Web Analytics Made Easy - Statcounter

تکلیف مهاجم شهرخودرو برای پیوستن به استقلال هنوز مشخص نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، فرهاد مجیدی پس از پذیرفتن هدایت استقلال گفته تنها بازیکنی که نیاز دارد، امین قاسمی‌نژاد، هافبک- مهاجم شهرخودرو مشهد است.

مذاکرات استقلال با قاسمی‌نژاد با توجه به ابراز تمایل این بازیکن برای پوشیدن پیراهن استقلال خوب پیش‌ می‌رفت، اما باشگاه شهرخودرو مبلغ رضایت‌نامه را افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بین، باشگاه گل‌گهر سیرجان که خواهان قاسمی‌نژاد است، پیشنهاد بهتری به مهاجم شهرخودرو داده است.

مدیران استقلال با توجه به وضعیت مالی و همچنین درگیر بودن بابت باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات به قاسمی‌نژاد اعلام کرده‌اند که پیشنهاد مالی خود را هم برای گرفتن رضایت‌نامه و هم برای جذب خودش ارائه کرده و او باید تصمیم بگیرد که پیراهن استقلال را برتن کند یا دنبال پیشنهادات دیگری باشد.

مسئولان استقلال امیدوار هستند با همین شرایطی که اعلام کرده‌اند بتوانند قاسمی‌نژاد را با تعامل با باشگاه شهرخودرو به استقلال بیاورند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: استقلال امین قاسمی نژاد فرهاد مجیدی قاسمی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید ماه هاست که روی خرید آلفونسو دیویس برای فصل بعد کار می کند. مدافع چپ کانادایی برای تقویت جناح چپ رئال مدنظر است و قدم هایی نیز محکم برداشته شده تا او به سلاح دیگری برای تیم آنچلوتی تبدیل شود.

بایرن در تلاش است تا دیویس را وادار کند که تصمیم خود برای جدایی تغییر دهد و به او قراردادی عالی هم پیشنهاد داده که در حال حاضر مورد قبول این بازیکن قرار نگرفته است. اما نبرد همچنان ادامه دارد و تیم باواریایی که پس از ناکامی در بوندسلیگا خود را برای یک بازسازی عمیق آماده می کند، دست از مبارزه بر نمی دارد.

دیشب وقتی از مکس ایبرل، مدیر ورزشی بایرن، در مورد این موضوع سوال شد. او پاسخ داد: «ما هیچ پیشنهادی برای آلفونسو دیویس دریافت نکرده ایم. پیشنهاد رئال مادرید؟ اصلا هیچی.»

ایبرل اخیرا گفته بود اگر دیویس پیشنهاد تمدید را قبول نکند، تابستان فروخته خواهد شد تا از جدایی او به عنوان بازیکن آزاد در تابستان 2025 جلوگیری شود. بایرن برای او بین 60 تا 70 میلیون یورو می خواهد. 

دیویس دیشب در دقایق پایانی بازی بایرن-رئال وارد زمین شد و انتظار می رود در بازی برگشت در ترکیب ثابت باشد.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد عجیب به ستاره چلسی: به یونایتد برو!
  • عیدی علیه آبی‌ها در بازی سرنوشت‌ساز
  • بازگشت روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ
  • یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است
  • تیاگو سیلوا و دریافت پیشنهاد از سه باشگاه لندنی
  • مدیر بایرن: از رئال هیچ پیشنهادی برای بازیکن ما نیامده