Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرنکی دی یونگ معتقد است که بارسلونا در سال 2021 بهتر بوده و فردا با حداکثر توان رقابت خواهند کرد.

فرنکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا در کنار رونالد کومان در کنفرانس خبری پیش از تقابل با پاری سن ژرمن حاضر شد و در مورد این دیدار صحبت کرد. به گزارش طرفداری، فرنکی دی یونگ گفت:

هدف اصلی ما در بازی فردا باید صعود به مرحله بعد باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما رقابت خواهیم کرد و می بینیم که شرایط چگونه پیش می رود. ما متحد هستیم و اخیراً نتایج قابل توجهی کسب کرده ایم. ما فردا با حداکثر توانمان رقابت خواهیم کرد. من نمی دانم که آیا نتیجه 4-1 حقمان بود یا خیر اما ما در آن بازی بد بودیم. نیمار یکی از بهترین بازیکنان جهان است. قطعاً بدون حضور نیمار در تیم رقیب، کار آسان تر است. ریمونتادا؟ همیشه باید باور داشته باشید. ما از شنبه در حال فکر کردن به پاری سن ژرمن هستیم و فردا تلاش خواهیم کرد که خودمان را ثابت کنیم.

خوشحالیم که اکنون بارسلونا رئیس دارد و این اتفاق مهمی است. من شخصاً او را نمی شناسم اما خوشحالم که رئیس داریم و این برای آینده باشگاه خوب است. دیروز او برای ما در پاریس، آرزوی موفقیت کرد. ایلایکس موریبا؟ صادقانه بگویم، عملکرد او مرا سورپرایز نمی کند. من او را در تمرینات می بینم و ایلایکس آینده درخشانی دارد.

ما می خواهیم قهرمان کوپا دل ری شویم. در لالیگا در سال 2021 بهتر بوده ایم و برای فتح این جام می جنگیم. من حس خیلی خوبی دارم. ما عالی تمرین کردیم و من هیچ مشکل یا دردی ندارم، این مهم ترین چیز است. سال گذشته نیز من دقایق زیادی بازی کردم. من خوشحالم و می خواهم به همین شکل ادامه دهم.

همچنین بخوانید:

نیمار بازی برگشت مقابل بارسلونا را از دست داد

رونالد کومان: اگر مسی فوق العاده بازی کند، هر چیزی ممکن است

 

 

اخبار داغ 

کنفرانس مطبوعاتی مهدی طارمی پیش از بازی با یوونتوس با زیرنویس فارسی اولین واکنش محمود فکری بعد از جدایی از استقلال دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت محرز در صدر لیست رئال مادرید برای تابستان خاویر تباس: لالیگا از نظر مالی آماده جدایی لیونل مسی از بارسلونا است 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرنکی دی یونگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۵۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ در مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران امشب تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر به مصاف تیم سایپا تهران رفت. 
این بازی از آغاز یک نبرد پر برخورد بین بازیکنان دو تیم بود، اما در نیمه دوم شرایط فرق کرد. 
محمد عمری در دقیقه ۶۴ موفق شد گل اول بازی را از روی نقطه پنالتی برای ملوانی‌ها به ثمر برساند و پس از آن تنها ۵ دقیقه بعد از آن و در دقیقه ۶۹ محمد حسین خسروی مدافع پیش‌تاخته سایپا این گل را جبران کرد.
پس از آن ملوان با موقعیت‌های زیادی که روی دروازه داشت چند مرتبه تا یک قدمی گل دوم رفت، اما این ماجرا تا پایان بازی ادامه داشت تا اینکه در دقیقه ۱۱۹، حسین صادقی هافبک خلاق ملوان موفق شد با یک ضربه تماشایی گل پیروزی بخش آنها را وارد دروازه سایپا کند.
با این پیروزی شاگردان مهدی تارتار علاوه بر شرایط خوبی که در لیگ برتر دارند، حالا در جمع ۸ تیم برتر جام حذفی فوتبال ایران قرار می‌گیرند و باید خودشان را برای مرحله یک چهارم نهایی آماده کنند.

دیگر خبرها

  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • هشت تیم برتر جام حذفی را انتخاب کنید
  • هوادار-مس‌سونگون/ خلق شگفتی یا صعود بی دردسر؟
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • شمسایی: تفاوت کلیدی با ازبکستان داشتیم/ بهترین نمایش را خواهیم داشت
  • صعود مقتدرانه شاگردان شمسایی به نیمه‌نهایی
  • افغانستان 1 تاجیکستان 2، تاریخ‌سازی تاجیک‌ها
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش