Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، احمد نادری در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به آغاز ثبت نام انتخابات شوراهآی اسلامی شهر و روستا، رییس و اعضای هیات های نظارت شهرستان‌های تهران تعیین و احکام آنها ابلاغ شده است.

وی افزود: ثبت نام در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا از فردا چهارشنبه ۲۰ اسفند آغاز می‌شود و هیات‌های نظارت در ۱۶ شهرستان استان تهران فعالیت خود را رسما آغاز کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سید محمد آقامیری (تهران)، حمید مردانیان (شمیرانات)، زین العادبین شجاع (فیروزکوه)، علی نوری (رباط کریم)، میثم مهدیار (پردیس)، جعفر رفیعی (شهریار)، علی مصائبی (بهارستان)، مجید زارعی (ری)، سید عبدالله طباطبایی (ورامین)، روحانی فرجی لاهیجی (پاکدشت)، مسعود دلفانی (قرچک)، محمدرضا رهسپار عباسی (پیشوا)، حسین رحیمی (دماوند)، امیر محمد استیری (اسلامشهر)، محمد خلج (ملارد)، علی عزیزی (قدس) روسای هیات‌های نظارت استان تهران هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ حسین رحیمی اسلامشهر ملارد رباط کریم فیروزکوه پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ حسین رحیمی اسلامشهر انتخابات ۱۴۰۰ حسین رحیمی اسلامشهر ملارد رباط کریم فیروزکوه اخبار کنکور هیات های نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۷۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟

معاون امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران گفت: بی‌تفاوتی شوراهای روستا بر ساخت و ساز غیر مجاز باعث می‌شود دهیاران خودسرانه چشم بر ساخت و ساز غیرمجاز ببندند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، محمد رنجکش معاون امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در همایش  روز شوراهای روستاها در حسینیه روستای " کریکلا" بخش مرکزی سوادکوه با بیان اینکه هدف ما ارتقاء سطح کیفی زندگی مردم روستا‌ها است، اظهار داشت: خرداد 1375 اولین قانون شوراها تصویب شد و وظیفه خطیری بر عهده شوراها قرار گرفت.

رنجکش داشتن برنامه برای شوراهای روستا را مهم برشمرد و گفت: اگر برنامه و بودجه نباشد از دهیار کاری برنمی‌آید و در برخی نقاط شوراها در زمان تعیین شده برنامه و بودجه ارائه نمی‌دهند، شوراها باید به صورت تخصصی ورود کرده و نظر داده و باتوجه به نیاز مردم روستا موضوعات را بررسی کنند.

معاون امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران نظارت بر عملکرد دهیار را از وظایف  مهم شوراهای روستا برشمرد و تصریح کرد: شوراها به عنوان سیاست‌گذار یک روستا به عنوان ناظر بر عملکرد دهیار اقدام کنند نه اینکه در امور دهیاری دخالت داشته باشند، شورای روستا باید حداقل هر سه ماه از دهیار گزارش عملکرد بخواهد.

رنجکش یکی از مشکلات در مازندران را ساخت و ساز غیر مجاز دانست و ناظر نبودن شوراها بر عملکرد دهیار را یکی از دلایل آن برشمرد و اظهار کرد: غالباً نبود نظارت شورا بر عملکرد دهیار عاملی در ساخت و ساز غیر مجاز در مازندران است، بی‌تفاوتی شوراهای روستا‌ها بر ساخت و ساز غیرمجاز باعث می‌شود دهیاران خودسرانه چشم بر ساخت و ساز غیر مجاز ببندند.

وی افزود: سوادکوه از جمله شهرستان‌‌های مازندران است که در دل منابع طبیعی واقع شده و وظیفه شوراهای سوادکوه نسبت به سایر شهرستان‌ها مهم‌تر است.

رنجکش موضوع پسماند را موضوع مهم دیگر در روستاها عنوان کرد و با تاکید بر ایجاد درآمد پایدار برای پیشبرد اهداف روستاها، گفت: دهیاری یک نهاد غیر دولتی است و با درآمد پایدار باید به خودکفایی برسند، جذب سرمایه‌گذار راهی برای ایجاد درآمد پایدار است و اهالی روستا منتفع خواهند شد و عوارض کاهش می‌یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۲۷ هزار شورا در کشور مشغول خدمت به مردم هستند
  • علت اصلی ساخت و ساز غیرمجاز در مازندران چیست؟
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • شورای اسلامی شهر و روستا مصداق مردم سالاری دینی است
  • از «سید محمد مولوی» چه می‌دانیم/از آموزش و پرورش تا بهارستان
  • شوراها مردمی سازی کارها را در اولویت قرار دهند
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان