Web Analytics Made Easy - Statcounter

علاقه منچستریونایتد به اوبلاک خبر جدیدی نیست؛ این دروازه بان اولین بار در سال ۲۰۱۵ و زمانی که به نظر می رسید دخیا راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد، به شیاطین سرخ لینک شد. در تابستان ۲۰۱۹ نیز زمزمه هایی از تلاش یونایتد برای جذب اوبلاک به گوش می رسید. 

منچستریونایتد در تابستان امسال دنبال دروازه بان جدیدی خواهد بود و در این راستا نام گزینه های زیادی از جمله یان اوبلاک مطرح شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، یونایتد بیش از یکسال است که اوبلاک را زیر نظر داشته است و با توجه به ابهامات موجود در مورد آینده داوید دخیا و جدایی تقریبا قطعی سرجیو رومرو در تابستان، آن ها دنبال دروازه بان جدیدی هستند. دخیا به تازگی به خاطر تولد فرزندش به اسپانیا برگشت و مطبوعات آن کشور می گویند این دروازه بان که روزگاری به رئال مادرید لینک می شد، می خواهد به پایتخت اسپانیا برگردد؛ جایی که همسرش در آنجا به عنوان یک مجری تلویزیون مشغول به کار است. 

مرخصی دخیا این فرصت را به دین هندرسون داده است تا خودش را به عنوان گزینه شماره یک جدید شیاطین سرخ تبدیل کند ولی حتی اگر او موفق شود خودش را اثبات کند، یونایتد باز هم به دنبال جذب دروازه بانی جدید در تابستان خواهد بود. در بین گزینه ها، نام جانلوییجی دونارومایی که در صورت عدم تمدید قراردادش، در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود هم مطرح شده است. مایک مایگنان از لیل دیگر گزینه شیاطین سرخ است و هر دوی این بازیکنان، از اوبلاک گزینه ارزان تری به نظر می رسند. 

در قرارداد دروازه بان ۲۸ ساله اسلوونیایی اتلتیکو مادرید که دو سال دیگر هم اعتبار دارد، یک بند فسخ ۱۰۳ میلیون پوندی وجود دارد که در شرایط بحران مالی ناشی از ویروس کرونا، حتی برای ثروتمندترین باشگاه های جهان هم بیش از حد گران محسوب می شود. ایده دخیا برای بازگشت به مادرید شاید تسهیل کننده خواسته یونایتد برای کاهش مبلغ انتقال اوبلاک شود. از قرارداد دخیای ۳۰ ساله با منچستریونایتد، حداقل دو سال دیگر باقی مانده است. 

البته عملکرد هندرسون در هفته های پیش رو قطعا روی تصمیم نهایی سران یونایتد تاثیر گذار خواهد بود چون آنچه مسلم است این است که اوبلاک در صورت انتقال به اولدترافورد، شماره ۱ باشگاه را در اختیار خواهد گرفت. ماه گذشته بود که خبر رسید هندرسون از کمبود فرصت در منچستریونایتد خسته شده است و در همان زمان از تاتنهام و بروسیا دورتموند به عنوان مشتری های این دروازه بان انگلیسی یاد شد.

ظاهرا در تابستان امسال بازار دروازه بان ها داغ است چرا که با توجه به ورود هوگو لوریس به سال آخر قراردادش با تاتنهام، گفته می شود پاری سن ژرمن به دروازه بان شماره یک تیم ملی فرانسه علاقه دارد؛ پاری سن ژرمنی که از دیگر باشگاه های لینک شده به داوید دخیا محسوب می شود. 

اخبار داغ 

تعجب پرسپولیسی ها از روند صدور حکم شایان مصلح | پای سپاهان وسط است؟ اولین واکنش محمود فکری بعد از جدایی از استقلال دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت محرز در صدر لیست رئال مادرید برای تابستان نیمار بازی برگشت مقابل بارسلونا را از دست داد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شیاطین سرخ دروازه بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارش داد که فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه با عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین در ساختمان وزارت خارجه دمشق دیدار کرد.

خبرگزاری آرتی نیز گزارش داد در پایان ماه مارس گذشته، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دعوت رسمی از حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین برای شرکت در نشست آتی سران کشور‌های عربی دریافت کرد.

اجلاس سران کشور‌های عربی قرار است ۱۶ می در منامه پایتخت بحرین برگزار شود.

سال گذشته، اسد برای اولین بار پس از ۱۲ سال دوری و توقف عضویت دمشق در اتحادیه عرب در نشست سران این اتحادیه عرب در جده عربستان شرکت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • مک‌تامینی: مصدومیتم جدی نیست
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • منچستریونایتد و یک دهه اشتباه در سیاست های نقل و انتقالاتی! (زیرنویس فارسی)
  • منچستریونایتد حراج تابستانی راه می‌اندازد: شیاطین سرخ در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • تونل افتخار آرسنال برای بازیکنان منچستریونایتد (28 آوریل، 2013) / فیلم