Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج  گفته مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه و بویراحمد از توزیع اقلام حفاظتی ماسک والکل ضدعفونی دست و بسته بهداشتی خانوار شامپو، خمیردندان، مسواک، شانه، دارو، پماد ویتامین آ.د، صابون، لباس زیر و پد بهداشتی در میان زلزله‌زدگان خبر داد.

وی گفت: با توجه به وقوع زلزله در شهر سی سخت و آسیب به منازل مسکونی و ایجاد شرایط نابسامان زندگی و بر هم خوردن نظم زندگی روزانه، خصوصا اسکان در چادر و نامناسب بودن شرایط بهداشتی بدلیل وضعیت موجود وهمچنین شیوع ویروس کوئید ۱۹ و احتمال انتشار و آلودگی ساکنین منطقه آسیب دیده معاونت بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در راستای اهداف سازمانی، تسکین آلام بشری و تامین سلامت مردم خصوصا آسیب دیدگان زلزله اخیر شهر سی‌سخت و روستاهای حومه اقدام به توزیع اقلام حفاظتی اهدایی سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر و بسته های بهداشتی اهدایی در سطح شهر و مناطق چندگانه مشخص شده کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این طرح که از تاریخ ۱۸ اسفندماه ۹۹ شروع شده است تا توزیع کامل بین خانوارهای آسیب دیده و مردم شهر سی سخت به تعداد ۲۵۰۰ خانوار انجام می‌شود.

جهان‌بین افزود: بر اساس ارزیابی های به عمل آمده در همین راستا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در طی روزهای آینده خدمات درمان اضطراری با حضور اعضا تخصصی تیم‌های بهداشت و درمان اضطرار در قالب چهار تیم عملیاتی (bhcu ) شامل پزشک، پرستار، ماما، روانشناس با توزیع دارو، اقلام حفاطتی، بسته های بهداشتی و سایر خدمات پزشکی و درمانی به مدت یک هفته در روستاهای آسیب دیده اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله دارو بهداشت درمان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صالحی گفت: با هدف تأمین کالا‌های مورد نیاز جامعه، از نیمه دوم اسفند پارسال تا کنون، بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است که به‌منظور کنترل قیمت در حال توزیع هستند.

او افزود: اقلام طرح تنظیم بازار به میزان ۸ تن برنج وارداتی هندی، ۵ تن شکر، ۴ تن گوشت منجمد بوده که با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان اظهارداشت: توزیع برنج هندی با قیمت کیلویی ۳۵هزار تومان و همچنین شکر با قیمت کیلویی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت منجمد کیلویی ۳۱۰ هزار تومان در فروشگاه اقتصاد مقاومتی توسط اتحادیه تعاونی روستایی سپیدان عرضه شده است.

صالحی یادآور شد: همچنین شش و نیم تن میوه شب عید شامل سیب سفید و قرمزبه قیمت ۲۶ هزار تومان، پرتقال هر کیلو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و خرما کیلویی ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین و در سطح شهرستان توزیع شد.

او گفت: در روز‌های آینده مرغ منجمد نیز برای کنترل بازار مرغ گرم در شهرستان توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان تصریح‌کرد: به منظور مقابله با گران‌فروشی و احتکار اقلام و کالا‌های اساسی، بازرسی از فروشگاه‌های مربوط، توسط بازرسان این مدیریت و اتاق اصناف شهرستان به‌طور منظم صورت‌می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • طبیعت‌گرد ۵۸ ساله اشنویه‌ای از مرگ حتمی نجات یافت
  • نجات طبیعت‌گرد ۵۸ ساله از مرگ حتمی در اشنویه
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • هلال احمر سمنان در توزیع اعتبارات و مولدسازی دارایی‌ها دیده شود
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • خدمات رسانی ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • تخلیه روستای سیل‌زده نوده زیرکوه/۵۶ خانوار اسکان داده شدند
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان