Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،  قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۲ هزار و ۱۶۶ نفر از کادر درمان استان و کارکنان این دانشگاه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به این ویروس مبتلا شدند.

 علی فرهادی افزود: از مجموع مبتلایان کادر درمان لرستان به ویروس کرونا سه نفر نیز جان باخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس تاکنون ۳۱۰ میلیارد تومان اعتبار مقابله با کرونا به دانشگاه علوم پزشکی لرستان پرداخت شده و این در حالیست که در این مدت ۳۶۰ میلیارد تومان در این راستا هزینه شده است.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان اظهار داشت: تاکنون ۱۵۰ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات بیمارستانی کرونا و ۲۱۰ میلیارد تومان نیز در زمینه هزینه‌های پرسنلی (کارکنان) در استان هزینه شده است.

فرهادی ادامه داد: دستگاه اکسیژن ساز، ونتیلاتور (تنس مصنوعی)، تجهیزات آزمایشگاهی و لباس حفاظتی کادر درمان مهمترین تجهیزات تامین شده در استان جهت مقابله با ویروس کرونا هستند.

او گفت: در راستای تامین لوازم حفاظتی، لباس، ماسک کادر درمان و کیت‌های تشخیص کرونا به طور متوسط ماهانه ۶ میلیارد تومان در این استان هزینه می‌شود.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به گزارش چند مورد ابتلا به ویروس کرونای انگلیسی در استان و قدرت سرایت چند برابری آن نسبت به نوع معمولی تاکید کرد: هم استانی‌ها نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه بیشتری داشته باشند و از تجمعات و حضور در مکان‌های پرازدحام دوری کنند.

تاکنون ۶۸ هزار و ۸۷۱ نفر در استان به کرونا مبتلا شدند و یک هزار و ۳۵۱ نفر فوت شدند.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی کرونا ویروس دانشگاه علوم پزشکی لرستان میلیارد تومان کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • حذف انتقال ویروس‌های خطرناک از طریق خون با آزمایش مولکولی
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • حضور بیش از ۲۷۰ نفر از کادر پزشکی لرستان در بیمارستان تخصصی دلفان
  • کادر درمان آینده در لباس عروسی و دامادی
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد