Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز سه شنبه در دیدار مدیران ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان قزوین افزود:  اگر شناخت و استفاده حداکثری از فضای مجازی به درستی و با شناخت تمام ابعاد آن نهادینه شود، تبلیغ معارف دینی با استفاده از این فضا می‌تواند برای جامعه آورده‌های مفیدی داشته باشد.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: با اقداماتی که در حوزه مساجد آغاز شده است، آینده مساجد در استان قزوین درخشان خواهد بود و شاهد تحولات مفیدی در این عرصه شاهد خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با تشریح حدیثی از امام صادق(ع) بیان کرد: حضرت می‌فرمایند مردم چهار دسته‌اند؛ عده‌ای ایمان دارند اما قرآن نمی‌دانند و با قرآن ارتباط ندارند. بعضی با قرآن سر و کار دارند اما ایمان ندارند، دسته سوم هم ایمان و هم انس با قرآن دارند و دسته چهارم نه ایمان دارند و نه با قرآن ارتباطی دارند.

وی افزود: حضرت در ادامه فرمودند گروه اول ایمان دارند اما چیزی از آن به دیگران نمی‌رسد چرا که ایمان با زبان قرآن باید به مردم بازگو شود. دسته دوم مانند گیاهی خوشبو هستند که طعم ندارد. کسی که ایمان و قرآن را با هم دارد مانند میوه ترنج است که طعم و عطر را با هم دارد و دسته چهارم مانند هندوانه حنظله است که هم تلخ است و بو و عطری ندارد و بی خاصیت است.

آیت‌الله عابدینی بیان کرد: قرآن به انسان بصیرت و بینایی می‌بخشد و غم و غصه را از انسان دور می‌کند و تلاش کنیم دلهایمان را با نور قرآن بهاری کنیم.

در پایان از تعدادی از مدیران فعال ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد تجلیل شد.

برچسب‌ها استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین کانون فرهنگی هنری مساجد فرهنگ سازی فضای مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین کانون فرهنگی هنری مساجد استان قزوین نماینده ولی فقیه در استان قزوین کانون فرهنگی هنری مساجد فرهنگ سازی فضای مجازی اخبار کنکور استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی

به رغم برخی سیاه نمایی‌ها در رسانه‌های معاند و فضای مجازی در خصوص تصویر ایران در افکار مردم جهان ویدیویی به تازگی منتشر شده که نادرست بودن این ادعاها را ثابت می‌کند.

به گزارش ایسنا، در ویدیویی که در ادامه مشاهده می‌کنید شامل نظرات جالب یک شهروند خارجی درباره ایران و ایرانیان است:

منبع: چند ثانیه

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تیپ خاص ناصر حجازی در فضای مجازی داغ شد!
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • هرقانونی در فضای مجازی به معنای محدود کردن فضای مجازی نیست!
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • برگزاری خیمه‌های عزاداری صادق آل محمد در ۴۰۰ مسجد منتخب تهران
  • ببینید/ ایران از واقعیت تا فضای مجازی
  • برپایی دسته‌های عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم