Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک خبرگزاری معتبر ژاپنی خبر داد که بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ بدون حضور تماشاگران خارجی برگزار خواهد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مقامات مطلع ژاپنی که نام‌شان فاش نشده به خبرگزاری «کیودو» ژاپن خبر داده‌اند؛ دولت ژاپن امروز (سه‌شنبه) به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای جلوگیری از شیوع موج جدید ویروس کرونا در این کشور، تصمیم گرفته است از حضور تماشاگران خارجی از حضور در بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود دولت و کمیته برگزاری بازی‌های المپیک توکیو در اواخر این ماه (مارس) جلسه‌ای از راه دور با کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) و دو نهاد دیگر برگزار کنند تا تصمیم رسمی در مورد مسئله حضور تماشاگران خارجی در این کشور در بازی‌ های المپیک بگیرند.

طبق ادعای این مقامات که نام‌شان فاش نشده، دولت ژاپن به این نتیجه رسیده است که با توجه به نگرانی مردم ژاپن در مورد ویروس کرونا و این واقعیت که انواع مختلف این ویروس در بسیاری از کشورها دیده شده است، میزبانی از هواداران غیرژاپنی امکان‌پذیر نیست.

ممنوعیت حضور تماشاگران در مراسم حمل مشعل المپیک توکیو

در تاریخ سوم مارس (13 اسفند) بود که نمایندگان پنج نهاد که کمیته بین‌المللی پارالمپیک و مسئولان  کلانشهر توکیو جزو آنها بودند، توافق کردند تا پایان ماه جاری میلادی درباره حضور تماشاگران خارجی در بازی‌های المپیک تصمیم‌گیری کنند. سپس آنها در ماه آوریل تعداد تماشاگران مجاز برای حضور در سالن‌های ورزشی را اعلام خواهند کرد.

بازی‌‌های المپیک که تابستان گذشته برگزاری‌اش یکسال به تعویق افتاد، قرار است در تاریخ‌های 23 جولای تا 8 آگوست 2021 (اول مرداد تا 17 مرداد 1400) به میزبانی توکیو برگزار شود. همچنین بازی‌های پارالمپیک نیز در تاریخ‌های 24 آگوست تا 5 سپتامبر 2021 (2 شهریور تا 14 شهریور 1400) برگزار خواهد شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا پارالمپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو ویروس کرونا پارالمپیک 2020 توکیو المپیک 2020 توکیو حضور تماشاگران خارجی بازی های المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۵۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران

به گزارش "ورزش سه"، پرتاب یک نارنجک در مصاف با تراکتور و اجرای حکم تعلیقی کمیته انضباطی باعث شد که امشب، سکوهای استادیوم سردار آزادگان قزوین، سکوتی ممتد را تجربه کند. استادیومی که در فصل جاری و با حضور شمس‌آذر در لیگ برتر، به کابوس تیم‌های مهمان تبدیل شده بود، امشب در سکوت فرو رفته بود. اما عدم حضور هواداران این تیم موجب غیبت سرباز وظیفه‌هایی که همیشه مهمان استادیوم‌های فوتبال هستند؛ نشد. فسفری پوشانی که در زمستان و تابستان، در روزهای شلوغ و خلوت و حتی در سکوت سرد استادیوم خالی از تماشاگر، مهمان همیشگی فوتبال هستند.

تفاوتی ندارد که یک مسابقه چه میزان اهمیت داشته باشد؛ سرباز وظیفه چاره‌ای جز پشت کردن به مستطیل سبز ندارد. او در تمام 90 یا 120 دقیقه، یک وظیفه مشخص دارد؛ کنترل تماشاگران و اتفاقاتی که در حاشیه چمن سبز رنگ رخ می‌دهد، اصلی‌ترین وظیفه اوست و در این شرایط تماشای حساس‌ترین مسابقات فصل هم از اولویت خارج است.

اما امشب، این سربازان شکار دوربین امیر گلریز، عکاس تیم شمس‌آذر قزوین شده‌اند؛ محرومیت تماشاگران قزوینی از حضور در استادیوم باعث شده که این‌بار بر خلاف همیشه، این فسفری پوش‌ها به ساق پای بازیکنان چشم بدوزند و تنها تماشاگران نخستین مسابقه هفته بیست و پنجم باشند.

عکس‌ها: امیر گلریز

دیگر خبرها

  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • پولادگر: تیم گلبال مسافر پاریس شد/ نگران میزان بودجه در سال پارالمپیک هستیم
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغال ملی‌پوش پارادوومیدانی خوزستانی
  • از دریافتی یک میلیونی تا مشکل اشتغالِ ملی‌پوش پارادو و میدانی خوزستانی
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو