Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد علی شجاعی با اشاره به اینکه در برگزاری مراسم ها تبصره و استثنا وجود ندارد، گفت: هیچ دستگاهی نباید براساس رنگ بندی شهرها و مطابق با دستورالعمل پروتکل های بهداشتی درخواست برگزاری مراسمی را غیر از مصوبات ستاد کرونا داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصراترک، محمدعلی شجاعی، استاندار خراسان شمالی عصر امروز در بیست و سومین ستاد استانی مقابله با کرونا اظهار داشت: باتوجه به اعلام رعایت نشدن پروتکل های بهداشتی در برخی مراکز درمانی، آزمایشگاه ها و مطب ها باید مسئولان مربوطه گزارشی جامع و کامل در این زمینه ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در برگزاری مراسم ها تبصره و استثنا وجود ندارد، گفت: هیچ دستگاهی نمی تواند براساس رنگ بندی شهرها و مطابق با دستورالعمل پروتکل های بهداشتی درخواست برگزاری مراسمی را غیر از مصوبات ستاد کرونا داشته باشد.

شجاعی گفت: اگر امکان برگزاری مراسم براساس مصوبات ستاد استانی کرونا وجود دارد، مراسم برگزار و در صورتی که نمی توانند از برگزاری مراسم منصرف شوند.

استاندار خراسان شمالی در رابطه با عرضه اقلام بهداشتی در ایام کرونا در سطح شهر افزود: با همکاری سازمان صمت خراسان شمالی مکان های موردنظر جهت عرضه اقلام بهداشتی در نظر گرفته شود و نسبت به اجرایی شدن این طرح اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه اقلامی که می خواهند در مکان های در نظر گرفته شده توزیع شود، باید استانداردهای کامل را داشته باشد، گفت: این وسایل بهداشتی باید به صورت 100 درصدی تولید داخل استان خراسان شمالی باشد و شرایط برای فروش بیشتر کسبه فراهم شود که در این اوضاع نابسامان اقتصادی باعث ایجاد رقابت در فضای بازار برای فروشندگان نشود.

 شجاعی خاطرنشان کرد: نکته قابل توجه این است که دستگاه ها نسبت به ارائه خوراک به صداوسیما و رسانه ها در جهت تسهیل کار در بحران کرونا اقدام داشته باشند.

وی با بیان اینکه در آستانه چهارشنبه آخر سال قرار داریم، گفت: به فوریت جلسه ای با حضور دستگاه های مرتبط برگزار شود، تا علاوه بر ایجاد تجمعات در ایام کرونایی ، مانع ایجاد آتش سوزی ها و به خطر افتادن سلامت مردم شوند.

استاندار خراسان شمالی با مورد خطاب قرار دادن مدیر جدید سازمان صمت استان خراسان شمالی گفت: در اجرایی کردن طرح استان بدون صف در ماه های اخیر موفق بوده ایم، که لازم است کالاهای اساسی به خصوص بازار روغن برنامه ریزیها در جهتی باشد که اقلام به دست افراد محروم برسد و از برگزاری صف ها جلوگیری شود.

این مقام مسئول همچنین در رابطه با گلایه تولیدکنندگان ماسک استان که تاکنون موفق به دریافت مبالغ از فروش ماسک ها به دستگاه های استان نشده اند، گفت: مبالغ مربوط به تولید کنندگان ماسک های داخلی استان برگردانده شود.

شجاعی همچنین در رابطه با سفرهای نوروزی یادآور شد: سفرهای نوروزی تابع مصوبات ستاد ملی کرونا هستیم.

 

انتهای پیام/ رحمانی

منبع: دانا

کلیدواژه: برگزاری مراسم مصوبات ستاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم داوودی عصر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: بازرسان واحد نظارت اداره دامپزشکی شهرستان خرمشهر در راستای انجام بازدیدهای نظارتی خود از مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی در این شهرستان فرد خاطی را که اقدام به کشتار غیر مجاز و فروش گوشت خارج از چرخه نظارت بهداشتی می کرد، شناسایی و به مرجع قضایی معرفی کردند.

وی اظهار کرد: گوشت های حاصل از کشتار غیر مجاز توسط کارشناسان واحد نظارت دامپزشکی ضبط و پرونده تخلف به استناد ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی با عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی ارجاع شد که بعد از قطعیت یافتن حکم توسط دادگاه تجدید نظر خوزستان فرد خاطی به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال محکوم شد.

رئیس اداره دامپزشکی خرمشهر تاکید کرد: طبق ضوابط و دستورالعمل‌های سازمان دامپزشکی کشور، کشتار دام باید صرفاً در کشتارگاه دام و تحت نظارت مسوولان بهداشتی و شرعی انجام شود.

وی یادآور شد: لاشه های کشتار شده در کشتارگاه های دام پس از انجام بازرسی بهداشتی قبل، حین و بعد از کشتار توسط مسوول بهداشتی کشتارگاه در صورت تایید سلامت و طی شدن دوره پیش سرد، با اخذ مجوز حمل با خودروی سردخانه‌دار برای رعایت زنجیره سرد مجاز برای عرضه در مراکز مورد تائید دامپزشکی ارسال می شود.

داوودی با اعلام اینکه همه محصول‌های خارج از نظارت بهداشتی برابر ضوابط قانونی با متخلفان این حوزه با عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی برخورد جدی خواهد شد، گفت: از همشهریان درخواست می شود در صورت مشاهده هر گونه تخلف بهداشتی در زمینه عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی اعم از گوشت، مرغ، ماهی، تخم مرغ و… به اداره دامپزشکی شهرستان اطلاع‌رسانی کنند.

کد خبر 6093254

دیگر خبرها

  • اهلی سازی دو گیاه دارویی در خراسان شمالی
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ذبح‌کننده غیرمجاز دام در خرمشهر محکوم به پرداخت جزای نقدی شد
  • برگزاری آئین دسته‌روی روز شهادت امام صادق(ع) در بجنورد
  • تلاش برای شکستن خواب بذر خاویار گیاهی در خراسان شمالی
  • مشاهده علائم بیماری سفیدک انگور در تاکستان‌های خراسان شمالی
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • برگزاری دوره‌ی آموزش مهارت‌های رسانه‌ای موبایل آوین نو