Web Analytics Made Easy - Statcounter

به‌ گزارش ایرنا، معروف بسطامی روز سه شنبه در نشست برنامه ریزی این طرح گفت: مردم در شرایط سخت و دشوار اقتصادی و در حوادث گوناگون و سختی ها همواره در همدلی و نوع دوستی کارنامه درخشانی داشته اند و صحنه های کم نظیری را خلق کرده اند.

وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون و در شرایط سخت اقتصادی و کرونایی مردم نیکوکار استان از راه های گوناگون بویژه طرح ملی کمک مومنانه مشارکت قابل توجهی برای حمایت از نیازمندان داشته اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر اینکه تحقق اهداف طرح ایران مهربان در استان ایلام نیازمند تلاش و همدلی همه مسئولان دستگاههای اجرایی است افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره)، سپاه پاسداران و مجموعه استانداری ایلام تلاش خواهند کرد که این مهم در استان ایلام بر اساس برنامه هدف گذاری شده محقق شود.

وی گفت: در زمینه های اجرایی هم تمهیدات لازم در نظر گرفته شده و دبیرخانه طرح ایران مهربان و طرح اکرام در استانداری راه اندازی شده و مکاتبات لازم هم با فرمانداران شهرستانها برای مشارکت در اجرای این طرح صورت گرفته که در این زمینه تعداد ۴۵ رابط اداری و پی گیری کننده معرفی شده اند.

فرمانده سپاه امیرالمونین استان ایلام نیز در این نشست گفت: برگزاری طرح ایران مهربان در استان ایلام و تحقق برنامه های هدف گذاری شده ی آن نیازمند یک اقدام جهادی و همکاری همگانی و فراگیر است که به حول و قوه ی الهی با تمهیدات در نظر گرفته شده این طرح بخوبی در استان اجرایی خواهد شد.

سردار جمال شاکرمی افزود: مشکلات کرونایی و گره های اقتصادی از سال گذشته تاکنون و مشارکت کم نظیر مردم نوع دوست استان در برنامه هایی همچون کمک مومنانه نشان داد که استان ایلام ظرفیت و پیشینه بسیار خوبی برای پیگیری امورات خیر و دستگیری از نیازمندان دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: با همکاری کمیته امداد، سپاه و استانداری و با ظرفیت بسیار خوبی که در این استان وجود دارد و با تشکیل یک قرار گاه قوی و فعال که شکل گرفته به حول و قوه الهی این طرح نیز در استان با موفقیت انجام شود.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام نیز در این نشست گفت: طرح ایران مهربان در سطح ملی با هدف سرپرستی از کودکان یتیم و نیازمند آغاز شده است و هدف عمده این است که در سطح کشور یک میلیون حامی به جمع حامیان کودکان یتیم و نیازمند اضافه شود.

قنبر موسی نژاد افزود: در استان ایلام برای اجرایی شدن این برنامه پیش بینی شده حدود ۲۲ هزار حامی با محوریت کارکنان دستگاههای اجرایی و مشارکت گروههای مختلف اجتماعی استان برای سرپرستی از ایتام و کودکان نیازمند جذب و ثبت نام شوند.

وی ادامه داد: در این طرح هدف این است که با جذب ۲۲ هزار حامی جدید ، میانگین درآمد ماهیانه هر کودک یتیم و نیازمند در این استان به بیش از هفت میلیون ریال در ماه برسد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه ارتش و سپاه در اجرای این طرح تاکنون همکاری بسیار خوبی داشته و نیروهای ارتشی این استان تاکنون به نیابت از هزار و ۱۸۶ شهید ارتش ، سرپرستی از این تعداد یتیم را در استان ایلام عهده دار شده اند.

برچسب‌ها مستمری مددجویان استان ایلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مستمری مددجویان استان ایلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستمری مددجویان استان ایلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمیته امداد امام خمینی اخبار کنکور طرح ایران مهربان استان ایلام کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است

محمد صادق صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با قدردانی از تلاش مؤثر استاندار کردستان برای زدودن موانع ارتباط بی‌واسطه با مردم استان اظهار کرد: از برکات نظام جمهوری اسلامی و دولت مردمی ایران قوی، وجود و پای کار بودن مردم استان در تمام جوانب زیست مومنانه است.

وی افزود: بحمدالله با شبکه سازی عملیاتی حلقه‌های میانی، پاسخگویی به مسائل مردمی در مسیر بسیار ارزشمندی از همدلی و تقویت مبانی مردمی سازی دولت در استان شکل گرفته است.

وی با قدردانی از اهتمام دستگاه‌های اجرایی بر تحقق شفافیت در عملکرد به جامعه هدف خاطرنشان کرد: پویایی و میدان داری در جامعه با جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار تحقق خواهد یافت و نقش بزرگان خانواده و محلات به عنوان حلقه میانی تأثیرگذار در تحقق این معروف، انکار ناپذیر است.

صادقی بازدیدهای میدانی استاندار کردستان را مصداق خدمت بی منت جهت حل مسائل خرد و کلان در استان عنوان کرد.

دستیار استاندار کردستان در امر مردمی‌سازی گفت: مردم کردستان همواره سرآمد در خدمت مضاعف و تکریم کرامت انسانی هستند.

کد خبر 6090083

دیگر خبرها

  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • دعوت معاون استاندار فارس از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی
  • اجرای ۹۶ درصد از مصوبات سفر رئیس‌جمهور به ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • لزوم تقویت برنامه‌های فرهنگی و معنوی در بنیاد شهید استان ایلام
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • حل معضل پسماند در استان نیازمند هم افزایی مردم و مسئولان مرتبط است
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران