Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از صدور مجوز الکترونیکی۲۵۰ کانون فرهنگی و هنری در مساجد استان خبر داد و گفت: اخذ مجوز الکترونیکی تمام کانون‌های مساجد استان در حال انجام است.

احمدحسین فتایی در آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی و هنری نماز لرستان و بزرگداشت ۱۸ اسفندماه، سالروز تأسیس کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد که امروز ۱۹ اسفندماه در بیت نماینده ولی‌ فقیه در لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در کانون‌های فرهنگی و هنری استان لرستان کارهای ارزشمندی در بستر فضای مجازی و فعالیت‌های جهادی مورد تأکید مقام معظم رهبری در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در لرستان بیش از ۴۰۰ کانون در شهرها و روستاها فعالیت دارند، افزود: ۲۵۰ مجوز الکترونیکی برای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان صادر شده و اخذ مجوز الکترونیکی تمام کانون‌های مساجد استان در حال انجام است.

فتایی با اشاره به اینکه ۵۰۰ تابلو در اختیار کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد لرستان قرار داده شده است، تصریح کرد: در طرح ملی ایران قوی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان حائز رتبه ۱۳ و در غرب کشور حائز رتبه برتر شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در حوزه نماز، به برگزاری جشنواره فرهنگی نماز اشاره کرد و گفت: در این برنامه از تعدادی از فعالان و برگزیدگان این جشنواره در حوزه‌های سرود، نقاشی، خاطره‌گویی، دلنوشته و صحت قرائت نماز تجلیل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری کانون مساجد فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان طرح ملی نماینده ولی فقیه در لرستان جشنواره استان لرستان کانون های فرهنگی و هنری مساجد مجوز الکترونیکی مساجد استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل

سید محمد اعتماد بیان کرد:خدمت رسانی به واحد‌های صنفی براساس تبصره ۷ ماده یک قانون تسهیل صدور مجوز انجام می‌شود وآخرین مهلت صدور مجوز الکترونیگی تا ۲۵ اردیبهشت ماه در نظر گرفته شده است.

او افزود: کلیه واحد‌هایی صنفی که تاکنون به اخد مجوز الکترونیکی نشده اند می‌تواننددرفرصت باقی مانده با مراجعه به سامانه درگاه ملی مجوز نسبت به دریافت مجوز اقدام کنند.

فرماندار اردبیل بیان کرد: این امر به صورت غیر حضوری و رایگان بوده که واحد‌های صنفی می‌توانند به دریافت شناسه یکتا اقدام کنند.

اعتماد اعجازی بیان کرد: در استان تاکنون ۲۱/۶ درصد مجوز کاعذی به پروانه کسب کار الکترونیکی تبدیل شده است که در این راستا رتبه استان در کشور دهم است.

او افزود: باتوجه به هوشمند شدن خدمات دولت در آینده ارایه خدمات اداری به صاحبان کسب و کار‌هایی خواهد بود که دارای مجوز الکترونیکی بوده و عنوانشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور ثبت شده باشد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • هوشمند شدن خدمات دولت برای کسب وکار واحد‌های صنفی در اردبیل
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • ۳۹ درصد پروانه های کسب کاغذی در لرستان الکترونیکی شد
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان