Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آستانه سال جدید و در اجرای فرمایشات رهبری معظم، اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای و اعضای این اتحادیه همان‌گونه که پیش از این درکنار فعالیت‌های خود با مشارکت در توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم در قالب ” اقلام تنظیم بازار” ظرفیت‌های خود را در خدمت به هموطنان عزیز قرار داده و از این طریق موجب ایجاد آرامش در بازار از حیث وفور کالا و ممانعت از  خرید هیجانی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پیرو فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر ابراز ناخرسندی از مشکلات معیشتی آحاد جامعه، سودجویی واسطه‌ها و متضرر شدن هموطنان و بیان نکات کلیدی و راهبردی در خصوص ضرورت برنامه ریزی جهت حذف دلالان و مدیریت بازار، اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای و اعضای آن که هدف اصلی از تاسیس و فعالیت شان کوتاه شدن زنجیره‌ی تامین و توزیع، حفظ منافع مصرف‌کننده و بهبود سبد معیشتی آنان، کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار بوده است، همواره در کنار دولت محترم، در اجرای سیاست های ابلاغی و با بهره‌گیری از  ظرفیت‌های خود با  بیش از ۶۵۰۰ شعبه در سراسر کشور بویژه در مناطق مرزی و محروم پیش قدم بوده و فرایند خدمت‌رسانی به هموطنان را با قدرت و سرعت بیشتر تداوم خواهد داد.

در آستانه سال جدید و در اجرای فرمایشات رهبری معظم، اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای و اعضای این اتحادیه همان‌گونه که پیش از این درکنار فعالیت‌های خود با مشارکت در توزیع اقلام اساسی مورد نیاز مردم در قالب ” اقلام تنظیم بازار” ظرفیت‌های خود را در خدمت به هموطنان عزیز قرار داده و از این طریق موجب ایجاد آرامش در بازار از حیث وفور کالا و ممانعت از  خرید هیجانی شده است.

ضمنا این روزها علی‌ رغم بی مهری‌ها، سیاه نمایی‌ها و اطلاع رسانی‌های جهت دار و مغرضانه رسانه‌ای چند وقت اخیر، در خدمت به هموطنان با توان و تلاش بیشتر  با وجود  دشواری‌های متعدد اقتصادی و خصوصا فراگیری ویروس کرونا که ارائه خدمات را با دشواری‌های فراوانی مواجه نموده است با رعایت حداکثری دستورالعمل‌های بهداشتی، خدمات همیشگی خود را به مردم شریف ایران به صورت منظم و مستمر تداوم بخشیده و از طریق تامین حداکثری کالاهای مورد نیاز  مردم، حذف واسطه‌ها و  دلالان و ارائه تخفیفات حداکثری، در مسیر  توسعه عدالت اجتماعی و بهبود سبد معیشتی هموطنان اهتمام می ورزد تا هموطنان  با آرامش ناشی از وفور کالا و قیمت مناسب به استقبال سال نو و ماه مبارک رمضان بروند. انشالله.

روابط عمومی اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اتحادیه کشوری فروشگاه های زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۶۹۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مطهری صبح شنبه در جلسه هفته کارگر فرا رسیدن روز کارگر را به تمامی کارگران سخت کوشی که با همت و تلاش مضاعف و کارفرمایان که با مدیریت جهادی، در شکوفایی اقتصادی و صنعتی و سربلندی و اعتلای پرچم معنوی نظام جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی می‌کنند تبریک گفت و اظهار داشت: درسالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده، رسیدن به این اهداف با همت و تلاش کارگران که بازوان حرکت هر جامعه‌ای برای رشدو تعالی و شکوفایی است میسر خواهد شد.

فرماندار شبستر تصریح کرد: کارگران موتور محرکه تولید، شریف‌ترین انسان‌های اجتماع و از دیدگاه اسلام بسیار محترم و ارزشمند هستند، لذا کارگران که یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید بشمار می‌روند، انتظار می‌رود تولید کنندگان با ارزش دادن به این قشر از جامعه و تعامل و همکاری در تحقق منویات مقام معظم رهبری در تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

در این نشست که به مناسبت هفته کارگر با حضور برخی مسئولان، تشکل‌های کارگری و کارفرمایی صورت گرفت فرماندار شبستر اعلام کرد: در کار و فعالیت‌های اقتصادی، هر کس با بهره گیری از تفکر و خردورزی سعی دارد، به نحوی شایسته مسیر تکامل را پیموده و رشد کند، که توجه بدان از بعد اسلام، بر ارزش‌های بسیار آنان می‌افزاید.

رئیس کارگروه اشتغال شهرستان شبستر تصریح کرد: کار کردن تنها خلاصی از فقر نیست؛ بلکه اشتغال به کار، بر عزت و شخصیّت هر فرد افزوده و او را در نظر خود و دیگران محترم می‌سازد لذا ضمن دقت لازم در روابط قانونی کار بین کارگر و کارفرما و حفاظت و صیانت از نیروی ارزشمند کار و کارفرما موجب بهره وری و توسعه سرمایه گذاری و اشتغال جهت صیانت از نیروی کار بسیار مهم است و موجب پیشگیری از بروز مشکلات فراروی صنعت و تولید که از اهداف راهبردی است خواهد شد.

وی به مأموریت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی و ساز و کارهایی که دولت طراحی کرده است امیدواریم در سال جاری بخش قابل توجهی از دغدغه‌های مردم به ویژه کارگران در بخش‌های مختلف مرتفع گردد.

وی خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم از وابستگی‌ها رهایی یابیم، و نیازهای مان را با اتکا به خود و حفظ استقلال و حیثیت ملی ودینی خود برآورده سازیم، باید طبق فرامین مقام معظم رهبری که در اوایل سال جاری ارائه فرمودند با عزم ملی و مدیرت جهادی، با گسترش دامنه کار و فعالیت علمی و پژوهشی و توسعه اقتصاد ملّی و البته با برنامه ریزی های اساسی و دراز مدت، راه پیشرفت کشور را برای خود و نسل‌های آینده هموار سازیم.

کد خبر 6089574

دیگر خبرها

  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • رفتار پلیس ایالات متحده با اساتید و دانشجویان ماهیت دروغین دموکراسی غرب را افشا کرد
  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند