح داریم.

 

فرماندار آزادشهر افزود: درخواست ما این است که با توجه به شیوع ویروس کرونا ثبت نام از طریق موبایل و لبتاب در منزل انجام شود به منظور تاییدیه انتخابات داوطلبان بعدا به فرمانداری مراجعه کنند.

 

حسینی بیان کرد: تقاضای ما از داوطلبان این است که به منظور حفظ سلامتی کارکنان فرمانداری و خود داوطلبان از آوردن همراه به داخل فرمانداری اجتناب کنند.

 

وی گفت: برای ثبت‌نام داوطلبان مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام را همراه خود داشته باشند تا با مشکل رو به رو نشوند.

پایان پیام/587

منبع: شبستان

کلیدواژه: سید رسول حسینی فرماندار آزادشهر ستاد انتخابات کشور حضور حداکثری درانتخابات انتخابات برگزاری انتخابات ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۵۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، سلیمی در برنامه گفتمان هفته شبکه خاوران با بیان اینکه تمامی زیرساخت‌ها برای برگزاری انتخابات سالم در این حوزه انتخابیه آماده است، گفت: تعرفه‌ها و ملزومات مورد نیاز برگزاری انتخابات در استان نیز تامین شده و در این زمینه نگرانی وجود ندارد.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این دوره از انتخابات و وجود ۵۰ درصد جمعیت استان در این سه شهرستان، از وجود ۲۸۹ هزار نفر واجد شرایط رأی دادن در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف خبر داد.

سلیمی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تا ۷۲ ساعت قبل از زمان رأی گیری امکان انصراف دارند، افزود: در صورتی که کاندیدایی در ۷۲ ساعت باقیمانده انصراف دهد انتخابات با حضور یکی دیگر از کاندیدا‌ها که بیشترین آراء را در دور قبل بدست آورده برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه کاندیدا‌ها تنها در مکان‌های مجاز و مورد تایید دست اندرکاران انتخابات می‌توانند تبلیغات کنند گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران ان‌ها اصل قانونمداری را رعایت کنند.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم به شکل مطلوب برگزار خواهد شد
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • گنبدکاووس آماده برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است