Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- قسمت سوم سریال می‌خواهم زنده بمانم به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی محمد شایسته دوشنبه ۱۸ اسفند ماه ۱۳۹۹ وارد شبکه نمایش خانگی شد.

به گزارش فرارو، در خلاصه داستان این قسمت آمده است: «کاوه که از حکم اعدام قریب‌الوقوع همایون به هم ریخته است، تصمیم خطرناکی می‌گیرد تا اجرایش کند. از طرفی شایگان وقتی می‌بیند هما برای فراهم کردن مبلغ مورد نیازش دارد به هر دری می‌زند، از هما می‌خواهد قراری با یکی از نزدیکان او بگذارد تا شاید با شرایط دیگری بتوانند همایون حقی را نجات دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

هما با ناامیدی بسیار اندک مبلغی را که از فروش جهیزیه و کمک دوستانش فراهم کرده بود، برای شایگان می‌برد. شایگان، اما از در دیگری وارد می‌شود. او شرط تازه‌ای می‌گذارد. شرطی که فقط به نادر خواهد گفت. نادر در ساعت مقرر در مکان مقرر حاضر می‌شود. او که سند خانه باغ خانوادگی‌اش در شیراز را نیز همراه خود دارد، انتظار دارد که مشکل حل شود و شایگان هم آن سند را بپذیرد. اما شایگان پیشنهادی جدید دارد. پیشنهادی به مراتب هنگفت‌تر. او از نادر می‌خواهد که خودش را از زندگی هما حذف کند. پیشنهادی که نادر خیلی محکم در مقابلش می‌ایستد و نشان می‌دهد که از ابهت و پشت گرمی شایگان نمی‌ترسد.   در سویی دیگر کاوه که در محاصره دائمی قاچاقچی‌هاست، از دستگیر شدن همایون ناراحت است و نمی‌تواند با خودش کنار بیاید که او زیر حکم اعدام باشد. او سعی می‌کند خودش را به مامور‌ها معرفی کند و همایون را آزاد کند؛ اما سر بزنگاه با حضور قاچاقچی‌ها در خانه پدرش مواجه می‌شود و ناچار به بازگشت خواهد شد.‌ می‌خواهم زنده بمانم کم‌کم در قسمت سوم نشان می‌دهد که کشمکش اصلی بر سر چه چیز خواهد بود. هرچند مواجه شدن با ایده مثلث عشقی شایگان، هما و نادر در نگاه اول کمی توی ذوق می‌زند؛ اما می‌توان تا جا افتادن این ایده کمی صبر کرد و باید دید که پرداخت می‌خواهم زنده بمانم به این ایده چه سمت و سویی می‌گیرد.
به طور کلی و با وجود این‌که سریال می‌خواهم زنده بمانم در این قسمت کمی از ریتم افتاده است؛ اما هنوز هم فاکتور‌هایی دارد که جذابیتش را حفظ می‌کند. سکانس روبرو شدن نادر و شایگان در عروسی و دیالوگ‌هایی که میان‌شان رد و بدل می‌شود، خود برای امتیاز دادن به این قسمت کافی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: شبکه نمایش خانگی خواهم زنده بمانم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۸۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود

به گزارش قدس آنلاین، رضا مقصودی به خبرنگار ما گفت: قسمت دوم «خجالت نکش» با عنوان «جدایی قنبر از صنم» به ماجراهایی طنزی درباره این دوشخصیت می پردازد.

به گفته او شبنم مقدمی و احمد مهرانفر مانند قسمت قبل بازیگران اصلی این فیلم هستند و بهاره کیان افشار، بهرنگ علوی، محمد معتضدی، سعید امیرسلیمانی، مجید شهریاری و میثاق جمشیدی از دیگر بازیگران این کمدی هستند.

قسمت اول فیلم «خجالت نکش» با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد و ادامه آن در قسمت دوم با داستانی جذاب درباره دو شخصیت اصلی به زودی روی پرده سینماهای سراسر کشور می رود.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • افزایش میزان حمایت از بیماران تالاسمی با تأسیس صندوق بیماری‌های نادر و صعب‌العلاج
  • آواتر 15 ؛ یک شاسی بلند جدید دیگر با زبان طراحی نادر فقیه زاده (+تصاویر)
  • شایگان: حسن یزدانی به بوداپست می‌رود، مگر آنکه آماده نباشد
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • فیلم بسیار نزدیک و باکیفیت از قسمت سر یک سنجاقک
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • گفت و شنود/ گاوش کو؟!
  • کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام