Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان گفت: پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان و تعدادی از مدیران شهرداری به کرونا مبتلا شدند.

حسین زاهدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از اینکه یکی از معاونان شهرداری به کرونا مبتلا شده بود و با توجه به تردد کاری وی با شخص شهردار، تست بیماری کرونا از کارکنان شهرداری و اعضای شورای شهر گرفته شد که در این میان تست شهردار گلپایگان و تعداد دیگری از مدیران خدمات شهری مثبت اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون شهردار و مدیران شهرداری در استراحت به سر می‌رود اما با این وجود خدمات رسانی آن‌ها به شهروندان از طریق دور کاری انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر گلپایگان با بیان اینکه شهردار گلپایگان از هفته آینده به محل کار بر می‌گردد، تصریح کرد: در زمان مدیریت شهری فعلی شاهد تکمیل و افتتاح باغ بانوان، اتمام بلوار امام رضا و ایجاد پارک‌های محله‌ای در مناطق کم برخوردار، عملیات جداسازی آب شرب از آب خام، پرداخت به موقع حقوق کارکنان، تدوین دفترچه سرمایه‌گذاری، جذب سرمایه گذار و اجرای پروژه پارکینگ طبقاتی بازار شهر، مرمت و بازسازی آثار تاریخی شهر و پروژه‌های دیگری که در حال اجرا است که قطعاً سبب تعلق خاطر هر چه بیشتر شهروندان به شهر خواهد شد.

کد خبر 480099

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلپایگان شهرداری ویروس کرونا رضایت شهروندان شوراي شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار

رئیس دادگستری بندر امام خمینی(ره) گفت: عضو شورای شهر این شهرستان با دستور قضایی تا اطلاع ثانوی از حضور در شورای شهر تعلیق شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از دادگستری خوزستان، عزیز مراد حسین‌پور رئیس دادگستری بندر امام خمینی (ره) اظهار کرد: با توجه به ارجاع پرونده عضو شورای شهر به شعبه ۱۰۲ کیفری بندر امام خمینی (ره) مبنی بر اتهام آدم‌ربایی (ربودن شهردار)، صدور قرار نظارت قضائی با موضوع منع اشتغال به فعالیت عضویت در شورای شهر و موارد نظیر آن برای متهم صادر شد.

وی افزود: امنیت روانی جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است و القاب و عناوین افراد به هیچ وجه مانع اجرای قانون در مورد آن‌ها نخواهد شد.

کد خبر 749754

دیگر خبرها

  • شهرداری قزوین نگاه سلیقه‌ای نداشته باشد
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد
  • تقدیر شهردار گناباد از مجموعه مدرسه فنی حرفه ای شهید عباسپور
  • مهر تأیید وزارت کشور بر قانونی بودن ورود واگن‌های چینی
  • شفافیت حقوق مدیران در راستای دانستن مردم است
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • تعلیق عضو شورای شهر به علت ربودن شهردار
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟