Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تابناک به نقل از فارس، روسیه امروز (سه‌شنبه) از رویکرد سیاسی سازمان ملل درباره موضوع حقوق بشر در ایران انتقاد کرد.

نمایندگی روسیه در سازمان بین‌المللی در ژنو در پیامی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: «متاسفانه مدت‌هاست که مذاکره درباره پیشبرد و حمایت از حقوق بشر در ایران به شیوه‌ای سیاسی به پیش برده می‌شود و منحصرا از آن برای اهداف ژئوپلتیک استفاده می‌شود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گزارشگر ویژه سازمان ملل در جلسه شورای حقوق بشر سازمان ملل به ابراز نگرانی درباره موضوع ادعایی «کوچک شدن فضای مدنی» در ایران پرداخت.

آلمان نیز در این جلسه مدعی وخیم بودن اوضاع حقوق بشر در ایران شد و درباره اوضاع اقلیت‌های مذهبی در ایران ابراز نگرانی کرد.

این ابراز نگرانی آلمان در حالی مطرح می‌شود که «آرش آبایی» از رهبران جامعه یهودیان ایران در نشستی آنلاین دانشگاه «یشیوا» در نیویورک که با حضور تعداد دیگری از خاخام‌های یهودی بود درباره وضعیت جامعه یهودیان در ایران پرداخت.

وی در این مصاحبه گفت که بر خلاف تصور رایج، یهودیانی که امروزه در ایران زندگی می‌کنند با سهولت بیشتری به انجام عبادت‌های خود نسبت به پیش از انقلاب اسلامی می‌پردازند.

آبایی که مهندس عمران بوده در این کنفرانس مجازی به تشریح این اعتقاد خود پرداخت و گفت: «جمهوری اسلامی به دلیل تعهد عمیق خود به قوانین مذهبی، تعامل بهتری با شهروندانش از جمله مسیحیان و یهودیان دارد.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: سعید محمد مهدی باکری حداقل دستمزد عیسی کلانتری میلاد حاتمی حقوق بشر سازمان ملل روسیه سعید محمد مهدی باکری حداقل دستمزد عیسی کلانتری میلاد حاتمی حقوق بشر در ایران سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: هر ساله محاسبات افزایش مستمری بازنشستگان تامین اجتماعی در فروردین ماه انجام می‌گیرد و امسال نیز همین روند ادامه می‌یابد و متناسب با افزایش ۳۵ درصدی دستمزد کارگران، مستمری بازنشستگان نیز به همین میزان افزایش پیدا می‌کند.

به گفته حسن ایزدان، بازرس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران، افزایش مستمری بازنشستگان کارگری تابع قوانین مشخص خود است و می‌تواند از افزایش مزد کارگران شاغل که در شورایعالی کار مصوب شده، بیشتر باشد.

به گزارش منیبان، براین اساس مستمری بازنشستگان در فرودین‌ماه مطابق سال گذشته پرداخت می‌شود اما حقوق اردیبهشت بر اساس نرخ جدید اعمال می‌شود و مابه‌التفاوت حقوق فروردین مستمری‌بگیران نیز در اردیبهشت پرداخت می‌شود.

 

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • وزارت کار: تورم و حقوق کارگران به یک اندازه افزایش یافته است
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از وجود سیاست‌های غلط در حوزه دارویی
  • چالش‌های صنعت داروهای گیاهی در ایران/ انتقاد از قیمت‌گذاری دستوری
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • نماینده دائم ایران در ژنو: ضرب و شتم، مدافعان حقوق بشر را ساکت نمی‌کند
  • لزوم سرعت بخشی بانک‌ها به پرداخت تسهیلات مددجویان کمیته امداد