Web Analytics Made Easy - Statcounter

خامنوی رییس بنیاد نیکوکاری ابرار اتاق بازرگانی ایران گفت: در زمینه توانمندسازی دانش آموزان دبیرستان مخصوصا در روستاها و ایجاد پشتوانه و بورسیه تحصیلی که توسط اتاق یاسوج ۲۰۰ نفر زیر پوشش قرار گرفتند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس؛ ظهر امروز نشست بررسی خسارات و آسیب‌ها به شهر زلزله‌زده سی سخت با حضور فرماندار شهرستان دنا، خامنوی رییس بنیاد نیکوکاری ابرار اتاق بازرگانی ایران در سالن فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جبار کیانی رییس اتاق بازرگانی سی سخت در جلسه جمع بندی با حضور رئیس بنیاد نیکوکاری ابرار اتاق بازرگانی ایران و جمعی از مسئولان استانی ضمن خیرمقدم گفت: از بدو وقوع زلزله دستگاه های خدمات رسان حضور فعال داشته اند که کمال تقدیر و تشکر از همه خدمتگذاران داریم.

وی گفت: اتاق بازرگانی پیش ران بخش خصوصی در کشور بوده است و اتاق یاسوج پیشگام در مبارزه با کویید ۱۹ نیز بوده است.

جبار کیانی با ابراز امیدواری از حضور بنیاد نیکوکاری ابرای از اتاق بازرگانی ایران گفت: میزان خسارت های را به سمع و نظر رئیس اتاق بازرگانی ایران برسانید، همانگونه که ۱۴ مدرسه در کرمانشاه و ۱۲ مدرسه در سیستان و بلوچستان توسط اتاق بازرگانی احداث شد که کارنامه موفقی در بحث ساخت و سازها است.

فرماندار دنا ضمن خیرمقدم گفت: سی سخت بزرگترین تعاونی کشور را دارد و خسارت‌های زیادی به بخش کشاورزی آموزش پرورش و ابنیه در این شهر وارد شده است.

پناهی افزود: شهر سی سخت نگین گردشگری استان و جنوب کشور است و در ایام مختلف میزبان میلیون ها گردشگر است، بیش از ۲ هزار خانه آسیب دیده است و با حضور دستگاه های دولتی و برآورد خسارت‌ها، میزان ۱۸۵ میلیون اعتبار برای خانه های شهری و ۱۶۵ میلیون برای خانه های روستایی در نظر گرفته شده است که با توجه به نیاز مردم جوابگو نیست.

وی گفت: مردم سی سخت در حادثه هواپیما حماسه آفریدند و سابقه خوبی در کمک رسانی به همنوعان دارد، میطلبد در این حادثه یار و مددکار این مردم باشیم.

رییس نوسازی مدارس استان در این نشست گفت: اگر نتوانیم تا مهر ماه فضای آموزشی در شهر سی سخت را سامان دهی کنیم، بالای ۲ هزار دانش آموز در بلاتکلیفی به سر خواهند برد.

شهر سی سخت متعلق به کل کشور است، از این رو همه کشور باید در بحث ساخت وساز بسیج شوند.

 خامنوی رییس بنیاد نیکوکاری ابرار اتاق بازرگانی ایران ضمن ابراز تاسف از حادثه رخ داده در سی سخت و خسارت های وارده گفت: جامعه نیکوکاری از سال ۸۸ در اتاق بازرگانی ایجاد شده که خیرین فعال اقتصادی نیز در آن حضور فعال دارند.

وی گفت:  در زمینه توانمندسازی دانش آموزان دبیرستان مخصوصا در روستاها و ایجاد پشتوانه و بورسیه تحصیلی که توسط اتاق یاسوج ۲۰۰ نفر زیر پوشش قرار گرفتند.

خامنوی افزود: در زمینه توانمندسازی روستها و تقویت امکانات بلقوه و بهره وری محصولاتشان و توسعه پایدار آن نیر فعالیت می کنیم.

حضور در حوادث غیر مترقبه از قیبل سیل و زلزله از دیگه زمینه های فعالیت ماست که در منطقه کرمانشاه ۱۴ مدرسه و در سیستان و بلوچستان ۱۲ مدرسه را بصورت کامل احداث کردیم.

امیدوارم بتوانیم با اختصاص بودجه قابل ملاحظه ای برا سی سخت اقدانات خوبی در این شهر انجام دهیم که مستلزم جمه آوری گزارش کامل و خوب از میزان خسارت ها به بخش های مربوطه است که با کمک اتاق یاسوج  حرکت مسیر ثمری انجام شود.

شرایط بسیار سختی در سی سخت حاکم است که تقدیر ویژه از فرماندار دنا دارم و سایر مسئولان که پای کار هستند چرا که مردم باصفا و با قاری در سی سخت هستند که لایق بهترین ها هستنند.

تصاویر تکمیلی در زیر آمده است؛

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: اتاق یاسوج سی سخت خسارت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۶۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب در جنوب این استان امدادرسانی شدند.

سید محمد مهدی سجادی در گفت وگو با ایسنا، افزود: حضور چشمگیر نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر نقش برجسته‌ای در کاهش آلام و مشکلات مردم صبور جنوب سیستان و بلوچستان ایفا کرده است.

وی بیان کرد: از ۲۸ فروردین ماه تاکنون ۱۳ شهرستان سیستان و بلوچستان تحت تاثیر سامانه بارشی قرار گرفتند که بیشترین امدادرسانی در شهرستان کنارک انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان افزود: در این بین نیروهای جوان و با تجربه هلال احمر بار دیگر در کنار مردم سیل‌زده حضور یافتند و به ۵۷ هزار و ۱۰۱ نفر متأثر امدادرسانی کردند و برای ۳۸ هزار و ۳۴ نفر اسکان اضطراری انجام گرفت.

وی تصریح کرد: پنج هزار و ۷۳۳ کیلوگرم نایلون، چهار هزار و ۷۵۷ تخته موکت و ۱۰ هزار و ۶۸۷ بسته غذایی و دیگر اقلام زیستی توسط ۲ بالگرد هلال احمر در بین متأثرین توزیع شده است.

سجادی بیان کرد: ۱۱۱تیم عملیاتی متشکل ۵۲۴ نفر امدادگر و نجاتگر در این عملیات حضور و به متأثرین امدادرسانی کردند.

وی از هموطنان خواست، از تردد و توقف در مسیرها، جاده‌ها و بستر رودخانه‌ ها خودداری کنند و در صورت بروز هرگونه حادثه با شماره ۱۱۲ ندای امداد و نجات تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • اجرای طرح‌های اقتصادی باید از مسیر دانشگاه بگذرد
  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • طرح انتقال تعطیلات پایان هفته اقدام منفی برای تجارت؛ شعار سال محقق می‌شود؟
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • اصفهان دهم اردیبهشت میزبان اجلاس مجمع گفتگوی همکاری آسیا (ACD)
  • اصفهان؛ میزبان دومین اجلاس مجمع گفت‌وگوی همکاری آسیا