Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@22:08:11 GMT

خداحافظی پوریا ساوه شمشکی از دنیای اسکی قهرمانی

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۶۰۲۱

خداحافظی پوریا ساوه شمشکی از دنیای اسکی قهرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، روز دوم رقابت‌های لیگ اسکی آلپاین به میزبانی پیست اسکی دیزین با قهرمانی محمد کیادربندسری و عاطفه احمدی در رشته مارپیچ بزرگ به پایان رسید.

در بخش مردان محمد کیادربندسری به مقام قهرمانی رسید و نیما بها دوم شد. آشوت کارپتیان از (ارمنستان) نیز سوم شد.

در جریان این رقابتها پوریا ساوه شمشکی المپین باتجربه اسکی از دنیای قهرمانی این رشته خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان نیز عاطفه احمدی، مهسا یارخواه و زیبا کلهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

کد خبر 5165887

منبع: مهر

کلیدواژه: اسکی فدراسیون اسکی اسکی آلپاین پوریا ساوه شمشکی تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد لیگ برتر والیبال فراز کمالوند فرهاد مجیدی تنیس روی میز باشگاه پرسپولیس علیرضا کریمی مهدی طارمی کاراته حسن یزدانی تیم فوتبال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه

فوق تخصص گوارش و کبد گفت: ابزار۱۳ سانتی دندان پزشکی از معده دختر ۲۰ ساله در ساوه خارج شد.

محمد رضا روحانی در گفت‌وگو با مهر، در خصوص خارج کردن این وسیله گفت: دختر خانم ۲۰ ساله به دندانپزشکی یکی از بیمارستان‌های خصوصی ساوه مراجعه کرده که پس از درد شدید در ناحیه شکم، به سرعت به بیمارستان مدرس منتقل می‌شود.

این فوق تخصص گوارش و کبد با اشاره به اینکه زمان در انجام چنین حوادثی برای پزشک بسیار مهم است، افزود: ابزار دندانپزشکی داخل شکم این خانم تیز و برنده بود و چنانچه با سرعت در این خصوص اقدام نمی‌شد ممکن بود وارد رود کوچک شود.

وی گفت: با توجه به اینکه قطر روده کم است احتمال سوراخ شدن آن بسیار زیاد بود و حتی ممکن بود به بخش ای سی یو منتقل و منجر به مرگ این خانم شود.

روحانی ادامه داد: از سوی دیگر، دقت در خارج کردن این شیء بسیار مهم بود به طور حتم اگر در حین خارج کردن این شیء، حتی چند میلی متر جابه جا می‌شد احتمال پارگی مری، معده و روده وجود داشت.

وی افزود: به دلیل محدودیت زمان و از دیگر سو جلوگیری از عوارض بعد از خارج کردن شیء، سعی کردیم یک عمل غیر تهاجمی به روش آندوسکوپی و over tube بدون باز کردن شکم کار انجام شود.

وی گفت: اگر چه ابزاری که نیاز بود به دستگاه آندوسکوپی برای خارج کردن این فلز وصل شود، در دسترس نبود اما با ابتکار تیم اتاق عمل این اقدام انجام شد، چرا که خارج کردن آن از طریق باز کردن شکم عوارض بسیار ساخت و جبران ناپذیری برای بیمار به همراه داشت.

روحانی گفت: خوشبختانه حال عمومی بیمار خوب است و قرار است امروز مرخص شود.

وی خواستار هوشیاری و دقت کادر پزشکی در حین درمان شد.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • ابزار ۱۳ سانتی دندانپزشکی در معده دختر ۲۰ ساله در ساوه
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران | این پسر لژیونر شد + تصاویر
  • اختصاصی: بزرگ‌ترین انتقال تاریخ والیبال ایران!
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • آرزوی پالاسیوس:‌ای کاش مسی جاودانه شود
  • هشدار ستاره انگلیسی: حرف از خداحافظی نزنید
  • عکس/استوری پوریا پورسرخ برای قهرمانی فوتسال ایران
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند