Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان با مطلوب خواندن عملکرد ورزش بانوان در دولت تدبیر و امید بیان‌کرد: بانوان ما توانمندی کسب کرسی های بین المللی را دارند.

به گزارش  برنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، فرشید طهماسبی در نشست تخصصی معاونت توسعه ورزش بانوان اظهار داشت: از خانم فرهادی زاد و تیم مدیریتی ایشان تشکر می‌کنم که زمینه ساز برگزاری این جلسه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه با اشاره به گزارشی که از سوی معاونت توسعه ورزش بانوان به این اداره کل ارائه شده اشاره کرد و گفت :گزارش عملکرد حضور بانوان ایرانی در عرصه های ورزشی را به ستاد حقوق بشر ارسال کردیم که بسیار مورد توجه قرار گرفت خوشبختانه این گزارش کمک کرد اقدامات وبرنامه های صورت گرفته در حوزه ورزش بانوان به بهترین نحو دیده شود.

مدیر کل امور بین الملل با اشاره به توانمندی و اثر گذاری بانوان ایرانی در میادین مهم و بین المللی ورزشی گفت:خوشبختانه زنان ماتوانسته اند دررشته های مختلف ورزشی موفق عمل کنند و به دستاوردهای بسیار خوبی دست پیدا کنند.

طهماسبی با تاکید برتلاش بیشتر برای کسب کرسی های ورزشی توسط بانوان اظهار داشت تصریح کرد: بانوان ورزشکار باید به حقوق خود در این بخش توجه داشته و برای رسیدن به جایگاه بین‌المللی تلاش کنند،چرا که کسب کرسی های بین‌المللی برای ورزش بانوان بسیار مهم است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش بانوان رقابت های بین المللی معاونت توسعه کسب کرسی ورزش بانوان بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۷۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، آئین نکوداشت هفته ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای و روز قشر بسیج ورزشکاران در زورخانه مرحوم عمادی ساری برگزار شد.

 در این آیین از خانواده شهدای ورزشکار، مهرادعلی بابایی و علی معلم کلایی، تجلیل و همچنین شهید شاخص ورزشکار سال ۱۴۰۳ کشور شهید سعید شبان گورچین قلعه ،معرفی و از تمثال این شهید رونمایی شد.

همچنین با حضور حجت الاسلام یاسر طاهری، رجبی مدیرکل ورزش و جوانان، عباد دلیری رئیس اداره ورزش و جوانان ساری، غفارپور مسئول بسیج ورزشکاران مازندران، طورسوادکوهی و باقری روسای هیات زورخانه‌ای و کبدی استان و ساری، شریفی عضو شورای شهر ساری، نادری مسئول کانون بسیج ورزشکاران و روسای هیات‌های ورزشی ساری و قهرمانان ، از پیشکسوتان، مربیان و قهرمانان مروجان فرهنگ و منش پهلوانی تجلیل شد.

 

دیگر خبرها

  • از قرقیزستان تا رومانی: قهرمانی که داور شد!
  • ورزشکار جوانمرد هرگز زیر بار زور نمی رود
  • گلف بازان قم در مسابقات قهرمانی ایران درخشیدند
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی اکسپو ۲۰۲۴
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • جام جهانی پاارتیراندازی| مدال طلای تپانچه بادی به نسرین شاهی رسید/ جوانمردی سوم شد
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد