Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیری آنری به تمجید از سرمربی سابق خود می پردازد.

تیری آنری، ستاره فرانسوی سابق بارسلونا که حدود دو سال تحت نظر پپ گواردیولا کار کرده است، به تمجید از این سرمربی اسپانیایی می پردازد.

به گزارش طرفداری و به نقل از FFT، تیری آنری معتقد است که وسواس تاکتیکی پپ گواردیولا ممکن است برایش دردسر ساز شود. او در این رابطه می گوید:

پپ گواردیولا استاد تاکتیک ها بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی اوقات آنقدر به تاکتیک ها توجه می کند که ممکن است برایش دردسر ساز شود زیرا او به جزئیات زیادی توجه می کند و می خواهد خیلی چیزها را تغییر دهد. او وسواس خاصی از نظر تاکتیکی دارد. چیزهایی که در این زمینه ها از او یاد گرفته ام باورنکردنی بوده است.

اخبار داغ 

کنفرانس مطبوعاتی مهدی طارمی پیش از بازی با یوونتوس با زیرنویس فارسی اولین واکنش محمود فکری بعد از جدایی از استقلال دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت محرز در صدر لیست رئال مادرید برای تابستان خاویر تباس: لالیگا از نظر مالی آماده جدایی لیونل مسی از بارسلونا است 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیری آنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه‌شب در دیداری حساس در چارچوب رقابت‌های هفته سی و چهارم لالیگا با نتیجه ۴-۲ مغلوب خیرونا شد. این نتیجه نه‌تنها باعث شد قهرمانی رئال مادرید در لالیگا قطعی شود، بلکه بارسا و مدیرانش را هم در دردسر بزرگی انداخت.

در حال حاضر در جدول لالیگا پایین‌تر از رئال مادرید قهرمان که ۸۷ امتیازی است، خیرونا با ۷۴ امتیاز قرار دارد و سپس در رتبه سوم، بارسلونا ۷۳ امتیازی است. چهار بازی تا پایان فصل مانده و بارسلونا برای بازگشت به رتبه دوم باید هر چهار بازی را ببرد و امیدوار باشد که خیرونا در یکی از این بازی‌ها متوقف شود.

در صورتی‌که این اتفاق رخ ندهد، بارسا در رده سوم قرار می‌گیرد و در سوپرجام حضور نخواهد داشت. این موضوع برای مدیران بارسلونا اهمیت زیادی دارد زیرا برای بازگشت به قانون ۱-۱ بر روی آن حساب زیادی باز کرده بودند. در صورت حضور در سوپرجام هر تیم مبلغی دریافت می‌کند که مدیران بارسا قصد داشتند از آن برای بازگشت به این قانون استفاده کنند.

آنها امیدوار هستند از لالیگا مجوز قانون ۱-۱ را بگیرند تا بتوانند در نقل و انتقالات تابستانی حضور فعالی داشته باشند. حضور در قانون ۱-۱ یعنی آنها بتوانند هر یورویی را که در می‌آورند خرج کنند. تا این لحظه بارسا طبق قانون ۴-۱ عمل می‌کند که یعنی آنها در ازای هر ۴ یورو، فقط می‌توانند ۱ یورو را خرج کنند.

در صورتی‌که این باشگاه نتواند شرایط مالی‌اش را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو بهبود ببخشد با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهد شد، خصوصا که یکی از شروط ژاوی برای ادامه همکاری با این تیم این بود که بازیکنان مدنظرش را در این تابستان به خدمت بگیرند و این اتفاق دردسر زیادی برای آنها به همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • دردسر عجيب هركول كشتى ايران (عکس)
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • دردسر جدید بارسا: حتما باید سوپرجام بگیرند
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 
  • حقیقی قربانی توسعه تاکتیکی فوتبال هوادار
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم
  • علت مشکلات جیدون سانچو در منچستریونایتد از زبان تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!
  • منچستریونایتد یا دورتموند؟ بررسی وضعیت فصل آینده جیدون سانچو توسط میکا ریچاردز و تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم