Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@07:52:58 GMT

توضیحات نیروگاه رامین در خصوص حواشی برگزاری آزمون

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۸۱۳۸

توضیحات نیروگاه رامین در خصوص حواشی برگزاری آزمون

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، روابط عمومی نیروگاه رامین ملاثانی در در خصوص انتشار خبر "فرآیند برگزاری آزمون تبدیل وضعیت اشتغال کارکنان نیروگاه رامین" توضیحاتی را ارائه داد که به شرح ذیل است.

بخش اول :
به استحضار می رساند آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی نیروگاه رامین پس از اخذ مجوزات لازم از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور و وزارت نیرو  و طبق مدیریت و برنامه ریزی های از پیش تعیین شده شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی در سراسر کشور بطور همزمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 بخش دوم:
در خصوص ابهام ایجاد شده با موضوع اعتراض کارکنان نیروگاه رامین نسبت  به برگزاری این آزمون بدلیل شیوع ویروس کرونا به استحضار می رساند  همانطور که در اخبار و مستندات منتشره آن رسانه در اینخصوص پیداست این آزمون پس از صدور مجوزات لازم از سوی ستاد مبارزه با ویروس کرونا استان خوزستان با حضور 290 نفر از کارکنان واجد شرایط ( دارای سوابق شغلی مرتبط/ مدک تحصیلی/چارت سازمانی) این نیروگاه در روز جمعه 15 اسفندماه سال جاری و در فضای باز و با حضور بازرسین مرکز بهداشت خوزستان و رعایت پروتکل های بهداشتی و اجتماعی برگزار شد. لذا انتساب اعتراض تعدادی از افراد مجهول الهویه دراینخصوص به کلیه کارکنان این نیروگاه توسط آن رسانه خارج از نگاه حرفه ای و اخلاقی است که متاسفانه باوجود توضیحات لازم به خبرنگار آن رسانه شاهد تکرار این موضوع هستیم.

بخش سوم :
با توجه به تعطیلی های فروردین 1400  و پس از آن تحولات مرتبط با انتخابات ریاست جمهوری و تغییرات احتمالی بخشنامه ها و دستورالعمل های استخدامی که متاسفانه کارکنان این نیروگاه تجربه تلخ آن را نیز داشته اند، درخواست برگزاری آزمون به ستاد مبارزه با کرونا پس از بررسی توسط کارشناسان امر و طبق نظر مجموعه مدیریتی و کارکنان این نیروگاه بویژه افراد واجد شرایط صورت گرفت و هیچ گونه اعمال فشاری به کارکنان و یا ستاد محترم مبارزه با ویروس کرونا استان دراینخصوص وارد نشده است.  

بخش چهارم :
درخصوص ابهام ایجاد شده توسط آن رسانه در خصوص اطلاع مسئولان نیروگاه رامین از مغایرت برخی سوالات آزمون با منابع اعلام شده پیش از برگزاری آزمون به استحضار می رساند که این آزمون بطور یکپارچه و همزمان در نیروگاه‌های زیرمجموعه شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی کشور و با طراحی سوالات توسط مجموعه آموزشی صنعت آب و برق کشور برگزار شد و مسئولان نیروگاه نیز هیچ اطلاعی از این موضوع نداشته و ضمن تکذیب این اتهام ، مراتب اعتراض کارکنان نیروگاه رامین همچون سایر نیروگاه های کشور در صورتجلسه متولی برگزاری آزمون (مرکز آموزشی صنعت آب و برق خوزستان) و با حضور نماینده گان شرکت تولید برق حرارتی ابلاغ گردیده است.

ذکر این نکته نیز حائز اهمیت است که طبق پیگیری های مستمر این نیروگاه، مقرر است نتیجه اعتراضات و بررسی های کارشناسی در اینخصوص نیز در اسرع وقت توسط شرکت مادرتخصصی تولید برق حرارتی کشور به کلیه نیروگاهها ابلاع شود.

لازم به توضیح است سهمیه تخصیص داده شده به نیروگاه رامین بمنظور تبدیل وضعیت اشتغال نیروهای شرکتی این مجموعه 162 نفر بوده که در مرحله اول این فرآیند 97 نفر از این کارکنان پس از اخذ امتیازات لازم در آزمون کتبی و مصاحبه تخصصی در شرف تبدیل وضعیت بوده و امیدواریم  65 سهمیه باقی مانده نیز پس از گذر موفقیت آمیز از این مراحل بتوانند از این فرصت پیش آمده نهایت استفاده را برده و ضمن بهبود وضعیت شغلی این تلاشگران شاهد تقویت ساختار سازمانی این نیروگاه نیز باشیم.

در پایان این نکته نیز قابل اشاره است که نیروگاه رامین اهواز پیگیری اتهامات و ابهامات ایجاد شده در اینخصوص را حق قانونی خود می‌داند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آزمون نیروگاه اهواز اشتغال تولید برق حرارتی نیروگاه رامین برگزاری آزمون تبدیل وضعیت آن رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری

رییس سازمان سنجش با اشاره به گرفتار شدن حدود ۶۰ داوطلب کنکور در سیل از برگزاری آزمون اختصاصی ویژه این داوطلبان در ۲ هفته آینده خبر داد.

به گزارش مشرق، عبدالرسول پورعباس، رییس سازمان سنجش آموزش کشور امروز با در دانشگاه امیرکبیر با نظارت بر بررسی نحوه برگزاری آزمون سراسری اظهار کرد: امروز حدود ۵۰۱ هزار نفر داوطلب در سراسر کشور آزمون تجربی شرکت کردند و دانشگاه امیرکبیر نیز به عنوان یکی از حوزه‌های آزمون سراسری میزبان ۵۷۰۰ داوطلب پسر و دختر است.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، با وجود تلاش ارتش و نیروهای مسلح برای ایجاد شرایط به منظور حضور داوطلبان در حوزه آزمون، حدود ۵۰ نفر از داوطلبان از شهرستان زیرکوه و حاجی آباد از توابع خراسان جنوبی به دلیل سیل از آزمون جا ماندند؛ اما این نوید را به داوطلبان استان خراسان جنوبی و حاجی آباد خواهم داد که آزمون اختصاصی فرهنگیان و سراسری را ظرف دو هفته آینده برگزار خواهیم کرد.

معاون وزیر علوم اظهار کرد: روز گذشته ۴ آزمون در سراسر کشور برگزار شد و ۴ مورد تخلف و دستگیری ثبت شده که این موضوع نشان از اعتماد مردم به سیستم سنجش دارد، از این چهار مورد دونفر به دنبال عکس گرفتن از سوالات بودند و ۲ نفر نیز در استان‌های جنوبی به دنبال استفاده از تجهیزات برای تقلب بودند که با آنها مطابق بخشنامه برخورد شد.

وی ادامه داد: ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری امسال نسبت به چندین هزار نفر سال گذشته بی‌نظیر است، رشته تجربی به دلیل تعداد بالای شرکت کنندگان از اهمیت ویژه‌ای برخودار است، مخازن سوالات امروز از پنج لایه امنیتی تشکیل شده است، برای اولین بار زمانی که مخازن قفل و پلمپ شد، کلید سوالات در جای دیگری نگهداری شد.

پورعباس بیان کرد: امیدوارم امروز شاهد تخلف و تقلبی نباشیم؛ اما باحمایت پلیس، پلیس‌ فنا و قوه قضاییه تمامی توان حفاظتی سازمان و کشور آمادگی مناسبی برای برگزاری آزمون وجود دارد و در صورت تخلف همان ثانیه با آن برخورد می‌شود.

دیگر خبرها

  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی 
  • بازسازی جت پرشر دیزل تجسم توان متخصصان بومی نیروگاه رامین اهواز
  • برگزاری آزمون اختصاصی برای کنکوری‌های گرفتار در سیل/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • برگزاری دوباره آزمون سراسری در خراسان جنوبی/ ثبت ۴ تخلف در آزمون سراسری
  • صرفه جویی ۲/۵ میلیارد تومانی نیروگاه رامین اهواز با بازسازی دستگاه جت پرشر دیزل
  • آغاز نوبت اول کنکور سراسری در چهارمحال و بختیاری
  • توضیحات زلفی‌گل در خصوص تمهیدات آزمون سراسری
  • ساخت و بازسازی بیش از ۲۰۰ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین اهواز
  • ساخت و بازسازی ۲۵۶ قطعه توسط متخصصان نیروگاه رامین در فروردین