Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@13:46:57 GMT

غربالگری ۶۰ درصد خانوارهای یزدی در طرح شهید سلیمانی

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۷۳۱۵

غربالگری ۶۰ درصد خانوارهای یزدی در طرح شهید سلیمانی

حسین زارع کمالی گفت: تنها در یک هفته با غربالگری قریب 22هزار خانوار، 121 بیمار علامتدار و مشکوک به کرونا در استان شناسایی شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، حسین زارع کمالی جانشین سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا در خصوص جزئیات فعالیت های صورت گرفته در طرح محله محور شهید سلیمانی در استان یزد اظهار داشت: برای آغاز طرح شهید سلیمانی، استان یزد نیازمند 4هزار تیم سرخوشه بود که به همت بسیجیان 3هزار و 892 تیم سرخوشه سازماندهی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استان یزد دارای بیش از 333هزار خانوار است که تاکنون با رصد و شناسایی 233 هزار خانوار یزدی، 70درصد کار رصد و شناسایی و 60درصد کار غربالگری خانوارها انجام شده که منجر به شناسایی و مراقبت 2هزار بیمار مشکوک به کرونا شده است.

جانشین سپاه الغدیر استان یزد ادامه داد: تنها در یک هفته با غربالگری قریب 22هزار خانوار، 121 بیمار علامتدار و مشکوک به کرونا در استان شناسایی شده اند.

زارع کمالی خاطرنشان کرد: بسیجیان استان یزد در قالب تیم های نظارتی از ابتدای اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی، بیش از 61 هزار بازدید را از صنوف مختلف انجام داده اند که به شناسایی قریب 10هزار تخلف و پلمپ بیش از 500 مورد منجر شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: شهید سلیمانی استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۷۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد

در این مراسم معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: هم اکنون ۷۱۵ ماما در مراکز درمانی و بهداشتی استان همدان فعالیت می‌کنند که امسال ۴ نفر از آنها به عنوان نمونه کشوری انتخاب شده اند.

رسول سلیمی گفت: در استان همدان با تلاش‌های انجام شده به ۶۰ درصد غربالگری پیش از بارداری و تولید نوزادان رسیده ایم که با تلاش ماما‌ها و آگاهی بخشی به جامعه باید به غربالگری کامل برسیم.

او همچنین گفت: با تلاش ماما‌ها و مشاوره آنها به ۷ هزار نفر در یک سال گذشته توانستیم جلوی سقط جنین ۵۴۰ نوزاد را بگیریم و ماما‌ها در آگاهی والدین از فرزندآوری و تکامل نوزاد نقش کلیدی دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • در هیچ کشوری مانند ایران رهن و اجاره گرفته نمی‌شود
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • آغاز واگذاری ۱۲۴ قطعه زمین به خانوارهای مشمول قانون جوانی جمعیت در ماکو
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • لحظه اعلام شناسایی شهید «کاروان» به خانواده اش
  • برگزاری اردوی مدرسه تربیتی شهید سلیمانی ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در کرمان
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه