Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:43:58 GMT

گواردیولا: سعی می کنیم ۱۸ گل به ساوتهمپتون بزنیم

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۷۳۵۷

گواردیولا: سعی می کنیم ۱۸ گل به ساوتهمپتون بزنیم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، از انگیزه های بالای تیمش برای دیدار فردا مقابل ساوتهمپتون می‌گوید.

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی بعد از کسب 21 پیروزی پیاپی، ابتدای هفته مقابل رقیب همشهری یعنی منچستریونایتد بالاخره متوقف شد و با نتیجه 2-0 شکست خورد؛ موضوعی که باعث شد نوار بردهای پیاپی تیم پپ گواردیولا بالاخره قطع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیتیزن ها فردا شب در چهارچوب هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون خواهند رفت و برای بازگشت به مسیر پیروزی از انگیزه‌های زیادی برخوردار هستند.

 

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، پیش از بازی فردای تیمش مقابل ساوتهمپتون گفت: " اکنون محکوم هستیم که بازی به بازی جلو برویم و دیگر مسئله ای به نام پیروزی های پی در پی وجود ندارد. باید تلاش کنیم در برابر ساوتهمپتون که تیمی بسیار خوب است عملکردی عالی داشته باشیم. جایگاه ساوتهمپتون اهمیت چندانی ندارد و ما برای پیروزی تمام تلاش مان را انجام خواهیم داد.

 

 

 

 

اگر ساوتهمپتون در یک مسابقه 9 گل دریافت کرده ما سعی خواهیم کرد در بازی فردا 18 گل به آن‌ها بزنیم چرا که این یک موفقیت برای مان تلقی خواهد شد."

 

شکست در دربی: " باخت به منچستریونایتد واقعاً ناراحت کننده بود. من معتقدم که آنها کاملاً از شانس قهرمانی برخوردار هستند. در واقع هر تیمی می‌تواند این شانس را داشته باشد. اگر چه به شش یا هفت پیروزی دیگر برای قهرمانی احتیاج داریم اما هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. چه کسی در ابتدای فصل پیش بینی می کرد که ما 21 بازی پیاپی را ببریم. البته من فرصت کافی برای تجزیه و تحلیل بازی دربی را ندارم. منچستر یونایتد در لیگ اروپا است‌ و ما در لیگ قهرمانان."

 

 

 

 

انتخاب خوان لاپورتا به عنوان رئیس جدید بارسلونا: "به لاپورتا تبریک می گویم. برایش آرزوی موفقیت می کنم و معتقدم که او باعث به وجود آمدن حال و هوای جدید در بارسلونا خواهد شد."

منچستر یونایتد منچستر سیتی ساوتهمپتون پپ گواردیولا (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد منچستر سیتی ساوتهمپتون پپ گواردیولا سرمربی پپ گواردیولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)

به گزارش ورزش سه، آنتونی مهاجم برزیلی منچستر یونایتد به دلیل انجام خوشحالی گل با تقلید از سونیک یک بازی پرطرفدار الکترونیکی در دهه ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰، در کانون توجهات قرار گرفت. 
آنتونی برزیلی که یک بازیکن شکست خورده در پروژه نقل و انتقالاتی منچستر یونایتد به شمار می‌رود، در بازی مقابل برنلی پس از یک سال، از دیدار با ناتینگهام فارست در آوریل ۲۰۲۳، موفق شد در لیگ برتر انگلستان گلزنی کند و این گل را با نشان دادن عروسک سونیک و اهدا کردن آن به عکاس حاضر در اولدترافورد جشن گرفت.

آنتونی هفته گذشته هم مقابل کاونتری سیتی در نیمه نهایی جام حذفی یک خوشحالی دیگر در پایان ضربات پنالتی انجام داد که باعث شد هواداران و کارشناسان انتقادات زیادی از او داشته باشند. 

البته گل امروز آنتونی هم مقابل برنلی بی اثر شد چرا که ۱۰ دقیقه پس از گلی که آنتونی مقابل این تیم به ثمر رساند، اشتباه عجیب آندره اونانا یک پنالتی به شاگردان کمپانی هدیه کرد که آن پنالتی هم تبدیل به گل شد تا شاگردان تن هاخ با تساوی ۱-۱ در هفته سی و پنجم، تنها یک امتیاز کسب کنند.

دیگر خبرها

  • بالاتر از فرگوسن، مورینیو و کلوپ؛ رکورد تاریخی گواردیولا در لیگ برتر انگلیس!
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • گواردیولا: مقابل ناتینگهام فارست خوش‌شانس بودیم؛ فقط با مالکیت توپ دوام آوردیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • برای صعود به جام جهانی تمام تلاش خود را می کنیم
  • بازگشت روباه‌ها به لیگ برتر با شاگرد گواردیولا!‏
  • حسینی: روند ناکامی‌های ما در بازی با پرسپولیس قطع شد / مقابل استقلال هم می‌شد کامبک بزنیم
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!