Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس ادعای تلگراف دو باشگاه آرسنال و چلسی در تابستان برای جذب اشرف حکیمی اقدام خواهند کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روزنامه تلگراف انگلیس امروز در گزارشی مدعی شد که دو باشگاه آرسنال و چلسی قصد دارند از وضعیت آشفته نراتزوری بهره برده و ستاره مراکشی این تیم یعنی اشرف حکیمی را به خدمت بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که طی ماه‌های اخیر نیز گفته شد که باشگاه ایتالیایی در پرداخت اقساط حکیمی به رئال مادرید دچار مشکل شده است.

آینده نامشخص مالکان اینتر سران باشگاه را بر آن داشته که فروش برخی از ستاره‌های خود در نقل و انتقالات تابستانی را مورد بررسی قرار دهند که به نظر می رسد یکی از آنها اشرف حکیمی است. در واقع تلگراف ادعا کرده که دو تیم لندنی آرسنال و چلسی خواهان جذب این مدافع مراکشی شده اند و اصلا بعید نیست که اینتر برای سر و سامان دادن به اوضاع مالی خود او را به فروش برساند.

گفته می شد که حکیمی در تابستان گذشته تا آستانه انتقال به یک تیم لیگ برتری نیز پیش رفته است اما اکنون تلگراف می گوید که حالا یک بار دیگر امکان رقم خوردن این اتفاق وجود دارد. مدافع مراکشی در نقل و انتقالات تابستانی گذشته با 40 میلیون یورو از رئال مادرید به اینتر پیوست و تلگراف در بخشی از گزارش خود پیرامون علاقه آرسنال و چلسی به این بازیکن آورده است: " این جوان 22 ساله ممکن است به دلیل مسائل مالی توسط اینتر در بازار نقل و انتقالاتی فروخته شود و دو باشگاه آرسنال و چلسی نیز به شدت خواهان جذب او هستند."

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اشرف حکیمی فوتبال آرسنال چلسی آرسنال و چلسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)

گل حکیمی به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (3.3MB)

دیگر خبرها

  • آرسنال باید به این ستاره افتخار کند
  • ستاره اینتر از توهین به میلان خودداری کرد
  • دلجویی ستاره اینتر از مدافع میلان: اشتباه کردم
  • محرومیت سنگین در انتظار ستاره اینتر
  • یک هیولای دیگر در انتظار رودیگر
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • ستاره اینتر احترام میلانی‌ها را نگه می‌دارد
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)