Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@18:57:52 GMT

ردیف بودجه مستقل برای دانشکده پرستاری ملایر اخذ شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۶۹۰۲۴

ردیف بودجه مستقل برای دانشکده پرستاری ملایر اخذ شد

حجت الاسلام آزادی‌خواه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: پس از پیگیری‌های مستمر از طریق سازمان برنامه و بودجه و وزارت بهداشت و درمان و رایزنی، در نهایت به دانشکده پرستاری ملایر ردیف بودجه مستقل اختصاص یافت.

وی اخذ ردیف بودجه مستقل برای دانشکده پرستاری را بهترین فرصت برای توسعه دانشکده و زمینه‌سازی برای ارتقای سطح آن در حوزه داخلی وزارت بهداشت دانست و افزود: این دانشکده بدون شک برای آینده بهداشت و درمان شهرستان یک پایه قوی و غیر قابل انکار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی این اقدام مهم را در راستای استقلال دانشکده پرستاری و ارتقای این دانشکده خواند که می‌تواند دانشجویان زیادی را در حوزه‌های مختلف پیراپزشکی و پرستاری جذب کند و مردم نیز از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیشترین سطح استفاده ملایر در حوزه بهداشت و درمان بوده است گفت: معدل این شهرستان در آموزش پزشکی بسیار اندک بود که اخذ ردیف بودجه مستقل برای دانشکده پرستاری و همچنین احداث دانشکده پیزاپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر دو اقدام اثربخش برای افزایش سهم ملایر در آموزش پزشکی وزارت بهداشت است.

 انتهای پیام/89013

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام احد آزادیخواه ردیف بودجه دانشکده پرستاری ملایر ردیف بودجه مستقل دانشکده پرستاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳

به گزارش «تابناک»، داوود منظور رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با تاکید بر ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.

وی گفت: نگهداشت کادر درمان و ارتقای نظام سلامت یکی از مقوم‌های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

دیگر خبرها

  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون
  • دولت برای تصویب لایحه حمایت مادی و معنوی پرستاران اقدام کند
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • اختصاص ۱۰ همت برای کادر درمان در بودجه ۱۴۰۳
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • جزییات درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال/ کدام هزینه ها سهم دولت است
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • تصمیم مجلس برای فوق‌العاده پرستاری و حقوق کارکنان وزارت کشور
  • وزارت بهداشت تا پایان اردیبهشت باید حساب‌های بانکی خود را مسدود کند