Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@05:06:06 GMT

رییس فدراسیون والیبال:در تأمین منابع مالی الگو هستیم

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۷۱۹۶

رییس فدراسیون والیبال:در تأمین منابع مالی الگو هستیم

محمدرضا داورزنی روز سه‌شنبه در مجمع انتخاباتی هیات والیبال چهارمحال و بختیاری افزود: این فدراسیون برای منابع مالی سال ۱۴۰۰ پیش‌بینی‌های لازم را در نظر گرفته و ارز مورد نیاز مربی خارجی را نیز تأمین و ذخیره کرده است تا در صورت بروز هرگونه مشکلی، برنامه‌های والیبال کشور با آسیب مواجه نشود.

وی به افزایش قیمت دلار و قیمت تمام شده خدمات، مسافرت‌ها و اعزام‌ها در سال‌های اخیر اشاره و تصریح کرد: فدراسیون والیبال توانست در این مدت با برنامه راهبردی که در پیش‌گرفته بود از این بحران‌ها عبور کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داورزنی با اشاره به اینکه بخش مهمی از موفقیت‌های فدراسیون در شرایط سخت کشور اتفاق افتاده است، گفت: فدراسیون والیبال نیز می‌توانست این مشکلات و سختی‌ها را مطرح کند و برای کار نکردن بهانه بیاورد.

وی در ادامه با بیان اینکه لیگ‌های دسته یک و به‌ویژه لیگ برتر والیبال ایران، امروز جزء بهترین لیگ‌های منطقه آسیا به شمار می‌رود، گفت: اقبال عمومی به حضور در مسابقات لیگ‌های والیبال در سال ۹۹ با وجود کرونا بیش از گذشته بود.

رییس فدراسیون والیبال یادآور شد: لیگ برتر امسال از نظر کیفیت از بهترین لیگ‌هایی است که تاکنون برگزارشده است و تنها مشکلی که در برگزاری این لیگ وجود داشت و نقطه‌ضعف آن محسوب می‌شود آن بود که در این مسابقات به دلیل شیوع کرونا، تماشاچی حضور نداشت.

وی تعداد تیم‌های حاضر در رقابت‌های لیگ دسته یک امسال را نزدیک به ۳۶ تیم برشمرد، گفت: تمامی باشگاه‌ها تیم‌هایی را در رده‌های نوجوان و نوجوان به مسابقات لیگ اعزام کردند و بیش از ۱۰۰ تیم در هفت ماه گذشته در مسابقات فدراسیون والیبال حضور داشتند و افزون بر یک هزار مسابقه برگزار شد.

داورزنی به پیشرفت‌های والیبال کشور در ۱۵ سال اخیر نیز اشاره و تصریح کرد: در گذشته ظرفیت تیم ملی به‌ گونه‌ای بود که با یک ترکیب ثابت در تمامی مسابقات همچون دانشجویان، ارتش‌های جهان و بازی‌های آسیایی شرکت می‌کرد.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌سازی که در این مدت انجام شد به‌ گونه‌ای است که تعداد زیادی بازیکن در سطح جوانان، امید و نوجوانان و حتی بزرگسالان شناسایی و معرفی شده‌اند و این افراد می‌توانند در ترکیب‌های مختلف در مسابقات جهانی و آسیایی حضور پیدا کنند.

رییس فدراسیون والیبال گفت: امروز دیگر دغدغه کمبود بازیکن در پست‌های مختلف وجود ندارد و در پست‌هایی چون دریافت‌کننده، دفاع وسط و پشت خط  ۱۰ تا ۱۵ ورزشکار در سطح عالی فعال هستند.

وی افزود: روزگاری تعداد انگشت‌شماری از بازیکن والیبال در کشور وجود داشت که توانسته بودند به تیم‌های خارجی بپیوندند ولی هم‌اکنون ۱۲ تا ۱۳ والیبالیست ایرانی در اروپا بازی می‌کنند.

داورزنی ادامه داد: اعضای تیم ملی والیبال نوجوان نیز از میان یک هزار ورزشکار انتخاب‌شده و در حال حاضر متوسط قد بازیکنان این تیم ۲ متر است و شاخص‌های به‌گونه‌ای تنظیم شده است که در چهار سال آینده بهترین بازیکنان در سطح جهان متعلق به ایران باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در لیگ داخلی جوانان و نوجوانانی با قد بلند و فیزیک بدنی مناسب و در سطح استانداردهای جهانی بازی می‌کنند، یادآور شد: اگر هیات های استانی فعال باشند و کار کنند با مدلی که فدراسیون در نظر گرفته است می‌توان از نقاط مختلف کشور طلای نابی را استخراج کرد که سرمایه‌های والیبال کشور را تشکیل دهند.

رییس فدراسیون والیبال حضور تیم ایران در جمع ۱۲ تیم راه‌یافته به المپیک را افتخارآمیز خواند و گفت: بسیاری از کشورها همچون صربستان که در سال‌ها ۲۰۰۷ به ‌عنوان الگویی برای والیبال ایران محسوب می‌شدند از راه‌یابی به المپیک بازمانده‌اند اما ایران با وجود تمامی تحریم‌ها و دشمنی‌ها در جمع راه‌یافتگان به المپیک قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه والیبال در کشور و در جهان بعد از فوتبال از نظر علاقه‌مندی خانواده‌ها حرف اول را میزند، افزود: باید برای پاسخ به انتظارات خانواده‌ها برنامه‌ریزی شود.

داورزنی همچنین اظهار داشت: سهم چهارمحال و بختیاری در تیم های ملی خالی است و جوانان و نوجوانان والیبالیستی که در روستاها و شهر های این استان وجود دارند، باید شناسایی و کشف شوند و پرورش داده شوند تا امثال مجتبی غیاثی از میان آن‌ها به والیبال ایران معرفی شود.

به گزارش ایرنا، حضور در مجمع انتخاباتی هیات والیبال چهارمحال و بختیاری و دیدار و گفت و گو با اعضای خانواده والیبال استان از برنامه های سفر محمدرضا داورزنی به شهرکرد است.

برچسب‌ها مجمع انتخاباتی محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال چهارمحال وبختیاری لیگ برتر والیبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجمع انتخاباتی محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال مجمع انتخاباتی محمدرضا داورزنی فدراسیون والیبال چهارمحال وبختیاری لیگ برتر والیبال اخبار کنکور رییس فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۷۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی کارخانه که امروز به عنوان شناسنامه والیبال ایران از وی یاد می‌شود و طی ادوار مختلف در تیم‌های ملی به عنوان سرمربی، مربی، مدیر فنی، سرپرست حضور داشته و به همراه تیم‌های ملی افتخارات زیادی را در میادین بین‌المللی کسب کرده و چند سالی که عضو هیأت رئیسه و کمیته فنی فدراسیون بود.

بر این اساس در راستای سیاست کلان و جدید فدراسیون مبنی بر چابک‌سازی تشکیلات اداری همراه با تخصص‌گرایی و استفاده از افراد مختصص با توجه به حوزه اختیارات و وظایف تعیین شده و به منظور بالا بردن راندمان فعالیت‌ها، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال طی حکمی مصطفی کارخانه را به عنوان مشاور عالی فنی خود و همچنین دبیر کمیته فنی منصوب کرد.

کد خبر 6088625 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • اصلاحات اساسی در اقتصاد برق، راهکار برون رفت از مشکلات بخش توزیع
  • هینن: باید بفهمم چرا والیبال چین در میان بزرگان جهان نیست
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • شاخص بازگشت درآمد به اصفهان ۴ تا ۸ درصد است/سهم ۶ هزار میلیاردی اصفهان از مولدسازی