Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عنایت‌الله رحیمی، سه‌شنبه در جشنواره امتنان از کارگران و واحدهای نمونه و همایش تجلیل از کارفرمایان سلامت محور و خانه‌های بهداشت کارگری برتر استان فارس در شیراز، به شرایط امروز کشور و وجود تحریم‌های ظالمانه اشاره و بیان کرد: دشمنان این کشور با اعمال این تحریم‌ها، سفره و معیشت مردم را هدف‌ قرار داده‌اند و شیوع بیماری کرونا نیز این شرایط را دشوارتر کرده و آسیب زیادی بر مولفه‌های اقتصادی،اجتماعی، فرهنگی و سیاسی کشور و جهان وارد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، تلاش همه کارگران و تولیدکنندگان برای شکست توطئه‌های اقتصادی دشمنان را شایسته والاترین تقدیرها دانست و افزود: جامعه کارگری، کارآفرینی و تولیدگران، سربازان خط مقدم مقابله با سیاست‌های خصمانه استکبار هستند و در این شرایط با مقاومت جانانه خود، موجب شکست سیاست‌های استکبار شده‌اند و بی شک جمهوری اسلامی در سایه رهنمودهای رهبری از این پیچ خطرناک هم سرافراز بیرون خواهد آمد.

استاندار فارس بیان داشت: در سال‌های اخیر، نامگذاری شعار سال‌ به صورت متوالی در حوزه اقتصاد و تولید، نشان دهنده این موضوع است که به درستی رهبر معظم انقلاب چالش‌های پیش رو را تشخیص داده‌اند و کشور را در این مسیر ریل گذاری کرده‌اند.

رحیمی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی، ریل گذاری مقابله با تهدیدهای اقتصادی سال‌های اخیر بوده است تا علاوه بر پاسخ مناسب به تهدیدها، کشوربه سمت پیشرفت و تکامل حرکت کند و در نهایت برای مردم رفاه و آسایش به ارمغان آورده شود.

وی، با بیان اینکه جهش تولید در نتیجه تلاش‌های کارآفرینان، سرمایه‌گذاران و جامعه کارگری استان فارس به طور عملی در سال ۹۹ محقق شده است، اظهار داشت: در بخش کشاورزی، صنعت ،معدن، تجارت و بازرگانی موفقیت‌های ارزشمندی در سال‌های اخیر نصیب استان فارس شده به گونه‌ای که اشتغال در این استان وضعیت مناسبی دارد و میزان بیکاری فارس از سال ۹۲ تاکنون کاهش یافته و صادرات این استان نیز رو به فزونی رفته است.

به گفته رحیمی، در ۲ سال گذشته نیز موفقیت‌هایی برای این استان کسب شده و فارس را به استان برترین‌ها تبدیل کرده است.

وی اضافه کرد: در زمینه محصولات صنعتی و کشاورزی، برای نخستین بار فارس به عنوان صادر کننده شمش آلومینیوم، کربنات سدیم، فولاد، مواد شیمیایی و کود، خدمات فنی و مهندسی در سطح کشور شناخته شده و این اهداف جز در سایه تلاش جامعه کار و ‌تولید این استان محقق نمی‌شد.

استاندار فارس همچنین خطاب به جامعه کار و تولید استان فارس گفت: فکر و ایده خلاق، ریسک پذیری، آموزش و مطالعه از جمله مواردی است که باید مدنظر کارگران و کارفرمایان این استان قرار داشته باشد تا با افکار مثبت و متمرکز بهترین‌ عملکرد در این حوزه محقق شود.

رحیمی افزود: جامعه بالنده و تولیدگر کارگری و کارفرمایی استان فارس نیز بهترین عملکرد را در مدیریت بیماری کرونا داشته است.

وی، در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره و بیان کرد: باید کسانی که مقبولیت، دانش و تجربه دارند در این عرصه حاضر شوند و شرایط به گونه‌ای مدیریت شود که تمام کسانی که زیر پرچم جمهوری اسلامی و با اعتقاد به ولایت فقیه زندگی می‌کنند در این رویداد مهم امکان داشتن کاندیدای مورد نظرشان را داشته باشند و در این صورت، افزایش مشارکت نیز محقق خواهد شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، بیست و هشتم خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

برچسب‌ها کارفرما کارگر اشتغال زایی شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کارفرما کارگر اشتغال زایی کارفرما کارگر اشتغال زایی شیراز استانداری فارس عنایت الله رحیمی فارس اخبار کنکور استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود

استاندار زنجان با بیان اینکه این کارگران هستند که چرخ تولید را می‌چرخانند و شما کارگران افسران جنگ اقتصادی هستید، گفت: موضوعاتی همانند سخت و زیان‌آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، مراسم روز کارگر شامگاه چهارشنبه در یکی از واحدهای تولیدی استان زنجان با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

محسن افشارچی، استاندار زنجان در این مراسم ضمن ادای احترام به مقام کارگر، اظهار داشت: درد کارگران را درد خود می‌دانیم و به‌خاطر همین موضوع دستورات ویژه‌ای را برای پیگیری تایید طبقه‌مندی مشاغل صادر کردم.

وی با بیان اینکه این کارگران هستند که چرخ تولید را می‌چرخانند و شما کارگران افسران جنگ اقتصادی هستید، مطرح کرد: موضوعاتی همانند سخت و زیان‌آور بودن باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌های ذی‌ربط قرار گیرد.

استاندار زنجان گفت: با مشکلات کارگران آشنا هستم و در یک هفته اخیر هم در دیدار با کارگران با مشکلات آن‌ها بیشتر آشنا شدم و متأسفانه برخی مشکلاتی که به‌راحتی می‌تواند حل شود به خاطر عدم تدبیر سبب ادامه‌دار بودن مشکل می‌شود.

مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس در این برنامه ضمن تقدیر از زحمات کارگران در راستای تحقق جهش تولید در کشور، گفت: برخی واحدهای تولیدی استان زنجان نیازمند نوسازی هستند تا بهره‌وری آن رشد پیدا کند.

وی با تأکید بر اینکه باید به سمت افزایش صادرات حرکت کنیم، گفت: در همین کشورهای منطقه مشتریان خوبی برای محصولات واحدهای تولیدی استان زنجان وجود دارد که باید از فرصت‌ها استفاده کرد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس با اشاره به اینکه ارزآوری باید اولویت نخست واحدهای تولیدی بزرگ استان و کشور باشد، مطرح کرد: با ارزآوری است که وضعیت اقتصاد کشور ارتقا پیدا می‌کند و این ظرفیت را واحدهای تولیدی بزرگ استان زنجان از جمله ایران ترانسفو دارد.

گفتنی است، در این مراسم، سالار عقیلی خواننده کشورمان نیز حضور داشت و چند قطعه موسیقی خود را در جمع کارگران اجرا کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • قول استاندار کرمان برای رفع مشکلات کارگران
  • کارگران سربازان بی‌ادعای جبهه اقتصادی‌اند
  • معلمان منشا هر تحولی در جامعه هستند
  • نماینده ولی فقیه و استاندار سیستان و بلوچستان روز کار و کارگر را تبریک گفتند
  • نقش ویژه ارتش در مقابله با تهدیدات خارجی کشور
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان‌دار است
  • ارتش در حوادث و بحران‌ها میدان دار است
  • تعداد تشکل‌های کارگری در استان بوشهر ۳۵ درصد افزایش یافت