Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- برجیت فلوید خواهر کوچکتر سیاهپوستی که بدست مامور پلیس سفیدپوست آمریکا به قتل رسید، گفت: ما به دنبال عدالت هستیم.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه راپتلی راشاتودی، برجیت فلوید خواهر کوچکتر جورج فلوید سیاهپوستی که قتلش به دست مامور پلیس سفیدپوست آمریکا اعتراضات گسترده‌ای را در پی داشت، گفت: ما به دنبال عدالت هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برجیت فلوید روز دوشنبه در نخستین روز محاکمه درک شاوین افسر پلیس سابق آمریکا ، بیانیه‌ای را خطاب به مردم و مطبوعات قرائت کرد.
خواهر جرج فلوید گفت: امروز روزی بسیار حساس است و من در مسیری پرپیچ و خم قرار دارم. من از جانب خانواده ام، از همه شما بسیار متشکرم. امیدوارم عدالت پیروز شود و ما بتوانیم همگی از این فرصت برای بهتر شدن و بهتر کردن شرایط برای همه استفاده کنیم. من امروز در دادگاه نشستم و به افسری که زندگی برادرم را گرفت، نگاه کردم. من واقعاً می‌خواستم این افسر پلیس بداند که چقدر فلوید دوست داشتنی بود. نه تنها برای من و خانواده ام، بلکه برای شما دوستان و مردم این کشور نیز همینطور بود.
برجیت فلوید درسخنانی احساساتی گفت: او (شاوین) در واقع جان یک پدر عزیز را گرفت. او عاشق خانواده اش بود. او عاشق دخترش بود. جیانا برای او همه دنیا بود. من می‌خواهم شما به دعا برای خانواده ما ادامه دهید، زیرا ما به آن نیاز داریم.
گفتنی است باتوجه به مطرح شدن درخواستی مبنی بر ایراد اتهام قتل درجه سه به شاوین در دادگاه، انتخاب هیأت منصفه این دادگاه با تأخیر همراه شد.
شاوین به قتل درجه دو و قتل نفس به علت اقداماتی که منجر به مرگ فلوید شد، متهم شده است. وی ابتدا به قتل درجه سه متهم شده بود، اما این اتهام دیگر مطرح نیست. قرار است استدلال‌های وکیل مدافع متهم در 29 مارس شنیده شود. شاوین 25 ماه مه 2020 زمانی که یک افسر پلیس مینیاپولیس بود، با قرار دادن زانویش روی گردن جورج فلوید برای نزدیک به 9 دقیقه، باعث مرگ او شد. مرگ فلوید اعتراضات سراسری را در محکوم کردن الگوی کشتار زنان، مردان و کودکان غیرمسلح سیاهپوست به دست نیرو‌های پلیس به دنبال داشت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عدالت پیروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۶۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم درباره حفظ نژاد پیروز

دریافت 654 KB

به گزارش همشهری آنلاین، جزئیات بیشتر درباره این موضوع را می توانید در ادامه در این ویدئو مشاهده کنید.

کد خبر 848654 منبع: فارس برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش خبر مهم حیوانات - یوزپلنگ آسیایی محیط زیست ایران

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲ خواهر قاتل پدر در تهران
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • حکم دادگاه رژیم صهیونیستی علیه خواهر هنیه
  • خبر مهم درباره حفظ نژاد پیروز
  • ماجرای قتل غزاله و اعدام آرمان؛ رابطه‌ای بی فرجام
  • ترس نتانیاهو از بازداشت؛ بی بی دست به دامان خانواده اسرا شد
  • کلاهبرداری ۲ هزار میلیاردی ۲ خواهر در مازندران
  • یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا محکوم شد
  • «مجلس» یورش پلیس به دانشجویان در اروپا و آمریکا را محکوم کرد
  • گیتی‌پسند پیروز نبرد همشهری‌ها