Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم حسینی رئیس مجمع نمایندگان خورستان تامین نشدن آب آشامیدنی پایدار و با کیفیت را یک تهدید جدی برای سلامت مردم این استان دانست و گفت: خوزستان دارای روستا‌های متعدد با مشکل تنش آبی است.

او با بیان اینکه در شرایط کنونی و شیوع ویروس کرونا مشکل بی آبی فشار زیادی به مردم وارد کرده است، افزود: انتظار می‌رود وزارت نیرو با تخصیص اعتبار لازم برای رفع مشکل آب آشامیدنی روستا‌های خوزستان سرعت بیشتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاضل عبیات معاون امور عمرانی استانداری خوزستان بیان داشت: با توجه به وضعیتی که در روستا‌های استان وجود دارد بیش از ۷۰۰ روستای استان در معرض تنش آبی قرار دارند و در سال‌های اخیر مشکلات جدی در زمینه تامین آب برای مناطق مختلف ایجاد شد.

او اجرای طرح آبرسانی به ۴۲ روستای خوزستان را نویدبخش روز‌های خوبی برای استان دانست و ادامه داد: خرسندیم که پروژه‌های آبرسانی با تلاش وزارت نیرو به ثمر نشست و اکنون شاهد بهربرداری از این پروژه‌های ارزشمند هستیم، ضمن اینکه برخی از روستا‌ها در ماه‌های آینده در معرض تنش آبی قرار خواهند گرفت، ولی بی شک افتتاح این پروژه‌ها می‌تواند مشکلات خوزستان را در این زمینه به حداقل برساند که جای تقدیر دارد.

عبیات در پایان از مدیران شرکت‌های آب و فاضلاب، شرکت‌های سه گانه و مسئولان استان که در اجرای طرح آبرسانی به روستا‌های این استان تلاش کردند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی به روستاها آب آشامیدنی تنش آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن

دریافت 18 MB

تصویربردار: سعید نوری

کد خبر 6095408

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۷۸ هزار نفر از جمعیت روستایی لرستان
  • پیشرفت ۹۵درصدی پروژه آبرسانی به جوانرود باهدف کاهش تنش آبی این شهرستان
  • افتتاح پروژه مجتمع آبرسانی شهرآباد شهرستان بردسکن
  • افتتاح مجتمع آبرسانی شهید سلیمانی
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • روند اجرایی پروژه‌های عمرانی استان خوزستان باید تسریع شود
  • رفع مشکل کمبود آب شرب روستای میرآباد مازول نیشابور
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • آب به روستای توانه در نهاوند رسید
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان