Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور گفت: عدم اجرای مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حمایت از ورزش جانبازان و معلولین خلاف قانون است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ سیدمحمد شروین اسبقیان روز سه‌شنبه 19 اسفندماه در مجمع انتخاباتی هیات جانبازان و معلولین کردستان اظهار داشت: از دستگاه‌های مختلف انتظار می‌رود در راستای عمل به وظایف خود و کمک به ورزش معلولین به مصوبات این شورا با دقت عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  وی با بیان اینکه استاندار کردستان با تشکیل جلسه‌ای وظایف هر بخش و دستگاه را به آن بخش گوشزد کند یادآور شد: آموزش و آگاهی به دانش آموزان، ایجاد رشته معلولین و جانبازان، ارائه تسهیلات و تامین وسایل نقلیه برای ورزشکاران بخشی از انتظارات طبق این مصوبه است.   اسبقیان با اشاره به اینکه توقع و انتظار ما از استان کردستان بسیار بالا است چراکه به ظرفیت‌های آن آگاه هستم اظهار داشت: استان در رشته‌های مختلف ورزشی دارای ظرفیت‌های بالقوه است اما چند سالی است در حوزه ورزش معلولین شرایطی در شان استان نمی‌بینیم.   رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین تاکید کرد: هیات جدید با برنامه مدون چهار ساله بیاید و با آسیب شناسی، جایگاه هیات را در سال‌های آتی بالا ببرد.   وی با بیان این موضوع که کردستان، استان آخر در میان ۳۱ استان باشد زیبنده آن نیست اضافه کرد: استان کردستان امتیاز قهرمانی را بالا ببرد حتی اگر در رده بندی پایین‌تر باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۷۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش

شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

به گزارش مهر، جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه دکتر کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • تصویب نقشه راه اجرایی سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازیی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب سند اجرایی تحول بنیادین آموزش‌وپرورش در شورای عالی انقلاب فرهنگی
  • حمایت زاکانی از طرح نور پلیس
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • نقشه فرهنگی کشور درحال بازنویسی است
  • خسروپناه: شورای فرهنگ عمومی استان‌ها رویکرد مسئله محور داشته باشند