Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی ساترا، پنجمین جلسه کمیسیون تنظیم مقررات رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر با حضور دکتر علی عسکری رئیس رسانه ملی، امامیان رئیس ساترا، حجت‌الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا ناجا، دکتر جواد بابایی معاون فضای مجازی دادستانی کل کشور، یاسر جلالی دستیار رئیس سازمان تبلیغات، شاه‌آبادی معاون سیما، دکتر احسان قاضی‌زاده نماینده مجلس شورای اسلامی، قاسم خالدی معاون فرهنگی- اجتماعی مرکز ملی فضای مجازی و فرهمند معاون تدوین مقررات و امور حقوقی ساترا ۱۸ اسفند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه مصوب شد که اشتراک فیلم و سریال در رسانه‌های کاربرمحور (VSP) منوط به احراز هویت کاربر است. معاونت امور حقوقی ساترا نیز موظف شد نحوه و چگونگی احراز هویت کاربران را در قالب سند و دستورالعمل تهیه کند تا در جلسه بعدی این کمیسیون مورد بررسی قرار گیرد.

همچنین در این جلسه گزارشی از انتشار تولیدات نمایشی ایرانی در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر و عملکرد کارگزاری‌های محتوایی ارائه شد.

در ادامه، امامیان رئیس ساترا گزارش عملکرد این سازمان طی سال ۹۹ را ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ساترا صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۵۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساترا، سریال «حشاشین» را غیرمجاز اعلام کرد

مدیرکل نظارت و تطبیق ساترا گفت: سریال «حشاشین» محصول کشور مصر است و روایت آن از تاریخ اسلام متضمن تحریف‌های فراوانی است که به‌نظر می‌رسد با رویکرد سیاسی مغرضانه تولید شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، بر همین اساس طبق نظر شورای صدور مجوز ساترا انتشار سریال «حشاشین» در رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران مورد تایید نمی‌باشد.

دیگر خبرها

  • شناسایی صفحات جعلی توسط احراز هویت + فیلم
  • پژمان‌فر: بانک مرکزی صدور چک را منوط به ثبت اطلاعات در سامانه املاک کند
  • روز خلیج فارس نماد استقلال، هویت ملی و استکبار ستیزی ملت ایران است
  • سریال «حشاشین» در ایران ممنوع اعلام شد
  • پخش سریال «حشاشین» در ایران ممنوع شد
  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • دومین خبر جعلی به‌نام ایسنا طی ۲ ماه اخیر/ نظر صریح ساترا درباره یک سریال
  • ساترا، سریال «حشاشین» را غیرمجاز اعلام کرد
  • انتشار سریال «حشاشین» در پلتفرم‌ها ممنوع است
  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد