Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@19:32:33 GMT

سینما روباز یزد اردیبهشت ۱۴۰۰ بهره‌برداری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۸۷۴۰

سینما روباز یزد اردیبهشت ۱۴۰۰ بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباس ملازینلی عصر امروز در بازدید اعضای کمیسیون فرهنگی شورای یزد از پنچ پروژه فرهنگی در دست احداث یزد شامل سینما روباز پارک مارکار، مجموعه ورزشی تفریحی درون محله ای کوی توحید، مرکز دی آی سی و گرمخانه دائمی یزد، مجموعه ورزشی درون محله ای چهارمنار و فرهنگسرای شهرداری اظهار داشت: در پارک مارکار فضایی برای ساخت سینمای روباز در نظرگرفته شد تا برای برگزاری برنامه های زنده و گردهمایی‌های مردمی مورد بهره برداری قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تلاش کردیم که از فضای موجود که ظرفیت ۸۵۰ نفر را دارد استفاده بهینه صورت گیرد و پس از بازسازی و بهسازی کامل پارک، با نصب حصار، تجهیزات مورد نیاز را به صورت دائمی نصب کنیم.

ملازینلی عنوان کرد: پیمانکار پروژه تا چند روز آینده مشخص خواهد شد و امیدواریم در اردیبهشت ماه شاهد بهره برداری از آن باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری یزد در مورد مرکز  DIS و گرمخانه نیز بیان کرد: این مرکز برای معتادان در آستانه ترک احداث شده که بر اساس تعریف علمی، وظیفه مشاوره و دارو درمانی را برعهده دارد و در ساعات اداری به ارائه خدمت خواهد پرداخت ضمن اینکه ساختمان گرمخانه دائمی نیز در کنار این مجموعه احداث خواهد شد.

 ملازینلی ادامه داد: این پروژه با همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های استان اجرایی خواهد شد و برای سال آینده هم بودجه خوبی دیده شد و پیش بینی می کنیم تا پایان ۱۴۰۰ این طرح نیز به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به پروژه مجموعه ورزشی درون محله ای چهارمنار یادآور شد: این مجموعه در زمینی با مساحت ۳هزار متر شامل رختکن، پیست دوچرخه سواری، زمین اسکیت، زمین فوتبال به مساحت ۵۰۰ مترمربع و بسکتبال به مساحت ۶۵۰ متر مربع در حال ساخت است.

 رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پروژه فرهنگسرای شهرداری گفت: این مجموعه که سال‌ها پیش بهره برداری شده بود، به دلیل وجود بخشی از مشکلات در زمینه تاسیسات برقی، فاضلاب و ساختمان بلااستفاده مانده بود .

وی اظهار داشت: اوایل سال ۹۸ عملیات بازسازی و بهسازی این فرهنگسرا انجام شد و ابتدا قرار بود با مرمت بخش اداری در طبقه تحتانی و فوقانی کار آغاز شود که هم اکنون به اتمام رسیده و سالن آمفی تئاتر آن هم تا خرداد ماه به بهره برداری خواهد رسید و امیدواریم با بهره‌برداری از این فرهنگسرا، یک مجموعه منحصر به فرد برای خدمت به فرهنگ و هنر یزد در اختیار شهروندان قرار گیرد.

کد خبر 5166129

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد شهرداری يزد ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیوع کرونا گرگان اردبیل شیراز عکس استانها همدان انتخابات 1400 انتخابات شورای شهر و روستا شهرستان کرج بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری

مصطفی گل شکن ، معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان  گفت:  بهداشت و درمان رسالت اول دانشگاه علوم پزشکی است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی گیلان ۱۲۰۰ نیرو پیمانی دارد گفت: در پرداخت حقوق این دانشگاه از بین ۶۷ دانشگاه رتبه ۱۱ کشور رل دارد.‌

 گل شکن افزود: ۱۶۸ پروژه عمرانی دانشگاه علوم پزشکی در دست اجرا دارد که از این مجموع۴۳ پروژه افتتاح شد و ۸۱ پروژه آماده افتتاح است و با حضور ریاست جمهوری افتتاح خواهد شد.‌ ‌ 

وی با بیان اینکه پروژه عمرانی بهداشت و درمان بسیار است، خاطر نشان کرد: برای ۸۱ پروژه ۳۱۸ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.‌


 معاون توسعه مدیریت منابع و برنامه ریزی  دانشگاه علوم پزشکی گیلان به  بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی لاکان رشت اشاره و خاطر نشان کرد : این بیمارستان   ۸۶ درصدپیشرفت فیزیکی دارد.

گل شکن  اظهار داشت: با راه اندازی این بیمارستان ۱۳۰۰ نفر نیرو جدید جذب خواهد شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از راه آهن افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره برداری افغان ترانس در ۲۰۲۷
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افزایش تعرفه‌های امکان ورزشی شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳
  • ۲ هزار و ۹۵۰ پروژه در خراسان رضوی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • فاز سوم کمربندی نسیم شمال قزوین آماده بهره‌برداری
  • ۱۲ پروژه با حضور رئیس سازمان زندان‌ها در هرمزگان به بهره‌برداری رسید
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری