Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهزاد علیزاده عصر سه شنبه در نشست اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران با حضور معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در دهلران گفت: امسال در بودجه ۱۵۰ میلیارد ریال در اختیار نمایندگان است که برای شهرداری ها یازده گانه استان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: از این اعتبار برای شهرداری های مراکز شهرستانها ۲۰ میلیارد ریال و برای شهرهای مراکز بخش ها ۱۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که باید پروژه ای در حوزه عمران شهری با اولویت فضاهای سبز و تفرجگاهی تعریف شود که این اعتبار در سال ۱۴۰۰ و بعد از آن در اختیار آنهاست که در سه سال برای هر کدام از این شهرها یک پروژه عمران شهری بنام خانه ملت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس یازدهم با اشاره به دیدار با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تاکید کرد: برای تاسیسات حفاظتی شهرداری های یازده گانه استان اعتباراتی تخصیص می یابد که سهم شهرداری های مراکز شهرستان ها ۲۵ میلیارد ریال و مراکز بخش ها ۱۰ میلیارد ریال است که شهرداری ها باید طرح های توجیهی در حوزه تاسیسات حفاظتی تهیه و در اختیار مدیریت بحران استان و کشور قرار دهند.

فرماندار دهلران هم در این نشست با اشاره به مشکلات شهرداری های دهلران، موسیان، میمه و پهله گفت: توجه ویژه به بودجه های این شهرداری ها از درخواست هایی است که امیدواریم با توجه به عدم منابع درآمدی پایدار با فوریت مد نظر قرار گیرد.

مجید عسگری فرسودگی و کمبود ماشین آلات شهرداری ها را متذکر شد و افزود: شهرداری ها در زمینه پرداخت حقوق و مزایا نیز نیازمند حمایت هستند.

برچسب‌ها ایلام نماینده مجلس شورای اسلامی دهلران شرکت کنترل کیفیت هوا شهرداری تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام نماینده مجلس شورای اسلامی دهلران ایلام نماینده مجلس شورای اسلامی دهلران شرکت کنترل کیفیت هوا شهرداری تهران اخبار کنکور میلیارد ریال شهرداری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به پروژه آب داجیوند
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • اعتبار ۱۷ میلیارد ریالی برای نگهداری سالانه از آبنماهای منطقه ۵ اصفهان
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • ‍ نشست ستاد بحران ایلام برای روستای سیل‌زده «تختان» دهلران‌
  • وصل مجدد برق روستای تختان در شهرستان دهلران
  • فیلم| طغیان شدید رودخانه در دهلران ایلام