Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد جعفر امامیان بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: متأسفانه با توجه به شیوع بیماری کرونا در یک سال اخیر با محدودیت‌های اعمالی ستاد کرونا اعزام زیارت اولی‌ها به مشهد مقدس متوقف شده است.

وی افزود: با توجه به منویات مقام معظم رهبری در ماه رمضان مبنی بر کمک به افراد آسیب دیده از کرونا طرح‌های نسیم مهر رضوی، توزیع یک هزار کارت سفره مهربانی، تأمین ۲۰ جهیزیه برای زوج‌های جوان نیازمند انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمانشاه تصریح کرد: حضور خادمیاران رضوی در محله‌های کم برخوردار و محروم موجب جاری شدن مهر و محبت امام رضا (ع) شده است.

امامیان بیان کرد: با توجه به شیوع کرونا خادمیاران رضوی به مناسبت‌های مختلف و به صورت محدود درب منزل خانواده‌های شهدا حاضر شده و از آنها تجلیل به عمل آورده‌اند.

کد خبر 5166057

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری کرمانشاه خادمیاران رضوی کمک مومنانه تجلیل از خانواده شهدا ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر شیوع کرونا گرگان اردبیل شیراز عکس استانها همدان انتخابات 1400 شهرستان کرج اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۷۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی

دریافت 160 MB کد خبر 6092616

دیگر خبرها

  • ۴۳ روستای محروم خراسان رضوی از آب پایدار برخوردار شدند
  • اعزام ۹۷ گروه جهادی در هفته بسیج سازندگی به مناطق کم برخوردار/اجرای ۱۱۰ برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • اهمیت توجه به خودشفقتی در چیست؟
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • خدمت ۱۳ میلیارد تومانی بسیج جامعه پزشکی به مناطق کم‌برخوردار کرمانشاه
  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • توزیع عادلانه امکانات در مدارس کرمانشاه با رویکرد محرومیت‌زدایی
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود