Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهین بیانی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تغییر و تحولاتی که در کادر فنی استقلال انجام شد، اظهار داشت: آبی‌پوشان روزهای سختی را سپری کردند، محمود فکری که یکی از بازیکنان قدیمی استقلال بود، در ابتدای فصل هدایت تیم را بر عهده گرفت اما متأسفانه نتوانست شرایط خوبی در استقلال به وجود آورد. این تیم خوب بازی نمی‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طوری نبود که هواداران از تماشای بازی‌اش لذت ببرند و مشخص بود با این شرایط هرگز قهرمان نخواهد شد.

وی ادامه داد: پس از نتایج ضعیفی که استقلال برابر سپاهان و مس رفسنجان گرفت، فکری متوجه شد که با وجود او، آبی‌پوشان نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند، آنها از نظر فنی هم ضعیف بودند و سرمربی سابق آبی‌پوشان با دیدن این اتفاقات، بهترین تصمیم را گرفت و هدایت استقلال را به فرد دیگری سپرد.

بیانی افزود: مجیدی بهترین گزینه برای استقلال بود، او شناخت خوبی از تیم دارد، بازیکنان را کامل می‌شناسد و می‌داند که چگونه از آنها بازی بگیرد. امیدوارم که این تغییر و تحولات به نفع استقلال باشد و این تیم بتواند در بازی‌های آینده نتایج قابل قبولی کسب کند.

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: آبی‌پوشان بازی‌های زیادی در پیش دارند و می‌توانند با پیروزی برابر حریفان، خود را به صدر جدول برسانند. ضمن اینکه جام‌حذفی هم در راه است و استقلال می‌تواند با کمترین بازی‌های ممکن، قهرمان شده و باز هم به لیگ قهرمانان راه پیدا کند.

وی در مورد دلایل جدایی فکری از استقلال گفت: دو علت برای جدایی فکری وجود داشت؛ اول آنکه او نیم‌فصل فرصت داشت تا بتواند یک ترکیب خوب را روانه میدان کند اما متأسفانه پس از گذشت ۱۵ بازی، استقلال هنوز نتوانسته بود ترکیب اصلی خود را پیدا کند و شاهد بودیم که سرمربی استقلال هر بازی با یک ترکیب وارد زمین می‌شد. دومین علت جدایی فکری، فشار زیادی بود که از سوی هواداران بر او و کادر فنی‌اش وارد می‌شد. وقتی یک تیم از ۵ بازی تنها ۵ امتیاز می‌گیرد، مشخص است که شرایط خوبی ندارد و باید به هوادار حق داد که نگران تیمش بوده و خواستار تغییر و تحول در کادر فنی باشد.

بیانی گفت: استقلال به یک برد خوب برابر فولاد خوزستان دست پیدا کرد. مجیدی نمی‌توانست در ۴۸ ساعت کار فنی انجام دهد اما تجربه او باعث شد که تیم از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی پیدا کند و با ارائه یک بازی خوب بتواند فولاد خوزستان را که مدعی قهرمانی است، شکست دهد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص دیدار روز پنجشنبه (۲۱ اسفند) برابر پیکان از مرحله یک‌شانزدهم جام‌حذفی گفت: شرایط استقلال روز به روز بهتر می‌شود. کادر فنی تیم را از لحاظ روحی و روانی به شرایط ایده‌آل خواهد رساند ضمن اینکه دستیاران مجیدی هم قابلیت‌های بالایی از لحاظ فنی دارند و چهره‌های شناخته شده‌ای هستند البته استقلال بازیکنان خوبی هم دارد. به طور مثال، ریگی مقابل فولاد خوزستان عملکرد خوبی داشت و من تعجب می‌کنم که چرا فکری از این بازیکن خوب، بازی نمی‌گرفت.

وی تأکید کرد: شاید تنها نقطه ضعف این روزهای استقلال، قلب دفاع این تیم باشد. مجیدی باید حواسش به دفاع باشد ضمن اینکه معتقدم آبی‌پوشان به یک مدافع باتجربه نیاز دارند تا در قلب دفاع بتواند آرامش را به تیم برگرداند.

بیانی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر هم پیشکسوتان و هم هواداران باید از مجیدی حمایت کنند، استقلال نیاز به حمایت آنها دارد و آبی‌پوشان دو بازی سخت مقابل سپاهان و پرسپولیس دارند. به نظر می‌رسد تیمی که در دربی برنده شود، به طور حتم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

کد خبر 5164670

منبع: مهر

کلیدواژه: شاهین بیانی محمود فکری تیم فوتبال استقلال تهران جام حذفی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ برتر والیبال فراز کمالوند فرهاد مجیدی تنیس روی میز باشگاه پرسپولیس علیرضا کریمی مهدی طارمی کاراته حسن یزدانی تیم فوتبال فولاد خوزستان آبی پوشان کادر فنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۵۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد

 پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام تا پایان فصل جاری لیگ برتر دو بازی خطرناک دیگر در پیش دارند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با تسنیم، درباره حضور خودش و تعدادی از پیشکسوتان در تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در مراسم ختم پدر حمید بابازاده حضور داشتیم که جواد نکونام هم شرکت کرده بود. ایشان و آقای علوی مسئول فرهنگی باشگاه ما را برای حضور در تمرین دعوت کردند و از آنجایی که تیم‌مان را دوست داریم، در تمرین شرکت کردیم. انصافاً روز خوبی بود و بازیکنان سرحال تمرین کردند.

وی در ادامه افزود: نکونام به ما، آتیلا حجازی، فرشید سمیعی و نماینده هلدینگ خلیج فارس خوش‌آمد گفت و از ما هم خواستند دقایقی برای بازیکنان صحبت کنیم. من بیشتر به سمت آرامش رفتم و به بازیکنان گفتم مثل هفته ششم به بعد باشید. اگر خاطرتان باشد پس از آشتی که جواد نکونام و علی خطیر پس از هفته پنجم داشتند، آرامش در تیم برقرار شد. الان هم تا حدودی شرایط مثل آن زمان است و این آرامش می‌تواند به استقلال کمک کند. به بازیکنان توصیه کردم باید بهترین بهره را از فرصت موجود ببرند. به آنها گفتم همه دنبال قهرمانی هستیم و هم شما به این قهرمانی نیاز دارید و هم ما و تأکید کردم قهرمانی دست خودتان است.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده است و 15 امتیاز این وسط می‌چرخد. اختیار قهرمانی دست استقلال است و اگر همه بازی‌ها را ببرد کسی به آن نمی‌رسد. بازی آسانی نداریم و در این پنج بازی با دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندرانی بازی داریم که برای نیفتادن می‌جنگند. این دو بازی برای استقلال خطرناک است. استقلال این هفته با ذوب‌آهنی بازی دارد که سرمربی‌اش یکی از آنالیزورهای خوبی لیگ است و قطعاً تاکتیک و روش بازی استقلال را تحلیل می‌کند. شکست هفته گذشته آنها به نساجی در روحیه‌شان تأثیر می‌گذارد، ولی نباید این تصور به وجود بیاید که استقلال بازی آسانی دارد. با روحیه خوبی که از بازیکنان دیدم آرامش آنها می‌تواند حالت شارژی خوبی برای‌شان باشد. باید از زحمات علی خطیر مدیرعامل قبلی هم استقلال تشکر کرد که به نوبه خودش در این باشگاه زحمت کشید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائم‌شهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • استقلال به بهترین میهمان فصل رسید / سرخ‌پوشان پایتخت در قائمشهر امیدوار به صدرنشینی
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد