Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@17:11:30 GMT

الشارجه میزبان تراکتور در لیگ قهرمانان (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۸۵۶۳

رسانه های اماراتی خبر دادند که ای اف سی با میزبانی الشارجه برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا موافقت کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که هنوز به صورت رسمی میزبانان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا که به خاطر مشکلات کرونا قرار است به صورت متمرکز برگزار شود، اعلام نشده اما گمانه زنی در این خصوص بالا گرفته و حالا در تازه ترین خبر، پایگاه خبری لیگ امارات اعلام کرده که ای اف سی با میزبانی الشارجه امارات موافقت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

الشارجه با تیم های تراکتور و پاختاکور همگروه است و میزبانی اش به منزله سفر تی تی ها به شارجه برای برگزاری شش بازی مرحله گروهی خواهد بود. آخرین بار پرسپولیس به عنوان تیمی ایرانی سال گذشته در مقابل تیم سفیدپوش امارات قرار گرفت و در بازی رفت به تساوی 2-2 رسید و در دیدار برگشت با چهار گل حریف را در هم کوبید.

 

این در حالی است که الشارجه یک استادیوم 18 هزار نفری مجهز را در اختیار دارد و همچنین چند ورزشگاه دیگر هم در این شهر ساخته شده اند. از نظر اقامتی نیز بعید است که مشکلی در امارات وجود داشته باشد.

الشارجه امارات تراکتور لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: الشارجه امارات تراکتور لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد

بعد از منتفی شدن میزبانی لارستان از رقابت‌های کشتی آزاد جام تختی، زنجان در روزهای ابتدایی خرداد ماه از این رقابت‌ها میزبانی خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیش از این قرار بود مسابقات کشتی آزاد جام تختی روزهای 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شود، اما با انصراف لارستان از میزبانی، زنجان میزبان این رقابت‌ها شد.

باتوجه به تغییر میزبان، پیکارهای کشتی آزاد جام تختی با یک هفته تعویق، روزهای 3 و 4 خرداد ماه به انجام خواهد رسید. این رقابت‌ها برخلاف سال‌های گذشته، مرحله‌ای از چرخه انتخابی تیم ملی برای المپیک 2024 نخواهد بود.

همچنین رقابت‌های کشتی آزاد جام شهید هاشمی‌نژاد در رده سنی جوانان نیز قرار است روزهای 10 و 11 خرداد ماه در بهشهر برگزار شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تهران میزبان مسابقات دارت قهرمانی کارگران کشور
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبان مسابقات جام تختی کشتی آزاد مشخص شد
  • زنجان میزبان جام تختی آزاد؛ برگزاری جام هاشمی‌نژاد در خرداد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • استقبال بی نظیر از میزبانی المپیک 2036!
  • مسیر سپاهان و تراکتور سخت شد
  • قرعه‌کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
  • قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی | سپاهان - ملوان، مس رفسنجان - تراکتور