Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-01@23:33:38 GMT

طارمی در تکیب اصلی پورتو برابر یوونتوس

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۸۶۶۰

طارمی در تکیب اصلی پورتو برابر یوونتوس

به گزارش همشهری آنلاین در شب نخست از دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، امشب یوونتوس در تورین میزبان پورتو است.

ترکیب دو تیم اعلام شد که برخلاف پیش بینین گازتا دلواسپوت ایتالیا مهدی طارمی در ترکیب اصلی پورتوقرار گرفته است.

یوونتوس: شچسنی، کوادرادو، بونوچی، دمیرال، ساندرو، آرتور، رابیو، کیزا، رمزی، موراتا و رونالدو

پورتو: مارچسین، زالدو، په‌په، امبمبا، مانافا، اولیویرا، اوریبه، اوتاویو، کورونا، مارگا و طارمی

کد خبر 589825.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی سپاهان برای نبرد ال‌کلاسیکو

به گزارش ورزش‌سه ، ژوز مورایس و شاگردانش پس از پشت سر گذاشتن هفته‌ها و ماه‌های سخت که به حذف این تیم در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و فاصله گرفتن از صدر جدول لیگ برتر منتهی شد، در سه مسابقه پیاپی است که توانسته‌اند به پیروزی چنگ بزنند و با روحیه مضاعفی پا به ورزشگاه آزادی می‌گذارند تا نشان دهند نتایج سه بازی اخیر اتفاقی نبوده است.

از این رو انتظار می‌رود مورایس با ترکیبی تهاجمی و با بهترین بازیکنانی که در دسترس دارد مصاف برابر پرسپولیس را آغاز کند.

پیام نیازمند که در مصاف برابر استقلال خوزستان پس از چند هفته مصدومیت به ترکیب اصلی طلایی پوشان بازگشت در مقابل پرسپولیس نیز شماره یک سپاهان در چارچوب دروازه خواهد بود.

تصاویری از آخرین تمرین تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان که نشان می‌دهد آنها با انگیزه مضاعفی به دیدار برابر پرسپولیس در ورزشگاه آزادی پا خواهند گذاشت.

یکی از معضلات بزرگ مورایس در فصل جاری انتخاب زوج خط قلب خط دفاعی سپاهان بوده، که طی چند هفته اخیر توانسته با وجود مصدومیت محمد دانشگر که از مهره‌های کلیدی تیم او به شمار می‌رود، جواب خوبی با زوج سیاوش یزدانی و هادی محمدی بگیرد.
در سمت چپ و راست خط دفاعی هم مثل همیشه رامین رضاییان و میلاد زکی‌پور حضور خواهند داشت. مهمترین ابهام در این بخش از ترکیب سپاهان غیبت احتمالی رامین رضاییان بود که با توجه سه کارته بودنش مشکلی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد.

در خط میانی سه نفره سپاهان هم انتظار می‌رود که مثل همیشه برایان دابو، محمد کریمی و امید نورافکن بازی کنند و در نهایت به بخش هجومی می‌رسیم که با توجه به مصدومیت رضا اسدی انتظار می‌رود رضا شکاری، فرشاد احمدزاده و شهریار مغانلو در ترکیب ابتدایی تیم قرار بگیرند.

با این وصف می‌توان ترکیب سپاهان برابر پرسپولیس را به شرح زیر متصور شد:
پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، هادی محمدی، رامین رضاییان، برایان دابو، محمد کریمی، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو.

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال در برابر تراکتور اعلام شد
  • ترکیب استقلال برای دیدار برابر تراکتور
  • ترکیب احتمالی سپاهان در برابر پرسپولیس
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر سپاهان
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • ترکیب احتمالی سپاهان برای نبرد ال‌کلاسیکو
  • ترکیب رسمی بایرن مونیخ در برابر رئال مادرید اعلام شد
  • ترکیب رسمی رئال مادرید در برابر بایرن مونیخ اعلام شد
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند