Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیات مدیره پرسپولیس از لجبازی عجیب ماریو بودیمیر در باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه گفته است.

ماریو بودیمیر که با شکایتش باعث بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس شده بود حتی رقم قرارداد سالی که در پرسپولیس هم بازی نکرد را با سودش از این باشگاه گرفت اما رئییس هیات مدیره پرسپولیس در لایو اینستاگرامی خود گفت کاش هرگز از او برای بخشیدن سود طلبش خواهش نمی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«من اول بگویم که اصلا متوجه نشدم چه جوری با بودیمیر این قرارداد را بسته‌اند. اما ما ۴۷۵ هزار یورو حقوق او را پرداخت کردیم و سپس قرار بود که ۳۲۵۰۰ یورو هم برای سود پول پرداخت کنیم. من از بودیمیر درخواست کردم که ما تمام حقوق تو را داده‌ایم از این رقم صرف نظر کن اما ای کاش این درخواست را نمی‌کردم چون قبول نکرد.»

صدری که در لایو اینستاگرامی صحبت می‌کرد همچنین گفت: حتی تا زمانی که آخرین یورو از پول او در حسابش ننشسته بود قبول نکرد که پنجره باز شود و بعد از آن هم با چند روز تاخیر پنجره نقل و انتقالاتی باز شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس مجید صدری بودیمیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس این هفته در دیداری حساس باید برابر سپاهان قرار گیرد و امیدوار است با برتری در این بازی سرنوشت‌ساز، ضمن جبران شکست بازی رفت، شرایط را در جدول نیز به سود خود تغییر دهد.

یکی از شایعات شکل گرفته پیش از این بازی اما مربوط به محرومیت رامین رضاییان بود. بعد از دریافت کارت زرد در بازی مقابل ملوان، شایعات زیادی درباره محرومیت مدافع راست سپاهان شکل گرفت. هرچند این بازیکن بعد از این بازی شخصا به تکذیب آن پرداخت و مدعی شده محروم نیست.

با این حال باشگاه پرسپولیس نیز برای آگاهی از شرایط این بازیکن و احتمال محرومیت یا حضورش در این بازی، از سازمان لیگ استعلام گرفت که در نهایت مشخص شد او سه کارته است و مشکلی برای همراهی سپاهان در جدال با پرسپولیس نخواهد داشت.

دیگر خبرها

  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • دو بازیکن خارجی در سبد خرید تابستانی پرسپولیس
  • رباط‌داده‌های پرسپولیس، یکی هست، سه تا فصل بعد!
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • سرقت ژابی از رئال: کاپیتان در راه لورکوزن
  • اسم عبدالکریم حسن عوض شد؛ من را کیمو صدا کنید!
  • درخواست برخی فعالان فراری برای بازگشت به ایران